Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 29 van 29
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Bedankjes
    31
    Bedankt
    295 keer in 221 posts

Re: hotmail ontvangen in outlook express

Het is heel simpel: heb je al heel lang een Hotmailadres, dan kun je die nog steeds via Outlook binnenhalen.
    Heb je een vrij nieuw Hotmailadres, dan is het alleen mogelijk NA betaling.

De oude adressen zouden na 1 april ook gekapt worden, maar ik denk dat Hotmail het niet aandurft
    ivm de concurrentie van oa Gmail.
    Gmail kun je namelijk ook gewoon binnenhalen met pop3, dus waarom neem je dat dan niet ?.
    Alle problemen in één keer opgelost.

Expert   sniffer's schermafbeelding
    Bedankjes
    110
    Bedankt
    42 keer in 32 posts

mijn hotmailadres is minstens 3 jaar oud. lang genoeg? en toch gaat het niet

Als ik domme vragen stel, probeer aub geduld te hebben, ik probeer dat ook

Up-to-date   zenn's schermafbeelding
    Bedankjes
    12
    Bedankt
    6 keer in 4 posts

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackwidowpage
    Welke versie van outlook express hebben jullie, ik heb 6 misschien ligt het hieraan
    Ik heb ook Outlook Express 6! dus daar zal het wel niet aan liggen dan??
    Heb zelfs bijna niets hoeven in te vullen alleen mijn hotmail adres en mijn wachtwoord , outlook deed de rest! vreemd dat het bij de ene wel lukt en bij de andere niet??:(
    My behaviour is completely normal......In some çultures !

Beginner  
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

Webmail via je mailprogramma
    Hotmail, Gmail, Lycos Mail: alle webmail is gewoon in Outlook Express of een ander mailprogramma te lezen.

Webmail kan handig zijn. Vanaf iedere computer kun je je mail bereiken, lezen en berichten sturen. Je mail op een pc in een mailprogramma beheren heeft echter ook zijn voordelen. Je kunt sneller door je mail heenbladeren en alle verzonden en ontvangen berichten zijn ook zonder internetverbinding beschikbaar. Veel mensen geven er dan ook de voorkeur aan hun mail in Outlook, Pegasus of Thunderbird te lezen en te beheren.
    Hiervoor is POP-ondersteuning nodig. Providers bieden deze meestal wel. Bij de meeste externe (gratis) mailbox-aanbieders ligt dat echter anders. Wie bijvoorbeeld zijn Hotmail of Yahoo Mail via POP naar zijn computer wil halen moet daarvoor betalen.

Het programma FreePOPs is dan een oplossing. Dit open source programma plaatst een POP-server op je computer die een verbinding maakt tussen je webmail en het mailprogramma op je pc. Zo kun je bijvoorbeeld via Outlook Express je webmail lezen. Of de webmailaanbieder dat nu ondersteunt of niet.

Om dit te bereiken moet je in je mailprogramma als inkomende mailserver Localhost opgeven met poortnummer 2000. Als gebruikersnaam stel je het betreffende mailadres is (bijv. jouwnaam@hotmail.com) . Daarnaast moet FreePOPs op je computer draaien. Een snelkoppeling naar dit programma kun je in de groep "Opstarten" van het Windows Start-menu zetten, zodat FreePOPs altijd actief is.

Hoe je FreePOPs in jouw mailprogramma instelt kun je vinden in de installatie instructies op de website.

FreePOPs kan met behulp van een plugin geschikt gemaakt worden voor iedere POP-mail aanbieder. Van de bekende (internationale) mailaanbieders zijn deze plugins al beschikbaar en in het programma opgenomen. Het gaat om circa 400 maildomeinen waaronder die van Hotmail, Gmail, Yahoo, Lycos, Netscape en Mail.com. FreePOPs werkt met alle bekende mailprogramma's.

Download FreePOPs: http://www.freepops.org/en/download.shtml

Handleiding: http://freepops.sourceforge.net/en/tutorial/index.shtml

Laatst gewijzigd door arno; 20 mei 2005 om 20:07

Up-to-date   Peter Geurten's schermafbeelding
    Bedankjes
    11
    Bedankt
    3 keer in 3 posts

Ik heb sinds kort een nieuwe PC en heb mijn oude Hotmailadres gewoon kunnen toevoegen aan Outlook express.
    Ik wilde ook een nieuw hotmail adres toevoegen maar dit lukte niet meer.
    Oude adressen kun je gewoon verwijderen en weer toevoegen

Erelid   spruit's schermafbeelding
    Bedankjes
    571
    Bedankt
    155 keer in 133 posts

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arno
    Webmail via je mailprogramma
    Hotmail, Gmail, Lycos Mail: alle webmail is gewoon in Outlook Express of een ander mailprogramma te lezen.

Webmail kan handig zijn. Vanaf iedere computer kun je je mail bereiken, lezen en berichten sturen. Je mail op een pc in een mailprogramma beheren heeft echter ook zijn voordelen. Je kunt sneller door je mail heenbladeren en alle verzonden en ontvangen berichten zijn ook zonder internetverbinding beschikbaar. Veel mensen geven er dan ook de voorkeur aan hun mail in Outlook, Pegasus of Thunderbird te lezen en te beheren.
    Hiervoor is POP-ondersteuning nodig. Providers bieden deze meestal wel. Bij de meeste externe (gratis) mailbox-aanbieders ligt dat echter anders. Wie bijvoorbeeld zijn Hotmail of Yahoo Mail via POP naar zijn computer wil halen moet daarvoor betalen.

Het programma FreePOPs is dan een oplossing. Dit open source programma plaatst een POP-server op je computer die een verbinding maakt tussen je webmail en het mailprogramma op je pc. Zo kun je bijvoorbeeld via Outlook Express je webmail lezen. Of de webmailaanbieder dat nu ondersteunt of niet.

Om dit te bereiken moet je in je mailprogramma als inkomende mailserver Localhost opgeven met poortnummer 2000. Als gebruikersnaam stel je het betreffende mailadres is (bijv. jouwnaam@hotmail.com) . Daarnaast moet FreePOPs op je computer draaien. Een snelkoppeling naar dit programma kun je in de groep "Opstarten" van het Windows Start-menu zetten, zodat FreePOPs altijd actief is.

Hoe je FreePOPs in jouw mailprogramma instelt kun je vinden in de installatie instructies op de website.

FreePOPs kan met behulp van een plugin geschikt gemaakt worden voor iedere POP-mail aanbieder. Van de bekende (internationale) mailaanbieders zijn deze plugins al beschikbaar en in het programma opgenomen. Het gaat om circa 400 maildomeinen waaronder die van Hotmail, Gmail, Yahoo, Lycos, Netscape en Mail.com. FreePOPs werkt met alle bekende mailprogramma's.

Download FreePOPs: http://www.freepops.org/en/download.shtml

Handleiding: http://freepops.sourceforge.net/en/tutorial/index.shtml

goeie tip arno, thks

Geek  
    Bedankjes
    45
    Bedankt
    2.316 keer in 1.612 posts

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cruwero
    Hotmail ondersteund geen pop3 meer dat is de reden:
    Henk
    Hotmail is nooit POP3 geweest.

Voor hotmail doet men het volgende:

OutLook Express - Extra - Accounts - Toevoegen - Enz.

Bij: het servertype voor de inkomende e-mail is een HTTP - Server aanklikken, dan Provider van HTTP e-mailservice HOTMAIL aanklikken - enz.
    J.W.
    Google is uw vriend

mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Bedankjes
    12.473
    Bedankt
    29.787 keer in 11.155 posts

Wat je bij het aanmaken van je hotmail-account moet zetten voor url in het tabblad server:
    http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp;
    Bij algemeen een vinkje zetten bij: account opnemen
    Tabblad verbinding: geen vinkje
    Normaal gezien als je hotmail adres al bestond moét het lukken!

Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's

Beginner  
    Bedankjes
    3
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

Ik heb het dus ook geprobeerd maar geen succes. Je moet nu een abonnement hebben geloof ik.
    Dus het gewoon geld kosten!
    Groetjes,

Fleur

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

1. hotmail ontvangen met hotmail popper
    Door fujitsi in forum Internet
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 12 februari 2006, 15:32
  2. outlook express, kan geen mails ontvangen
    Door snowbeer in forum Internet
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 16 december 2005, 19:38
  3. hotmail in outlouk express
    Door robbedoeske_007 in forum Internet
    Reacties: 9