Hier kunt U uw eigen foto's plaatsen Gert B, welkom in ons midden. Zal meteen ook uw eigen mapje aanmaken onder 'Fotomateriaal'.![]()
Hier kunt U uw eigen foto's plaatsen Gert B, welkom in ons midden. Zal meteen ook uw eigen mapje aanmaken onder 'Fotomateriaal'.![]()
Bedankt peenif!
Om te beginnen: de kinderboerderij
Koud!
Waarheen?
Rabbit1
Rabbit2
Rabbit3
Paardje
Knor
Bite me!
Smulsmul
Even uitrusten!
De enige die niet was opgesloten![]()
![]()
Adnilleke ( 8 februari 2010), Baki ( 8 februari 2010), Baloeke ( 8 februari 2010), chira (10 februari 2010), eplerra ( 8 februari 2010), Magnat ( 8 februari 2010), minQkel (27 april 2010), peenif ( 8 februari 2010), Phil O'Sophe ( 8 februari 2010), Vincent ( 8 februari 2010), wizaron ( 2 maart 2010)
Hele mooie foto's seg!!!![]()
Enkele heel mooie composities, onberispelijke belichting en mooi qua kleur en scherpte - enkele foto's staan niet helemaal recht, dit kan je voorkomen door bij de compositie aandacht te hebben voor het raster in je zoeker - heel mooie opening Gert B.
Bij de foto van het varken moest ik spontaan lachen, de reclame van Marcassou met de boer en 'allez...hup' kwam me zo voor ogen.
Gert B (26 februari 2010)
Direct een mooie opening Gert B![]()
Groetjes Baloeke
De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.
Wat een entrée zeg! Dat belooft![]()
Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf![]()
Mooie foto's Gert !!
"I would love to change the world, but they won't give me the source code"
Mooie reeks Gert B![]()
Wel, ik heb me goed geamuseerd op die kinderboerderij. Met het varken moest ik wel even goed kijken omdat ik niet goed kon zien of het de voor- of achterkant was. Peenif dacht natùùrlijk weer aan eten hierbij
Ik hoop dat je vriendinnetje er geen probleem van maakt dat haar foto hier openbaar staat?
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
Prachtige reeks Gert B, zeker de poes.![]()
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers