Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40

Discussie: Turbodog 6

  1. #31
    PC-Freak   Fakke_Berto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 June 2005
    Berichten
    1.319
    Bedankjes
    934
    Bedankt
    943 keer in 643 posts
    De naam zegt het zelf. Een hond van een programma .

  2. De volgende gebruiker bedankt Fakke_Berto voor deze nuttige post:

    Magnat (24 September 2009)

  3. #32
    Beginner  
    Geregistreerd
    23 September 2009
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Gp-352

    Beste,
    Dit forum lijkt voor mij een oplossing te kunnen zijn.
    Ik ben eveneens een bezitter van zo'n Bruneau GP-352 GPS-je.
    Om het toestel aan de praat te krijgen heb ik het SD-kaartje moeten herformateren. Nadien heb ik de Belgische kaart van de CD terug op het SD kaartje geplaatst. Blijkt nu dat ik geen straatnamen meer kan aanduiden. Mijn conclusie is dan ook dat de kaarten op de SD-kaart recenter waren dan deze op de CD.
    Kan iemand mijn helpen om het bestand bel.smf (met straatnamen) afkomstig van het SD-kaartje me te bezorgen?.
    (ik weet niet of via dit forum een bestand kan ontvangen, het is immers mijn eerste forum ervaring)
    Met dank,

  4. #33
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Neem eens contact op met de leverancier van dat toestel. Zo gaat je op een legale manier aan dat bestand geraken.

    Ik heb trouwens je andere post, met dezelfde vraag verwijderd. 1 keer je vraag is voldoende
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  5. De volgende gebruiker bedankt Baloeke voor deze nuttige post:

    Magnat (24 September 2009)

  6. #34
    Beginner  
    Geregistreerd
    2 October 2009
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieter94 Bekijk bericht
    Ik heb ook z'n ding.

    Het werkt, maar ik kan geen straat in geven bij ga-naar.

    Kan iemand mij helpen?

    Bedankt !!

    grtz.
    Pieter

    Heb hetzelfde probleem, maar heb ondervonden wanneer je een postnummer ingeeft van de gemeente ipv de naam ,werkt de functie wel om een straatnaam te vinden
    Toch zou ik er liever een ander navigatiesysteem opwillen maar weet niet hoe je dit kan installeren.versie van igo 8 bv

  7. #35
    Beginner  
    Geregistreerd
    14 September 2009
    Berichten
    3
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    3 keer in 2 posts
    Hallo iedereen,

    afgelopen maandag het toestel (aangetekend) teruggestuurd naar Bruneau (na hiervan bevestiging gekregen te hebben via mail).
    Vandaag - 4 dagen later dus - alweer een nieuw toestel ontvangen.
    Het toestel is dus gewoon vervangen - niet gerepareerd (ik had een lijstje bijgevoegd waarop alle onregelmatigheden vermeld stonden).
    Op het eerste zicht lijken de grootste problemen verholpen (straten die al sinds jaar en dag bestaan, vindt het toestel nu wél terug, kortste en snelste route is nu niet altijd identiek, ... - wat bij het vorige niet het geval was).
    Morgen wordt het toestel verder uitgetest.
    Maar ik kan nu dus alvast zeggen dat het er een pak beter uit ziet. Twijfelaars die nog steeds blijven sukkelen met het oorspronkelijke toestel : gewoon tergzenden. En er wordt probleemloos én supersnel naar een oplossing gezocht.

  8. De volgende 2 gebruikers bedanken San0902 voor deze nuttige post:

    Baloeke ( 2 October 2009), Magnat ( 8 October 2009)

  9. #36
    Beginner  
    Geregistreerd
    6 October 2009
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    ik denk dat ik de oplossing ken. Vanmiddag ben ik een extra SD-kaart ga kopen van 4GB. Omdat ik zo mijn pda kan gebruiken als gps en als mp3. Nadat ik de bestanden van de CD had gehaald, merkte ik dat ik ook geen straten meer kon ingeven. Doordat dit wel nog lukt met mijn originele SD ligt het probleem waarschijnlijk aan de CD. Ik ben nu bezig met de bestanden te kopiëren van mijn originele SD.
    Zal jullie op de hoogte houden hoe de situatie verder evolueert

  10. De volgende gebruiker bedankt eddy1991 voor deze nuttige post:

    Magnat ( 8 October 2009)

  11. #37
    Gevorderd   Magnat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 September 2009
    Locatie
    Puurs
    Berichten
    185
    Bedankjes
    322
    Bedankt
    401 keer in 174 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eddy1991 Bekijk bericht
    ik denk dat ik de oplossing ken. Vanmiddag ben ik een extra SD-kaart ga kopen van 4GB. Omdat ik zo mijn pda kan gebruiken als gps en als mp3. Nadat ik de bestanden van de CD had gehaald, merkte ik dat ik ook geen straten meer kon ingeven. Doordat dit wel nog lukt met mijn originele SD ligt het probleem waarschijnlijk aan de CD. Ik ben nu bezig met de bestanden te kopiëren van mijn originele SD.
    Zal jullie op de hoogte houden hoe de situatie verder evolueert
    Zeer juist eddy, zoals hier al gezegd was geweest, de maps op de originele sd kaart met de straten waren of zijn recenter dan die van op de cd, zoals de meeste geluk hadden en een back-up hadden gemaakt van de originele sd kaart alvorens de cd te raadplegen. De mensen die hun toestel terug hebben gestuurd hebben een vervangtoestel gekregen dat beter werkte blijkbaar als het oude toestel.

    Ik was helemaal nie tevreden met de turbodog software zoals ik al in mijn vorige post had vermeld, voor de personen die dat ook hadden, had ik aangeraden er een andere software te laten opplaatsen in een erkende navigatie winkel (tomtom, garmin, ...) voor zij die geen kennis hadden met dit toestel en software.

    Ikzelf ben er in geslaagd van de pna om te zetten naar een pda met werkende mio pocket die niet de software laad maar dus een verkleinde xp-versie voor pda's waar ik dan tomtom software heb opgeplaatst met het benelux kaartje en alles loopt sinds vlotter aangezien ik meer een tomtom-fan ben.


    (foto: miopocket software op bruneau toestel)

    Vriendelijke groeten
    Roel

  12. #38
    Gevorderd   Magnat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 September 2009
    Locatie
    Puurs
    Berichten
    185
    Bedankjes
    322
    Bedankt
    401 keer in 174 posts
    De miopocket was gelukt ...
    De tomtom software stond erop ...
    De tomtom software draaide ...
    En dan toen we het Benelux kaartje wouden laden bleek dat het toestel te weinig geheugen heeft !!!

    We geven het op, ik en mijn collega hebben er 3 a 4 weken mee bezig geweest, ik word er zot van. Stuur het toestel terug met de hoop een beter werkend toestel in de plaats te krijggen, zo niet koop je beter een erkend navigatie toestel of probeer het te verkopen ...

    Ik denk dat we door alle oplossingen heen zijn, van mij mag hier gerust een slotje op ...

    mvg Roel

  13. #39
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    En heeft de topicstarter (roeba123) al een oplossing gevonden?
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  14. #40
    Gevorderd   roeba123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 May 2009
    Locatie
    Gent (kot)
    Berichten
    199
    Bedankjes
    437
    Bedankt
    150 keer in 85 posts
    Nee, ik heb net zoals Magnat zeer lang gezocht naar een oplossing.
    Na een tijd heb ik het uiteindelijk opgegeven.

    Ik denk dat we gewoon kunnen besluiten, dat dit apparaatje niet echt dient om het aan te schaffen voor professioneel gebruik.

    Dus zoals Magnat voorstelt mag hier inderdaad een slotje op voor mijn part.

    Mvg Roeba

  15. De volgende gebruiker bedankt roeba123 voor deze nuttige post:

    Baloeke (25 October 2009)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •