Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 36
  1. #11
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    10 December 2006
    Locatie
    Earth.
    Berichten
    1.029
    Bedankjes
    273
    Bedankt
    587 keer in 395 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajaxloverr Bekijk bericht
    ja julie hebben zeker medewerkers nodig, zelfs dat er een Release Candidate is uitgelekt van Windows 7 kan ik hier niet vinden
    Ik wou er nog een artikel over typen ^^. Mr zoveel tijd heb ik dan ook weer niet.
    https://twitter.com/Fck___

  2. #12
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.389
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajaxloverr Bekijk bericht
    ja julie hebben zeker medewerkers nodig, zelfs dat er een Release Candidate is uitgelekt van Windows 7 kan ik hier niet vinden

    Voel je geroepen zou ik zo zeggen .

    Mvg,
    Dave
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  3. De volgende 2 gebruikers bedanken ultddave voor deze nuttige post:

    compuchrisje (28 April 2009), peenif (28 April 2009)

  4. #13
    Erelid   carl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 June 2006
    Locatie
    Halle/Gent
    Berichten
    2.409
    Bedankjes
    1.846
    Bedankt
    1.827 keer in 1.102 posts
    Men kan moeilijk alles bijhouden. Bij mijn weten wordt er hier niemand betaald voor hun werk en doen we het omdat we voor het plezier. Als er dan soms eens wat nieuws door de mazen van het net glipt (wat hoogstwaarschijnlijk voldoende gebeurt) kan je dat moeilijk op de forumleden afduwen Het is moeilijk om betrouwbare bronnen te vinden EN dan nog eens een artikel te schrijven ...
    Trouwens, iedereen mag zijn artikels hier insturen en deze worden dan eens nagelezen en als ze gepast zijn zichtbaar gemaakt voor iedereen

  5. De volgende 9 gebruikers bedanken carl voor deze nuttige post:

    Baloeke (29 April 2009), compuchrisje (28 April 2009), eplerra (29 April 2009), Fck_ (28 April 2009), minQkel (29 April 2009), Nostradamus (30 April 2009), peenif (28 April 2009), PeterN (28 April 2009), ultddave (28 April 2009)

  6. #14
    PC-Freak   minQkel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 July 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.760
    Bedankjes
    7.072
    Bedankt
    5.027 keer in 1.936 posts
    Heb even iemand bericht gestuurd. Hij weet altijd weer een hoop nieuwtjes, misschien heeft die interresse om dit met ons te delen
    Mvg Quinten,


  7. De volgende 5 gebruikers bedanken minQkel voor deze nuttige post:

    Baloeke (29 April 2009), compuchrisje (29 April 2009), eplerra (29 April 2009), PeterN (30 April 2009), ultddave (29 April 2009)

  8. #15
    PC-Freak   sykke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 June 2006
    Locatie
    8930 MENEN
    Berichten
    1.656
    Bedankjes
    2.129
    Bedankt
    2.794 keer in 1.540 posts
    En waarom niet zelf proberen MinQkel ,dan hebben we een hollander bij op de Redactie


  9. De volgende 2 gebruikers bedanken sykke voor deze nuttige post:

    compuchrisje (30 April 2009), ultddave (30 April 2009)

  10. #16
    PC-Freak   minQkel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 July 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.760
    Bedankjes
    7.072
    Bedankt
    5.027 keer in 1.936 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sykke Bekijk bericht
    En waarom niet zelf proberen MinQkel ,dan hebben we een hollander bij op de Redactie
    Diegene die ik gemailed heb ook . Ik ben niet zo op zoek naar nieuwe dingetjes enzo en hoor er ook niets over, alleen van hem xD . En in de redactie betekend verplichtingen. Hou ik ook niet van
    Mvg Quinten,


  11. #17
    Geband  
    Geregistreerd
    27 February 2009
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    2 keer in 2 posts
    Geachte,

    Ik heb dit stukje op de forum gelezen en wekte bij me zelf wel interesse .
    Maar mijn vraag is, over wat soort hardware gaat het hier ?
    Kan je mij de functies in detail uitleggen?
    IK heb bij me zelf zoiets van hmmm waar kan ik het beste deze site vooruit helpen in welke tijdzone van de hardware leeft deze site als ik goed kijk zijn jullie mee met de import en export van hardware in Europa maar wat als iemand zoals ik kennis heeft over meer uitgebreide en diepgaande processen zoals de werking van atoom structuur of werking van binair code taal in detail.
    De hardware kennis van het uitbrengen of publicaties met de juiste rechten en juiste keuzes van hardware software , enz ...
    Het beseffen in welke tijd de hardware mag gepubliceerd worden of toelatings rechten weet over welke hardware rechten enz ,....
    & welke hardware het beste verkoopt in elk werelddeel(Azié Vb de leiders van de hardware wereld en elektronica) prijzen kennis enz ...
    Online Internetmarkt Strategieën en veel meer positieve eigenschappen van mijn Karakter .
    De keus is aan jullie en wat zijn de kosten van de investering in zo iemand ?
    Hoeveel is zo een persoon waard? (Goud , Zilver , Platinum ? )
    Hoever willen jullie suc6 hebben ?

    Het is jullie keuzen!!!

    Met vriendelijke groeten Oracle (Aka SpaceSonic , Zanatus, Veritas ,TroddenZeus,SecretAgent777)

    De leute !

    Trouwens dit uitbrengen is al veel geld waard er staat hier heel correcte zelfbessefde informatie in 50$(47.77Euro) voor dit snap je wat ik bedoel het is voor plezier idd maar geraak je in de echte wereld zonder geld en veel werk vooruit ?Neen trouwens ik wil dat jullie dit formelier voor je zelf houd ok Groetjes
    Laatst gewijzigd door oracle; 5 September 2009 om 16:25

  12. De volgende gebruiker bedankt oracle voor deze nuttige post:

    ultddave ( 7 September 2009)

  13. #18
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
    Geachte,

    Ik heb dit stukje op de forum gelezen en wekte bij me zelf wel interesse .
    Maar mijn vraag is, over wat soort hardware gaat het hier ?
    Kan je mij de functies in detail uitleggen?
    IK heb bij me zelf zoiets van hmmm waar kan ik het beste deze site vooruit helpen in welke tijdzone van de hardware leeft deze site als ik goed kijk zijn jullie mee met de import en export van hardware in Europa maar wat als iemand zoals ik kennis heeft over meer uitgebreide en diepgaande processen zoals de werking van atoom structuur of werking van binair code taal in detail.
    De hardware kennis van het uitbrengen of publicaties met de juiste rechten en juiste keuzes van hardware software , enz ...
    Het beseffen in welke tijd de hardware mag gepubliceerd worden of toelatings rechten weet over welke hardware rechten enz ,....
    & welke hardware het beste verkoopt in elk werelddeel(Azié Vb de leiders van de hardware wereld en elektronica) prijzen kennis enz ...
    Online Internetmarkt Strategieën en veel meer positieve eigenschappen van mijn Karakter .
    De keus is aan jullie en wat zijn de kosten van de investering in zo iemand ?
    Hoeveel is zo een persoon waard? (Goud , Zilver , Platinum ? )
    Hoever willen jullie suc6 hebben ?

    Het is jullie keuzen!!!

    Met vriendelijke groeten Oracle (Aka SpaceSonic , Zanatus, Veritas ,TroddenZeus,SecretAgent777)

    De leute !

    Trouwens dit uitbrengen is al veel geld waard er staat hier heel correcte zelfbessefde informatie in 50$(47.77Euro) voor dit snap je wat ik bedoel het is voor plezier idd maar geraak je in de echte wereld zonder geld en veel werk vooruit ?Neen trouwens ik wil dat jullie dit formelier voor je zelf houd ok Groetjes
    Bij mijn weten zijn we hier allemaal vrijwilligers en denk dat we dat ook zo willen houden. Enige dat je in de plaats krijgt voor medewerking aan dit forum is respect van de crew/members, en voor mij is dat altijd genoeg geweest.
    Only great minds can afford a simple style.

  14. De volgende 7 gebruikers bedanken nightraver voor deze nuttige post:

    Baloeke ( 5 September 2009), Dexter ( 5 September 2009), Fakke_Berto ( 7 September 2009), Gertjeeuuhh ( 2 January 2010), Milo ( 8 September 2009), Nostradamus ( 6 September 2009), peenif ( 6 September 2009)

  15. #19
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.840
    Bedankjes
    15.656
    Bedankt
    37.032 keer in 15.351 posts
    Online Internetmarkt Strategieën en veel meer positieve eigenschappen van mijn Karakter .
    De keus is aan jullie en wat zijn de kosten van de investering in zo iemand ?
    Hoeveel is zo een persoon waard? (Goud , Zilver , Platinum ? )
    Hoever willen jullie suc6 hebben ?

    Het is jullie keuzen!!!

    Met vriendelijke groeten Oracle (Aka SpaceSonic , Zanatus, Veritas ,TroddenZeus,SecretAgent777)
    Laat ons even enkele dingen goed stellen:
    • Hier wordt niks gekocht, verkocht, of aangemoedigd te kopen; ook wordt er hier niemand bezoldigd. Enkel onze sponsors zorgen dat we dit forum drijvend kunnen houden.
    • Wat soft- en hardware betreft kijken we enkel wat we kunnen vinden op de markt die ons omringt (met Azië of andere werelddelen hebben we geen banden, we maken geen reclamevoor één bepaald product of merk)
    • het klopt dat we zonder geld niet vooruit komen in de wereld, maar als we onze leden al kunnen bereiken, is dàt conform met ons doel
    • Het zoeken naar nieuws is een dagelijkse opdracht, omdat dit tijdens onze vrije uurtjes moet gebeuren, is het niet elke dag mogelijk diverse berichten te posten. Het zoeken naar en het verwerken neemt tijd in. Vele handen maken lichter werk, vandaar de oproep.


    Wat je laatste paragraaf betreft... 'k vind die nogal hoogdravend, en hoe weten we tegen wie van je nicks we nu eigenlijk praten?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  16. De volgende 10 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    Adnilleke ( 5 September 2009), Baloeke ( 5 September 2009), carl ( 6 September 2009), Dexter ( 5 September 2009), Fakke_Berto ( 7 September 2009), jurgenv87 ( 7 September 2009), Nostradamus ( 6 September 2009), Obsessed ( 7 September 2009), peenif ( 6 September 2009), Phil O'Sophe ( 8 September 2009)

  17. #20
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.389
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    trouwens ik wil dat jullie dit formelier voor je zelf houd ok
    Die is goed . Wie wil nu een formulier overnemen?!
    En trouwens, je hebt de regels niet gelezen. Alle posten zijn eigendom van MT. Dus je hebt geen zeggen meer over je eigen post, nu je het hebt geplaatst.

    Wat is er speciaal aan 'de binaire taal kennen'? Die taal heeft een alfabet van 2 cijfers. Iemand met wat interesse voor hardware en software kan lezen/werken met de binaire taal.

    Een jobdescriptie vind je hierboven doorheen de posts waarschijnlijk. Ik denk dat we vooral zoeken naar "nieuwsposters". = Mensen die op een vrijwillige basis, regelmatig eens een nieuwsbericht posten.
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  18. De volgende 7 gebruikers bedanken ultddave voor deze nuttige post:

    Baloeke ( 7 September 2009), Breskuz ( 7 September 2009), Fakke_Berto ( 7 September 2009), jurgenv87 ( 7 September 2009), Obsessed ( 7 September 2009), Phil O'Sophe ( 8 September 2009), Pilote ( 7 September 2009)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Gezocht!!!
    Door Elboulle in forum De Lounge
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 1 September 2008, 19:02
  2. Gezocht
    Door Logitech in forum Overige software
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 25 October 2005, 23:42

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •