Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1
    Expert   Dopey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 August 2008
    Locatie
    Schelle
    Berichten
    775
    Bedankjes
    759
    Bedankt
    718 keer in 363 posts

    Uitroep Spectaculair filmpke op komst!

    Bekijk deze trailer even : 2012.....The end is upon us lol

  2. De volgende 10 gebruikers bedanken Dopey voor deze nuttige post:

    falco ( 3 August 2009), ghost ( 2 August 2009), g_man ( 5 August 2009), minQkel ( 5 August 2009), Nostradamus ( 6 August 2009), Obsessed ( 3 August 2009), patje0016 ( 5 August 2009), Phil O'Sophe ( 2 August 2009), ultddave ( 2 August 2009), zinkman ( 8 August 2009)

  3. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.844
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.037 keer in 15.354 posts
    Krijg toch altijd de kriebels als ik zulke dingen zie. Zowat om de 4 jaar voorspellen ze het einde van iets, meestal de wereld. Maar volgens duistere bronnen is dat dit jaar al. Ze zijn dus van hun ritme af.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. #3
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    1 July 2009
    Berichten
    141
    Bedankjes
    32
    Bedankt
    73 keer in 55 posts
    die film is bullshit, maar over de doomsday op 21 december 2012 geloof ik echt wel iets.

    een of andere ster (naam vergeten) gaat wss inslagen op de aarde (of toch kort genoeg bij komen zodat alles vernietigd wordt door de zwaartekracht van die ster.

    Deze datum is echt al eeuwen oud.
    (Eerste vermelding gevonden in de manuscripten van een oud Griekse Priester, Met oud Grieks bedoel ik uit de Oudheid)

  5. #4
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    1 October 2008
    Berichten
    324
    Bedankjes
    436
    Bedankt
    231 keer in 125 posts
    sterren hebben geen zwaartekracht.

  6. #5
    Gevorderd   Elboulle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 April 2008
    Locatie
    A'pen
    Berichten
    174
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    91 keer in 58 posts
    En het gaat niet lang duren vooraleer er ergens op deze aardkloot op de één of andere scherf, het testament van de één of andere herder, waarschijnlijk lekker high van god mag weten wat gevonden wordt, waarop staat dat de aarde tegen die tijd gaat vergaan.
    Nostradamus, de maya's, inca's, jehova, enz....Allemaal hebben ze wel een tijdstip vastgelegd waarop de aarde zou kunnen vergaan....Ik lach daar eens feestelijk mee. Pas op: moest ik het mis hebben mag je steeds deze post in m'n gezicht komen wrijven....

    Weet je waar ik veel banger van ben??? En dat is wetenschappelijk vastgelegd!! De asteroïdengordel rond de aarde (in de ruimte). Als er daar een paar te hard met mekaar botsen en er komt zo'n steentje onze kant uit, DAN is het pas echt gedaan met ons.. En het leuke is...NIEMAND kan dat voorspellen....Lol....

    Sweet dreams y'all.....


    Groetjes!!

  7. #6
    Expert   Dopey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 August 2008
    Locatie
    Schelle
    Berichten
    775
    Bedankjes
    759
    Bedankt
    718 keer in 363 posts
    Deze datum is echt al eeuwen oud.
    (Eerste vermelding gevonden in de manuscripten van een oud Griekse Priester, Met oud Grieks bedoel ik uit de Oudheid)
    Die datum is voorspeld door de Maya's, die beschaving floreerde voor de Grieken

    sterren hebben geen zwaartekracht.
    Euh, jawel.....de aarde wordt in baan gehouden door de zwaartekracht van onze zon (dacht ik toch)

    Er zijn verschillende theorien rond deze datum.....Volgens één van hen zal op 21-12-2012 de aarde, onze zon, en het middelpunt van ons melkwegstelsel op één lijn komen te liggen....en dat zou de polariteit van de aarde omkeren, maw....het magnetisch veld van onze aarde wordt omgekeerd met alle gevolgen vandien. Volgens een andere theorie komt op die datum een (voor ons, niet voor de Soemeriers) onbekende planeet ons zonnestelsel terug binnen. Deze planeet heeft een looptijd van 3600 jaar en wordt bewoond door de Anunaki (ik verzin het niet ) en van deze aliens zouden wij rechtstreeks afstammen.
    So far for the sci-fi.
    De meest logische verklaring voor die datum is dat de maya's hun kalender gewoon eindigt omdat zij rekenden met een kalender van 26000 jaar. En die 26000 jaar zijn dan gewoon om. En dan begint hun nieuwe kalender.

    Als ik dan echt zou moeten geloven in één van die dingen, ga ik toch voor de 'alignment' van aarde, zon, en het middelpunt van ons melkwegstelsel. Of daardoor het magnetisch veld zal omkeren weet ik niet, laat ons hopen van niet.
    Meer info krijg je hier van Charlie Frost, en op de site van IHC (Institute for Human Continuity. Btw, op de laatste kan je je inschrijven voor een loterij die plaatsen beloofd op één of ander schip zodat je het hele gedoe overleefd .

  8. De volgende 3 gebruikers bedanken Dopey voor deze nuttige post:

    carl ( 6 August 2009), Obsessed ( 5 August 2009), yanish1005 (28 October 2009)

  9. #7
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.389
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    anyway :P. Het lijkt me wel een goede film.

    Deze lijkt ook wel goed: http://www.youtube.com/watch?v=9ubYTIazskQ (Gamer)

    Mvg,
    Dave
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  10. #8
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    1 October 2008
    Berichten
    324
    Bedankjes
    436
    Bedankt
    231 keer in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dopey Bekijk bericht
    Die datum is voorspeld door de Maya's, die beschaving floreerde voor de Grieken

    Euh, jawel.....de aarde wordt in baan gehouden door de zwaartekracht van onze zon (dacht ik toch)...

    .
    aantrekkingskracht is dat dan.

  11. #9
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    1 October 2008
    Berichten
    324
    Bedankjes
    436
    Bedankt
    231 keer in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azziplekkus Bekijk bericht
    die film is bullshit, maar over de doomsday op 21 december 2012 geloof ik echt wel iets.

    een of andere ster (naam vergeten) gaat wss inslagen op de aarde (of toch kort genoeg bij komen zodat alles vernietigd wordt door de zwaartekracht van die ster.

    Deze datum is echt al eeuwen oud.
    (Eerste vermelding gevonden in de manuscripten van een oud Griekse Priester, Met oud Grieks bedoel ik uit de Oudheid)
    Nee het is een echte film
    http://www.imdb.com/title/tt1190080/

  12. #10
    Sarana
    Gast
    Er wordt heel wat over beweerd en scenario's met de hele wereld die eraan gaat doen het natuurlijk het best bij de mensen.


    http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=887

    Er kunnen wel degelijk klimaatsveranderingen of aardbevingen en dergelijke optreden maar wanneer of hoe of wat dat weet eigenlijk geen kat.
    Men kan alleen gokken wanneer er iets gaat gebeuren want de wisseling van magnetische polen van de aarde doet zich niet volgens een vast patroon voor. Soms doet een poolkanteling zich al na 100.000 jaar voor, andere keren pas na tientallen miljoenen jaren.
    Dat ze nu dus exact de maand en het jaar weten dat er iets gaat gebeuren dat is wel héél straf.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. regenbuien op komst?
    Door Pilote in forum De Lounge
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 24 July 2008, 23:54

Tags voor deze discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •