Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25

Discussie: Zwaar probleem

  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 July 2005
    Berichten
    123
    Bedankjes
    12
    Bedankt
    7 keer in 7 posts

    Zwaar probleem

    Ja, ik heb dus een zwaar probleem zoals mijne onderwerp al liet merken. Ik heb onlangs voor mijne router de laatste nieuwe firewire gedownload en geïnstalleerd. Nu moet da lukken da sindsdien ineens mijne laptop mega veel verstuurd en mega veel ontvangt maar mijnen internet om de 5 minuten uitvalt of zelfs gewoon een paar uren niet werkt. Maar bij 'status weergaven' blijft wel super veel verkeer doorgaan. Heb ondertussen al een virusscan gedaan maar vind nix. Ik moet soms zelfs 5-6x proberen om internet open te krijgen. Wie kan mij helpen aub? Ik overweeg eventueel om te formateren maar ik heb geen idee hoe je da doet in Vista...

    Alvast bedankt...

  2. #2
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    6.700
    Bedankjes
    1.651
    Bedankt
    8.252 keer in 3.245 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jefke Bekijk bericht
    Ik heb onlangs voor mijne router de laatste nieuwe firewire gedownload en geïnstalleerd.
    Bedoel je firmware ? Zo ja kan je toch de oude versie terug zetten als je zeker bent dat die goed werkte.

  3. #3
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 July 2005
    Berichten
    123
    Bedankjes
    12
    Bedankt
    7 keer in 7 posts
    LOL, ik bedoelde idd FIRMWIRE. Kwas wa te rap aant typen omdak vreesde da anders mijn verbinding mss terug weg ging zijn maar ze houd stand momenteel. Ik heb wel da bestandje nimeer van de vorige firmwire. En hoe verklaar je dan als die verzonden en ontvangen bestanden (bytes)???

  4. #4
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 July 2005
    Berichten
    123
    Bedankjes
    12
    Bedankt
    7 keer in 7 posts
    Niemand???? :(

  5. #5
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    10 December 2006
    Locatie
    Earth.
    Berichten
    1.029
    Bedankjes
    273
    Bedankt
    587 keer in 395 posts
    Beetje geduld hebben hé .

    1: Nieuwe firmwire, dus mss zijn al je instellingen wel gereset. Kijk eens als je beveiliging nog goed staat als je draadloos gebruikt.
    2: Druk mss gewoon eens op de resetknop van je router, of trek de stroom eens voor 10 seconden uit. Mss is het wel opgelost.

    Zoals G_man zei de oude firmware er terug opzetten . Als het probleem dan weg is , lag het simpel aan de firmware , hoe je dan al die datatransfer verklaard, geen idee .
    Gewoon proberen zou ik zeggen.
    https://twitter.com/Fck___

  6. De volgende gebruiker bedankt Fck_ voor deze nuttige post:

    g_man (14 January 2010)

  7. #6
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    6.700
    Bedankjes
    1.651
    Bedankt
    8.252 keer in 3.245 posts
    Bumpen is verboden volgens de regels... zeker al na 18 min.
    Iedereen heeft bij Minatica nog een leven en we zitten dus niet te wachten totdat Jefke een berichtje plaatst hé.
    Welke firmware heb je nu geïnstalleerd? Wat is je merk/type van router?

    Edit: Woya was sneller

  8. De volgende gebruiker bedankt g_man voor deze nuttige post:

    Fck_ (14 January 2010)

  9. #7
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 July 2005
    Berichten
    123
    Bedankjes
    12
    Bedankt
    7 keer in 7 posts
    Mijn excusses g_man maar tis gewoon een beetje lastig. Om de 5 minuten laat mijn verbinding het afweten en als je dan EINDELIJK opt net graakt en na 3 pogingen eindelijk iets kunt posten ben je nogal afgejaagd, ik hoop op een klein beetje begrip.

    De router is een Belkin N+ router met de laatste nieuwe update...

    Nu gaat het al iets sneller maar nog steeds niets als daarvoor en mijn verzonden en onvangen items zijn nog steeds uitzonderlijk hoog...

  10. #8
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 July 2005
    Berichten
    123
    Bedankjes
    12
    Bedankt
    7 keer in 7 posts
    OKey, ik heb dan eens een volledige format gedaan omk het ook wel wa nodig vond, PC was wa aan de trage kant geworden en had geen zin om alles manueel te verwijderen. Alles terug geïnstalleerd en internet werkt wel terug naar behoren maar hij blijft enorm veel onvangen. Is dit normaal??? Na 30 minuten opt net staat da al op 56mil bytes?????
    Heeft iemand daar een verklaring voor????
    En dan ook nog rap even, ik heb er nu een McAfee op staan. Is die beter dan de AVG (Waar ik altijd super tevreden over ben geweest) of welke is beter??? En eventueel een goeie firewall?
    Thx gasten...

  11. #9
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.851
    Bedankjes
    15.669
    Bedankt
    37.046 keer in 15.358 posts
    Formatteren kan nooit kwaad, zolangs alles blijft werken natuurlijk, maar dat doet niets aan de instellingen van je router.
    Ga in elk geval al na of je bestandsindeling ingeschakeld hebt, vink dat uit als dat idd zo is en als je niet van plan bent om eender wat te delen.
    Het grote routerverkeer ligt soms niet aan de firmware of de router zelf, maar aan de beveiliging van je netwerk. Zeker als je draadloos surft is dat van groot belang. Kijk even bij onze tutorials hoe je dat kan doen. Mogelijk reist er iemand jolig mee op jouw kosten.
    Wat je anti-virus betreft, daarin staat je keuze vrij, zeker als je een betalende neemt. AVG Free hoort idd bij de betere van de gratis AV's. Als firewall gebruik ikzelf op beide pc's Comodo en ben er nog altijd tevreden over (ook freeware).

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  12. #10
    Gevorderd   Elboulle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 April 2008
    Locatie
    A'pen
    Berichten
    174
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    91 keer in 58 posts
    Wat je ook eens kan doen, als je draadloos surft, kijken in welk kanaal je zit en of er niemand anders hetzelfde kanaal aan het benutten is.... Als jij nu in kanaal 6 zit, bijvoorbeeld, en je ziet dat er iemand anders, binnen je bereik ook op kanaal 6 zit, dan kan dat ook een oorzaak zijn.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Zwaar layout probleem!
    Door Deadangel in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 17 March 2008, 07:41
  2. PC zwaar onderclocked?!?
    Door maigel in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 15 January 2008, 17:58
  3. zwaar probleem
    Door reddragon in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 9 August 2006, 17:52
  4. Zwaar probleem
    Door Jefke in forum Windows
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 23 July 2006, 20:04
  5. hijackthis.log (zwaar probleem)
    Door bike devil in forum HijackThis
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 21 June 2005, 17:19

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •