Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40

Discussie: Turbodog 6

  1. #21
    Beginner  
    Geregistreerd
    2 September 2009
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    turbodog

    beste,

    ik heb inderdaad ook die gps van jm-bruneau, en heb hetzelfde probleem, ik heb zelfs al de sd-kaart geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd, en dit leverd nog steeds geen resultaat! ook heb ik al de bestanden apart gekopieerd, en dit heeft ook geen invloed!

    zou ik er gewoon een TomTom er kunnen opzetten op die sd-kaart?

    thnx

  2. #22
    Gevorderd   Magnat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 September 2009
    Locatie
    Puurs
    Berichten
    185
    Bedankjes
    322
    Bedankt
    401 keer in 174 posts
    Voor diegene die kunnen helpen zal dit vast al een duidelijker zicht geven, het gaat hier om volgend toestel :

    Navgear Shuoying GP-352

    * sirf atlas III AT640
    * 64 Mb flash geheugen
    * SD kaart max 4Gb. SD kaart 2 GB meegeleverd met West Europa 2009 erop
    * Multimedia formaten : wma/mp3/wmv/avi/asf/jpg en bmp
    * Ebook met txt files
    * 3,5" TFT touchscreen
    * 22 POI categorieen
    * TMC aansluiting (optie)
    * software Windows ce met navigatiesoftware TurboDog 6
    * Originele Tele-Atlas schijf met Roads for West Europe 2009
    * raambevestiging met clip
    * oortjes
    * auto oplader
    * USB-kabel voor verbinding met PC

    Een bedrijfsgeschenk van JM Bruneau, made in China ;-) degelijk toestel alleen is die turbodog 6 slechte software (mijn mening), door wat opzoekingswerk op het net ben ik al gebruikers tegengekomen die TomTom Navigator 6 op dit toestel hebben gekregen en werkte 100%.

    Bij aanschaf van dergelijke software zal de verkoper wel uitleg geven van hoe of wat als je met je toestel naar de winkel trekt. Wil je dit liever zelf doen surf dan eens goed rond vooralleer je met de settings knoeit en niks meer marcheert !!

    In vorige reacties is te lezen dat ook dit toestel met de turbodog soft werkt als je de bel-file op de juiste plaats plakt (zie instructies vorige posts.)

    Hopelijk helpt dit al wat mensen verder.
    groeten

  3. De volgende 5 gebruikers bedanken Magnat voor deze nuttige post:

    Baloeke ( 4 September 2009), danielv ( 5 September 2009), ducje ( 5 September 2009), Fakke_Berto ( 4 September 2009), roeba123 ( 4 September 2009)

  4. #23
    Beginner  
    Geregistreerd
    5 September 2009
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Hallo, ik heb ook zo'n GP352 van Bruneau. Ik kan wel straten in België ingeven (of in een ander land), maar als ik dan uiteindelijk op "NAAR" druk, dan verschijnen er 8 blokjes en begint de GPS de route te laden, maar hij geraakt NOOIT verder dan het 7de blokje (ook als ik een half uur wacht). In de instellingen staat er bij GPS / AANTAL SATELLIETEN soms 3 of 4 of zelfs 6. Toch geraak ik niet verder dan dat 7de blokje bij het laden van een route. Iemand raad ?

  5. #24
    Beginner  
    Geregistreerd
    31 August 2009
    Berichten
    2
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    ik heb gereageerd bij bruneau over deze gps, en dit is het antwoord dat ik heb gekregen,
    misschien voor allen die toch een gps wensen die in orde is........?



    Geachte klant,

    We hebben uw mail goed ontvangen waarvoor dank. We hebben inderdaad vastgesteld dat er met deze reeks GPS'en een probleem kan optreden. Om hiervan de oorzaak te kennen en na te gaan of deze kan hersteld worden of dient omgeruild te worden, verzoeken wij u vriendelijk het toestel (samen met een kopie van uw factuur) terug te zenden naar volgend adres: JM BRUNEAU NV, TAV SAV, Kortrijksesteenweg 410, 9000 GENT

    Bij ontvangst van het toestel worden de nodige stappen ondernomen om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Gelieve te bevestigen dat u de GPS terugstuurt opdat onze naverkoopdienst voor u een dossier zou kunnen openen.

    De firma JM BRUNEAU wil zich dan ook oprecht verontschuldigen voor dit ongemak,

  6. #25
    Beginner  
    Geregistreerd
    2 September 2009
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    turbodog

    hey, bedankt voor de informatie, maar kan je misschien vertellen waar ik de informatie zou kunnen vinden waar uitgelegd word hoe je tomtom6 of ander proggie er kunt opzette, want kheb al tomtom5 geprobeerd, maar dat krijg ik er niet op.

    dank u bij voorbaat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magnat Bekijk bericht
    Voor diegene die kunnen helpen zal dit vast al een duidelijker zicht geven, het gaat hier om volgend toestel :

    Navgear Shuoying GP-352

    * sirf atlas III AT640
    * 64 Mb flash geheugen
    * SD kaart max 4Gb. SD kaart 2 GB meegeleverd met West Europa 2009 erop
    * Multimedia formaten : wma/mp3/wmv/avi/asf/jpg en bmp
    * Ebook met txt files
    * 3,5" TFT touchscreen
    * 22 POI categorieen
    * TMC aansluiting (optie)
    * software Windows ce met navigatiesoftware TurboDog 6
    * Originele Tele-Atlas schijf met Roads for West Europe 2009
    * raambevestiging met clip
    * oortjes
    * auto oplader
    * USB-kabel voor verbinding met PC

    Een bedrijfsgeschenk van JM Bruneau, made in China ;-) degelijk toestel alleen is die turbodog 6 slechte software (mijn mening), door wat opzoekingswerk op het net ben ik al gebruikers tegengekomen die TomTom Navigator 6 op dit toestel hebben gekregen en werkte 100%.

    Bij aanschaf van dergelijke software zal de verkoper wel uitleg geven van hoe of wat als je met je toestel naar de winkel trekt. Wil je dit liever zelf doen surf dan eens goed rond vooralleer je met de settings knoeit en niks meer marcheert !!

    In vorige reacties is te lezen dat ook dit toestel met de turbodog soft werkt als je de bel-file op de juiste plaats plakt (zie instructies vorige posts.)

    Hopelijk helpt dit al wat mensen verder.
    groeten

  7. #26
    Gevorderd   Magnat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 September 2009
    Locatie
    Puurs
    Berichten
    185
    Bedankjes
    322
    Bedankt
    401 keer in 174 posts
    Sorry, maar ik kan je daar echt niet mee verder helpen, ik heb daar echter geen ervaring mee.

    vr groeten

  8. #27
    Beginner  
    Geregistreerd
    14 September 2009
    Berichten
    3
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    3 keer in 2 posts
    Hallo iedereen,

    ook ik heb zo'n GPS van Bruneau.
    Grootste probleem bij mij is, dat heel wat (grote en bekende) straten helemaal niet te vinden zijn. Als test : voor een tripje van 1 kilometer verder, stuurt de GPS me dus makkelijk 5 kilometer rond, net omdat die ene straat (waar ik dan met m'n neus voor sta) niet gekend is.
    De snelheidsbeperkingen kloppen ook aan geen kanten.
    Snelheidscamera's : ingesteld zodat een verwittiging zou worden gegeven, maar geen teken van leven bij het naderen of passeren van een flitscamera.
    Nog iemand met dergelijke problemen?

    Iemand al een idee of er andere software (TomTom, Garmin, Mio) kan op geïnstalleerd worden?
    Zo ja : hoe begin je hier in godsnaam aan?
    Iemand andere tips?

  9. #28
    Gevorderd   Magnat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 September 2009
    Locatie
    Puurs
    Berichten
    185
    Bedankjes
    322
    Bedankt
    401 keer in 174 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San0902 Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

    ook ik heb zo'n GPS van Bruneau.
    Grootste probleem bij mij is, dat heel wat (grote en bekende) straten helemaal niet te vinden zijn. Als test : voor een tripje van 1 kilometer verder, stuurt de GPS me dus makkelijk 5 kilometer rond, net omdat die ene straat (waar ik dan met m'n neus voor sta) niet gekend is.
    De snelheidsbeperkingen kloppen ook aan geen kanten.
    Snelheidscamera's : ingesteld zodat een verwittiging zou worden gegeven, maar geen teken van leven bij het naderen of passeren van een flitscamera.
    Nog iemand met dergelijke problemen?

    Iemand al een idee of er andere software (TomTom, Garmin, Mio) kan op geïnstalleerd worden?
    Zo ja : hoe begin je hier in godsnaam aan?
    Iemand andere tips?

    Voor de NavGear GP-35 zou ik je liever de iGO8 of MN 7.3.1 software aanraden.
    Hiervan ben je zeker van de gebruiksvriendelijkheid! En altijd up-to-date!
    De nieuwste MN7.3.6 320x240 loopt vrijwel problem-free en ziet er ook nog is heel leuk uit ook.

    MN 7.3 x PNA Files voor 3,5"
    Voor Navis met 320x240 pixel en WINCE 5.0!
    Incluis Reality View + land Marks en 3D + flitspalen + trace Assistant pro + TMC PRO (TMC werkt niet op alle Navis).

    TomTom Navigator werkt ook op dit toestel, dit werkt met winCE 5.0 mensen.

    Zoals ik al in men vorige post zei, ga met je toestel naar de winkel als je hier niets van afweet !! Je koopt de versie en laat ze door de mensen van de winkel erop gooien, ik ga hier helemaal niet uitleggen hoe je gekraakt en/of geleechte tomtom pda versies op de navi zet ...
    indien je het niet met me eens bent gebruik dan google en wie zoekt die vindt !!

  10. De volgende gebruiker bedankt Magnat voor deze nuttige post:

    San0902 (15 September 2009)

  11. #29
    Beginner  
    Geregistreerd
    14 September 2009
    Berichten
    3
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    3 keer in 2 posts
    Beste Magnat,
    het is helemaal niet mijn bedoeling software te kraken of wat dan ook - ik kan je standpunt volledig volgen.
    Maar vandaag beslist de GPS gewoonweg terug te sturen - van de firma Bruneau via mail de bevestiging gekregen dat één en ander inderdaad foutloopt bij bepaalde GPS'en uit die reeks.

    Nog mensen die het toestel al teruggestuurd hebben?
    Al terug ontvangen?
    Zou iemand een ander toestel gekregen hebben, zijn de problemen dan opgelost?
    Mensen die hun bevindingen hier kwijtwillen : van harte dank alvast ! (en veel suc6 met het vervang-toestel)

  12. De volgende gebruiker bedankt San0902 voor deze nuttige post:

    Magnat (16 September 2009)

  13. #30
    Gevorderd   Magnat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 September 2009
    Locatie
    Puurs
    Berichten
    185
    Bedankjes
    322
    Bedankt
    401 keer in 174 posts
    Volgens mij gaan de problemen zich blijven voortdoen doen met die turbodog soft. ik ben daar helemaal geen voorstander van, van die soft. Laat me weten als je een ander toestel hebt ontvangen of die beter werkt, maar volgens mij sturen ze je gewoon een ander toestel met dezelfde problemen ...

    Laten we hopen van niet en succes!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •