Hier mag je je screenshots posten Gotenks.![]()
Hier mag je je screenshots posten Gotenks.![]()
"Friendship. It’s the hardest thing in the world to explain. It’s not something you learn in school. But if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything." ~ Muhammad Ali
Zoveel screenshots heb ik (nog) niet gemaakt, maar gewoon eventjes een paar
Ochtendgymnastiek kan soms nare gevolgen hebben...
Emo?
Van deze game (X-Blades) zijn ze misschien wat te onduidelijk door te felle lichtinval. Ik ga proberen betere screens te maken van deze gameDeze screens tonen wel aan dat de belichting in de game toch wel subliem zijn, naar mijn mening ^^
"The computer was born to solve problems that did not exist before." – Bill Gates
Die 2 laatste zijn toch niet van X-blades hé? :P Die game kreeg 46% ofzoiets in game magazines ;P
Mvg
- Dave -
"Friendship. It’s the hardest thing in the world to explain. It’s not something you learn in school. But if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything." ~ Muhammad Ali
"The computer was born to solve problems that did not exist before." – Bill Gates
ultddave ( 3 april 2009)
Ye er stond wel bij dat anime fans deze game wel fijn zullen vinden. Enige wat me direct opviel in de review, was dat die blonde hoofdpersonage 'speciale' vechtkledij draagt :P
http://www.gameslave.co.uk/picstore/...blades_001.jpg
Dat was dan weer wel een pluspunt.
Mvg
- Dave -
Inderdaad, Ayumi is nogal schaars gekleedNiet alleen anime fans (wat ik tevens ook ben) spreken de game aan, ook echte hack&slash gamers. Het is geen echte goede hack&slash game, maar voor de mensen die het genre graag spelen is het een goed en fijn tussendoortje
![]()
ultddave ( 4 april 2009)
wtf is dat kaderke op u eerste screen ? :o
Wallhack ?
Géén linken in de handtekening !
ultddave ( 6 april 2009)
Aimbot in single player, ik kon op dat moment niet op internet spelen (was op school..) en bots campen nogal graag.. Vandaar even die aimbot xD
ultddave ( 6 april 2009)
OMG cheater ! :o![]()
Géén linken in de handtekening !
ultddave ( 7 april 2009)
Alleen in single player, online cheat ik nooit. Daar heb ik het veel liever eerlijk ^^
ultddave ( 7 april 2009)
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers