ik hoorde dat het zogenaamde nachtsurfen ook zou afgeschaft worden in dat geval
heb ik nog minder limiet dan vroeger.
grtjs
ik hoorde dat het zogenaamde nachtsurfen ook zou afgeschaft worden in dat geval
heb ik nog minder limiet dan vroeger.
grtjs
Idem dito hier, heb ook mail gehad van telenet:
![]()
Die van turbonet XL moeten blijkbaar nog wachten op hun mail![]()
We hebben niet zo lang moeten wachten Peter :-)
Schitterend nieuws: Telenet maakt internetten nog sneller!
We leggen onze trouwe klanten immers graag in de watten. Vanaf midden maart kunt u met Telenet TurboNet XL nog sneller surfen. Sterker nog: vanaf juli geniet u van een onbeperkt internetvolume! U kunt dan zoveel downloaden als u wil. * En dat zonder één cent meer te betalen.
Uw voordelen voor Telenet TurboNet XL
U surft nog sneller dan supersnel over het internet. U kunt vanaf juli onbeperkt* downloaden! U betaalt dezelfde prijs per maand.
NIEUW
vanaf midden maart
Download snelheid 25 Mbps 30 Mbps Volume/maand 100 GB 100 GB vanaf juli:
onbeperkt Mailbox 50 MB 5 GB Extra volume € 1,02/GB € 0,50/GB vanaf juli:
onbeperkt
U geniet automatisch van al deze veranderingen en verbeteringen. Voortaan haalt u dus voor dezelfde prijs nog meer voordeel uit uw internetverbinding.
We wensen u nog veel surfplezier.
Met vriendelijke groeten,
Verantwoordelijke Marketing
![]()
Binnen enkele dagen krijgt u als trouwe Telenet TurboNet XL-klant van ons een exclusief aanbod op ons allernieuwste product FiberNet. Razendsnel
internet met onbeperkt volume. Hou uw mailbox in de gaten.
Laatst gewijzigd door Milo; 11 februari 2010 om 13:07
United tegen de SpywareBunnymanIf you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem
Baloeke (11 februari 2010)
Dat is ook netjes, anderzijds de snelheden liggen gelijk met wat ik nu heb, en de mailbox ook. De downloadlimiet is goed voor mensen die het echt gebruiken, maar ik persoonlijk krijg nu mijn 45 gig in de maand nog niet op, en ik krijg er binnenkort 80gig, dus dat krijg ik nooit opgebruikt, dus voor mij zou opteren voor onbeperkt weg gesmeten geld zijn.
PeterN (11 februari 2010)
Ik had de mail ook vandaag in de bus. Nu nog zien wat dat exclusief aanbod is![]()
Baloeke (11 februari 2010)
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers