Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: CS;Source lags

  1. #11
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.389
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    Mm ik zou het niet echt weten wat het probleem zou kunnen zijn. Je max_fps is wel vrij hoog.

    Even tussendoor;
    Het menselijke oog kan maar een bepaald aantal frames per seconden zien. Als wat boven deze 'onbepaalbare grens' ligt ziet er uit alsof de beelden in elkaar overvloeien. (Film & Games)

    Bij Motion Blur (het vervagen van beelden in elkaar) ligt deze grens rond de 30fps. Dit wordt vooral in films gebruikt en ook bij sommige games.
    Bij geen Motion Blur (oudere games) ligt deze grens rond 60fps. Alles boven de 60 fps gaat het oog zien zoals 'vloeibaar' of je nu 65 of 500 fps hebt, geen verschil.

    Bij online games kan hoge FPS wel een rol spelen bij bijvoorbeeld 'trick jumps'. Als je bij bijvoorbeeld Call of Duty 1 een sprong op een bepaalde muur wilt doen. (waarop je normaal gezien niet geraakt) Dan komt dat door je lage FPS of invisible walls die de makers er hebben neergezet om het te voorkomen. Als je wel op speciale 'plaatsen' wilt springen moet je FPS al snel boven de 125 of hoger gaan.

    Dat was even terzijde .

    ------------
    Waarom je game ineens rare schokken geeft is mij een raadsel. Het probleem is grafisch alleszins, maar aangezien het zonder reden is begonnen zie ik niet echt de preciese oorzaak. Eventueel kan je de game heinstalleren (al is dat niet echt leuk - weet ik uit ervaring) of zoeken naar zaken die in je gamefolder zitten die er vroeger niet inzaten (mods), nieuwe mappen, en dergelijke. Misschien zit hier ergens het probleem.

    Mijn excuses dat ik niet kon helpen.

    Mvg
    - Dave -
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  2. #12
    Gevorderd   3raGnicS_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 August 2007
    Locatie
    Gent
    Berichten
    292
    Bedankjes
    196
    Bedankt
    230 keer in 103 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultddave Bekijk bericht
    Mm ik zou het niet echt weten wat het probleem zou kunnen zijn. Je max_fps is wel vrij hoog.

    Even tussendoor;
    Het menselijke oog kan maar een bepaald aantal frames per seconden zien. Als wat boven deze 'onbepaalbare grens' ligt ziet er uit alsof de beelden in elkaar overvloeien. (Film & Games)

    Bij Motion Blur (het vervagen van beelden in elkaar) ligt deze grens rond de 30fps. Dit wordt vooral in films gebruikt en ook bij sommige games.
    Bij geen Motion Blur (oudere games) ligt deze grens rond 60fps. Alles boven de 60 fps gaat het oog zien zoals 'vloeibaar' of je nu 65 of 500 fps hebt, geen verschil.

    Bij online games kan hoge FPS wel een rol spelen bij bijvoorbeeld 'trick jumps'. Als je bij bijvoorbeeld Call of Duty 1 een sprong op een bepaalde muur wilt doen. (waarop je normaal gezien niet geraakt) Dan komt dat door je lage FPS of invisible walls die de makers er hebben neergezet om het te voorkomen. Als je wel op speciale 'plaatsen' wilt springen moet je FPS al snel boven de 125 of hoger gaan.

    Dat was even terzijde .

    ------------
    Waarom je game ineens rare schokken geeft is mij een raadsel. Het probleem is grafisch alleszins, maar aangezien het zonder reden is begonnen zie ik niet echt de preciese oorzaak. Eventueel kan je de game heinstalleren (al is dat niet echt leuk - weet ik uit ervaring) of zoeken naar zaken die in je gamefolder zitten die er vroeger niet inzaten (mods), nieuwe mappen, en dergelijke. Misschien zit hier ergens het probleem.

    Mijn excuses dat ik niet kon helpen.

    Mvg
    - Dave -
    Ik heb Source opnieuw geinstalleerd , maar nog steeds hetzelfde probleem.

    Ik open de game , daar beweeg ik m'n muis zonder problemen , ik open Opties en daar begint het te haperen en stopt het niet .

    Ook als ik in een server speel is het dat.

    Mvg
    Laatst gewijzigd door 3raGnicS_; 25 March 2009 om 14:05
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pL
    ay haRd [oR] gO hOme

  3. De volgende gebruiker bedankt 3raGnicS_ voor deze nuttige post:

    ultddave (29 March 2009)

  4. #13
    Gevorderd   3raGnicS_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 August 2007
    Locatie
    Gent
    Berichten
    292
    Bedankjes
    196
    Bedankt
    230 keer in 103 posts
    mag slotje op , mijn beeldscherm kan het niet aan :s

    en het is een HP w2558hc.
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pL
    ay haRd [oR] gO hOme

  5. De volgende gebruiker bedankt 3raGnicS_ voor deze nuttige post:

    ultddave (29 March 2009)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •