Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.047
    Bedankjes
    191
    Bedankt
    4.179 keer in 1.502 posts

    "Release Candidate Windows 7 in aantocht" - update

    Windows logoNadat Microsoft eerder al bekend maakte dat er geen tweede beta van Windows 7 komt, gaan nu de geruchten dat de eerste Release Candidate dichtbij is. Binnen een maand, ten hoogste twee maanden zou die klaar moeten zijn voor de testers.

    Die testers zijn intussen niet al te gelukkig omdat ze niet weten wat met hun suggesties gebeurt. Volgens hen wil Microsoft Windows 7 te snel af krijgen. Steven Sinofsky, vice-hoofd van Windows, suste de gemoederen en zei dat Microsoft al meer dan 500.000 suggesties heeft ontvangen.

    Windows 7 zou nog eind dit jaar uitkomen, al is ook dat niet officieel bevestigd.

    Update: Microsoft heeft officieel aangekondigd dat de eerste Release Candidate op 10 april uitkomt.

  2. De volgende 2 gebruikers bedanken Jelle voor deze nuttige post:

    Breskuz (24 February 2009), woepi (21 February 2009)

  3. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.737
    Bedankjes
    13.671
    Bedankt
    33.651 keer in 13.872 posts
    Ze laten er het raden naar, de éne zegt einde dit jaar, omdat Vista zo'n flop is geworden, een ander zegt pas in de loop van 2010. We zullen zien, zei de blinde tegen de dove...

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. #3
    PC-Freak   mXX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.090
    Bedankjes
    299
    Bedankt
    252 keer in 156 posts
    Ik wacht liever langer ipv we (weer) iets naar onze kop gesmeten krijgen dat niet goed werkt (lees: VISTA)

  5. #4
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.748
    Bedankjes
    7.527
    Bedankt
    12.497 keer in 4.822 posts
    Geen idee wat jullie Vista verwijten? Mss gelijk het spreekwoord: 'wat de boer niet kent, vreet hij niet
    Hoe dan ook, omschakelen doe ik enkel als het iets bij brengt en dat wil ik eerst weten van windows 7.

  6. #5
    Expert   Y-Ssin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 October 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    503
    Bedankjes
    337
    Bedankt
    124 keer in 115 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterN Bekijk bericht
    Geen idee wat jullie Vista verwijten? Mss gelijk het spreekwoord: 'wat de boer niet kent, vreet hij niet
    Hoe dan ook, omschakelen doe ik enkel als het iets bij brengt en dat wil ik eerst weten van windows 7.
    Mss merk jij het niet maar vista heeft zowel z'n fouten hoor!! zoals de processen die niet goed draaien, spelletjes die niet altyd op vista draaien, en wie weet hoeveel andere dingen nog. mXX kan daarover meepraten, zie in de topic van 213 processen, ik denk dat dit niet zomaar bij xp zou gebeuren. http://www.minatica.be/showthread.php?t=59893
    ----Een bedankje kan af en toe geen kwaad----

  7. #6
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.748
    Bedankjes
    7.527
    Bedankt
    12.497 keer in 4.822 posts
    Ik beweer niet dat er geen fouten in Vista zitten, maar in welk m$ product zitten geen fouten (getuige de wekelijkse updates) Veelal worden ook fouten toegeschreven aan een besturingssysteem terwijl de oorzaak andere redenen heeft.

    Van besturingssyteem veranderen brengt altijd aanpassing met zich mee. Het is net dat aanpassen wat mensen beoordelen als 'het is slecht' of 'het is goed'.

    Office 2007 heeft een andere gebruikers interface en ik ben het nog steeds niet gewend. Ik vind maar de helft terug, ik vind er mijn draai er niet in, ik vind het niet goed. Daarmee wil ik niet zeggen dat office 2007 niet goed werkt

    Maar om ontopic te blijven, zolang een besturingssysteem mij niks bijbrengt zal ik niet omschakelen (ik zelf ben soms verplicht om hier nog hulp te kunnen bieden) Voor mij bracht vista een meerwaarde (oa 4gb werkgeheugen, directx10) en dat is hetgene dat ik met de nieuwe windows eerst wil weten.

  8. #7
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    23 December 2007
    Locatie
    Maaskant
    Berichten
    19
    Bedankjes
    7
    Bedankt
    4 keer in 3 posts

    win 7

    Ik ben het volledig eens met PeterN. Ik ook heb nog problemen met mijn Vista Ultimate, het ding draait wonderwel bijna feilloos sinds een klein jaar, natuurlijk moet ik nog zoeken naar bepaalde dingen, over één ding kan ik niet meespreken n.l spelletjes, daarvoor hebben we een ander toestelletje.
    Wat betreft ms 2007, ook hier is of was het zoekwerk, maar wat nieuw is moet men eerst verkennen, het draait geweldig, idd ze hebben er een paar handige elementen in weggelaten b.v het rechtstreeks doorschakelen naar een scan, maar ook hiervoor is er een oplossing.
    Nu draai ik als test de windows 7, tot hiertoe kan ik maar dit zeggen, door een paar prullaria van vista weg te laten is win7 wel een beetje sneller, voor de rest kan men zeggen een vereenvoudigde vista.
    Tot daar mijn bescheiden mening als het mag s.v.p
    Greets.

  9. De volgende 2 gebruikers bedanken heinz1 voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 2 March 2009), PeterN ( 1 March 2009)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. release voor bios-update
    Door delinquente in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 12 October 2006, 16:43

Tags voor deze discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •