Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g_man Bekijk bericht
    Is er een reden waarom je die 9600GT erin steken hebt?
    je hebt een mobo met een 780 IGP (HD3200). deze is best sterk genoeg om de normale dingen op je PC uit te voeren. Op die manier kan je die 9600 best missen, schakel je de onboard aan en heb je je HDMi-poort beschikbaar.
    Ik had gevraagd om een moederbord te steken dat snel werkt en waarop een grafische kaart steekt die sterk genoeg was om beeld (foto en video's) te gaan bewerken. Gebruik Fotoshop en PSP. Net zoals ik hiervoor al aanhaalde voel ik me inderdaad gefnuikt en die kerel zal me nooit een tweede keer een PC verkopen. Wil je al eens een kennis iets gunnen hé. Ik ben ervan overtuigd dat mijn vroegere PC boer me iets heel anders zou aangeraden hebben. Hoe schakel je deze onboard in? Die G-force zal wel in de PC van mijn jongste zoon passen denk ik.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  2. #12
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phil O'Sophe Bekijk bericht
    Waarom geen draadloze transmissie?

    Instelling 2de beeldscherm:

    http://www.minatica.be/showthread.ph...169#post478169
    Phil, ik sta al zoveel onder straling van radiogolven via mijn GSM en draadloze telefoon op kantoor. Hoewel het niet bewezen is, ben ik min of meer toch slachtoffer daarvan. Onder invloed van die toestellen krijg ik hoofdpijn, had ik voordien ook hier bij me thuis toen ik een draadloos routertje had gekocht. Gek genoeg, toen ik terug overschakelde naar kabel, heb ik dit nu niet meer bij ons thuis. Iedereen dacht dat het omwille van de stress was die ik op kantoor wel degelijk heb. Je begrijpt dat ik dus een beetje wantrouwig ben voor draadloze besturingen hoewel ik aanneem dat dit ook met de jaren verbetert. Ondertussen heb ik voor op kantoor terug gekozen voor een vaste post en daaraan een hoofdtelefoon met micro aangesloten. Geeft ook nog zijn voordelen om handenvrij te kunnen werken.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  3. De volgende gebruiker bedankt 2B's voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (19 August 2009)

  4. #13
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    6.700
    Bedankjes
    1.651
    Bedankt
    8.252 keer in 3.245 posts
    Waarom voel je je gefnuikt door die PC-boer?
    Die Onboard dien je in je BIOS aan te zetten. Verwijder eerst alle drivers van die 9600, dan PC uitzetten, kaart er fysiek uithalen, dan opstarten BIOS induiken en onbaord aan zetten. Wsl zal je dan de drivers nog moeten installeren en CCC (Catalyst Control Center). Als je bij AMD/ATi de eerste download neemt, zit die erbij.
    Beter ten halve gekeerd dan helemaal verkeerd.

  5. #14
    Gevorderd   Magnat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 September 2009
    Locatie
    Puurs
    Berichten
    185
    Bedankjes
    322
    Bedankt
    401 keer in 174 posts
    Ik had het zelfde probleem, wou de laptop aan de tv hangen en wist geen raad.
    Aangezien je HDMI hebt op je tv zal je wss ook een audio in hebben, en ik zag dat je dvi had op je pc, dus heb je enkel een HDMI naar DVI-I (dual link) kabel nodig en een audio jack naar audio jack, die gaat van je geluidskaart dan naar de audio in op je tv. Alles werkte perfect bij mij en dit alles koste me welgeteld 12,95 euro voor de 2 kabels. Beeld is 100% helder en scherp, geluid moet je wel luider zetten aangezien je daar met een beetje verlies zit.

    Hoop je daarmee te kunnen helpen
    groeten

  6. De volgende gebruiker bedankt Magnat voor deze nuttige post:

    2B's ( 4 September 2009)

  7. #15
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Bedankt voor de goede raad makkers, ik heb alleen nogal weinig tijd op dit moment. Ik ga alleszins alles uitproberen op mijn huidige systeem, anders zal ik toch mijn VGA kaart eens buiten strijd zetten om hdmi te proberen.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Keyboard typt andersom
    Door ultddave in forum Windows
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 8 April 2009, 12:43
  2. bestanden delen op netwerk: pc1 naar pc 2 werkt maar niet andersom
    Door k2b in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 33
    Laatste bericht: 25 September 2007, 02:48

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •