Vroeger heb ik dat nog gedaan, mijn emails die binnenkomen op mijn hotmailadres ontvangen via outlook express.
Weet iemand hoe ik dit moet instellen?
Ik wil dat omdat ik me zelden aanmeld via dat hotmailadres op msn maar toch mijn mails wil checken.
Vroeger heb ik dat nog gedaan, mijn emails die binnenkomen op mijn hotmailadres ontvangen via outlook express.
Weet iemand hoe ik dit moet instellen?
Ik wil dat omdat ik me zelden aanmeld via dat hotmailadres op msn maar toch mijn mails wil checken.
Als ik domme vragen stel, probeer aub geduld te hebben, ik probeer dat ook![]()
Dat gaat niet meer, nu moet je daarvoor iets extra betalen om hotmail in je outlook te kunnen ontvangen.
$DO || ! $DO ; try
try: command not found
ik heb geen outlook maar gebruik outlook express. Maar dat maakt mss niets uit?
Ik heb wel meerdere emailadressen die in dezelfde box toekomen. Kan dat dan alleen niet meer met hotmail?
Nee, hotmail kan je gratis alleen maar via je browser controleren. Als je het toch wilt in outlook of outlook express ontvangen, dan moet je daarvoor betalen voor een speciaal abonnement.
$DO || ! $DO ; try
try: command not found
ik heb dat bij mijn accounts teogevoegd en ik kan wel mails versturen van op dat hotmailadres. Klopt dat dan dat ik alleen kan versturen maar niet ontvangen?
Das ook wa raars dan.
Hotmail ondersteund geen pop3 meer dat is de reden:Oorspronkelijk geplaatst door sniffer
Henk
-> Extra -> Accounts -> E-mail -> Toevoegen...![]()
Ik krijg nog altijd mijn hotmail binnen via Outlook Express.![]()
Sinds wanneer zou je daarvoor moeten betalen? Nee hoor, je kan je hotmail gewoon bij je accounts toevoegen, zonder problemen.
Ga dus naar je menu, extra, accounts. Klik op account toevoegen en de rest wijst zichzelf uit. Denk er wel aan dat alles wat via hotmail binnenkomt nu ook op je pc komt hé.
Ik heb hetzelf ook een poosje geleden geprobeert, en toen werd er hetzelfde gezegt als wat snakey zij.
Je kan alleen je hotmail op het web bekijken, behalfe als je een speciaal abonement neemt, en dan kan je hotmail in outlook openen.zie foto:
ze zouden dit gedaan hebben, als extra beveiliging.
Dus ik zou wel eens willen weten hoe jullie dit omzeilen want elke keer als ik het probeer dan krijg ik dit bericht
Ik heb nog 100 Gmail Invites, als je interesse hebt stuur me dan een PM met je email adres!
Ik heb niks omzeild, het stond er gewoon zo, al jaren trouwens. 'k Ga het ff navragen bij medewerker van microsoft zodra ik die hoor of zie.
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers