Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: Windows 7 update ?!

  1. #11
    Gevorderd   worf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 November 2008
    Locatie
    oosteeklo
    Berichten
    120
    Bedankjes
    136
    Bedankt
    89 keer in 45 posts
    Helaas voor gebruikers van Windows XP heeft Microsoft het upgraden naar Windows 7 niet gemakkelijk gemaakt. Omdat Windows XP op veel fronten geheel anders in elkaar steekt, is het niet mogelijk om een zogenaamde ‘in place’-upgrade uit te voeren: dat wil zeggen, het is niet mogelijk om met behulp van de installatieprocedure direct te upgraden naar Windows 7.
    De meeste computer problemen zitten tussen de rugleuning van de stoel en het klavier

  2. #12
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door worf Bekijk bericht
    Helaas voor gebruikers van Windows XP heeft Microsoft het upgraden naar Windows 7 niet gemakkelijk gemaakt. Omdat Windows XP op veel fronten geheel anders in elkaar steekt, is het niet mogelijk om een zogenaamde ‘in place’-upgrade uit te voeren: dat wil zeggen, het is niet mogelijk om met behulp van de installatieprocedure direct te upgraden naar Windows 7.
    Ik denk dat dat ook niet de bedoeling is van hem aangezien hij al vista en daarna terug xp heeft geïnstalleerd. Hij wil enkel de Windows 7 installeren, vers, maar hij heeft enkel een download versie van windows 7 ...

  3. #13
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Maar zijn vista is niet helemaal wit. Zie de eerste post
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  4. De volgende gebruiker bedankt Baloeke voor deze nuttige post:

    worf ( 8 February 2010)

  5. #14
    Gevorderd   worf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 November 2008
    Locatie
    oosteeklo
    Berichten
    120
    Bedankjes
    136
    Bedankt
    89 keer in 45 posts
    Hoi
    Ik ga best stoppen met mij te moeien in deze zaak want ik ken er te weinig van.
    Ik weet juist dat je een originele win7 cd nodig hebt om van xp naar win7 te gaan omdat win7 heel anders werkt dan xp iets in verband met opstart sectoren. Wat ik wil zeggen is dat je de volledige instal van xp zal moeten verwijderen, formateren dus zodat win7 een nieuwe bootsector kan aanmaken. Correct Me If I'm Wrong

    Voila dat bedoel ik juist, thnx baloeke
    Laatst gewijzigd door worf; 8 February 2010 om 16:10
    De meeste computer problemen zitten tussen de rugleuning van de stoel en het klavier

  6. De volgende gebruiker bedankt worf voor deze nuttige post:

    Baloeke ( 8 February 2010)

  7. #15
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    Gelijk heb je.

    Win 7 maakt gebruik van een totaal nieuwe opstartroutine.

    Boot.ini is vervangen door Boot loader , welke in tegenstelling tot de 16bit boot.ini een 32Bit architectuur heeft.
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

  8. De volgende gebruiker bedankt Milo voor deze nuttige post:

    worf ( 9 February 2010)

  9. #16
    Gevorderd   arlene's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 January 2010
    Locatie
    Breda
    Berichten
    121
    Bedankjes
    102
    Bedankt
    117 keer in 60 posts
    Het is geen probleem om met een Windows XP een Windows 7 aan te schaffen. Wel moet je rekening houden met het feit dat er je met de Windows 7 upgrade versie feitelijk geen echte upgrade kunt doen vanaf Windows XP – het zal dan altijd een schone of kale installatie zijn.
    Alleen bij Windows Vista kun je de Windows 7 DVD gebruiken om alle bestanden, instellingen en programma’s over te zetten naar Windows 7. Dit kan echter alleen wanneer je dezelfde taal en dezelfde architectuur gebruikt. Dat betekent dat als je nu een 32-Bits Engelse Home Premium hebt dat deze alleen met een 32-Bits Engelse Windows 7 DVD is te upgraden. Je kunt wel upgraden naar een hogere versie op dat moment bijv. naar een Windows 7 Ultimate.
    Ook wellicht handig om te weten is dat de product keys niet taal of architectuur gebonden zijn. Je kunt dus een productkey zowel op een Nederlands als Engels product gebruiken en ook 32-bits of 64-bits maakt geen verschil. Maar een product key kan echter maar op 1 PC gebruikt worden. Je kan daarna wel de product key zo vaak activeren op die PC als je maar wilt. Alleen als de hardware teveel veranderd is ten opzicht van de eerste activatie dan zal Windows hier een melding van geven en worden verdere activaties geblokkeerd. Bron: Tonny Krijnen/W.VersteegenUSS
    (\__/)
    (='.'=) Dit is konijn.Zet hem ook in je handtekening
    (")_(") zodat hij de wereld verovert.

  10. De volgende 2 gebruikers bedanken arlene voor deze nuttige post:

    Baloeke ( 8 February 2010), worf ( 9 February 2010)

  11. #17
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    Thx ....
    Dat is inderdaad zo ..... al meermaals laten doen bij andere gebruikers
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Windows update
    Door Tiger in forum Windows
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 28 April 2006, 00:16
  2. Windows 98 en ME update
    Door Jan Smit in forum Windows
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 26 April 2006, 21:28

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •