Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Geek   ultddave's schermafbeelding
    Bedankjes
    5.816
    Bedankt
    2.705 keer in 1.333 posts

Battlefield: Bad Company 2 is uit!

EA’s INTERNATIONAAL BEKROONDE GAME battlefield: Bad Company 2 IS VANAF VANDAAG VERKRIJGBAAR

DICE, een studio van Electronic Arts Inc., heeft aangekondigd dat Battlefield: Bad Company 2 vanaf vandaag te koop is. Battlefield: Bad Company 2 is wereldwijd enthousiast ontvangen vanwege de intense moderne 'first person'-oorlogsactie, de spectaculaire en verwoestbare omgevingen en de soepele multiplayer-gameplay. Battlefield: Bad Company 2 heeft op Metacritic.com een gemiddelde score van maar liefst 94. De adembenemende singleplayer-campagne is een geweldige aanvulling op de indrukwekkende multiplayer-actie in Battlefield.

Voor de lancering van de game organiseerde EA België een unieke guerilla actie in de vorm van ‘extreme gaming’. Twee snipers trokken met een mobiele beamer en gaming backpack langs verschillende shopping centra in hartje Brussel terwijl ze al stappend Battlefield Bad Company 2 speelden. ’s Avonds werd op het Rogierplein een militair basiskamp opgezet bestaande uit 2 tenten, van waaruit tegen de gevels van het Crown Plaza hotel beelden projecteeerd werden. De geprojecteerde beelden waren niets minder dan rechtstreekse gamebeelden van mensen die Battlefield Bad Company 2 ter plaatse en in real-time speelden. De combinatie van een superkrachtige 20000 lumen Barco projector en een gaming oppervlakte van 250m² zorgde voor een spectaculaire, nooit geziene gaming-ervaring. De beelden kunnen bekeken worden via volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=dOxRjXwqvC0

Bron; Info.ea.com
    "Friendship. It’s the hardest thing in the world to explain. It’s not something you learn in school. But if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything." ~ Muhammad Ali

2. De volgende 4 gebruikers bedanken ultddave voor deze nuttige post:

Adnilleke ( 5 maart 2010), peenif ( 5 maart 2010), PeterN ( 5 maart 2010), wolfskin ( 6 maart 2010)

Gevorderd   Elboulle's schermafbeelding
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    103 keer in 65 posts
    Yay, ik heb het sinds eergisteren....

En ik moet zeggen...er zijn een hoooooop problemen hoor...Verbindingsproblemen met servers, randapparatuur word niet herkend, bij mij word het spel in een verkleind venster weergegeven, etc.....

Ik zou zeggen, wacht nog even om het aan te schaffen tot ze bij Dice een update of drie hebben uitgebracht....of schaf het nu aan, want het is retecool, maar bereid je dan maar voor op (tijdelijk) tandengeknars....

Groetjes!!

4. De volgende 4 gebruikers bedanken Elboulle voor deze nuttige post:

gotenks ( 5 maart 2010), Isaak ( 9 maart 2010), ultddave ( 5 maart 2010), wolfskin ( 6 maart 2010)

Up-to-date  
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    4 keer in 4 posts
    en niet alleen problemen bekijk dit maar eens http://video.google.com/videosearch?...ed=0CBsQqwQwAw#
    voor mij is het genoeg geweest, ik geef geen 50 euro meer uit om dan afgeslacht te worden en een hoop stres op te doen, het is toch de bedoeling dat je een avondje ontspannong hebt, niet ?

6. De volgende gebruiker bedankt DonMilo voor deze nuttige post:

ultddave ( 9 maart 2010)

Gevorderd   tom906's schermafbeelding
    Bedankjes
    214
    Bedankt
    157 keer in 100 posts
    Ziet er niet goed uit...
    tegenwoordig heeft ieder frist person shooter wel een hack.
    Ik heb Operation 7 gespeeld gloed nieuw spel.
    En er zitten meer hackers in dan gewoon eerlijke spelers.
    Gr.Tom
    Bedankje In ->=<- Bedankje Uit !

8. De volgende gebruiker bedankt tom906 voor deze nuttige post:

ultddave ( 9 maart 2010)

Up-to-date  
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    4 keer in 4 posts
    het is erg voor de eerlijke gamer, maar helaas, neen ik heb geen zin meer om op een map te komen en er gelijk afgeschoten te worden.
    hier stopt het voor mij,ik heb via een website enkele gratische shooters gevonden (niet illegaal, klinkt raar hier in belgie,gratis en toch legaal)waar ik een verzetje vind
    http://www.onlinegamesinn.com/newest3dmmog

10. De volgende gebruiker bedankt DonMilo voor deze nuttige post:

ultddave ( 9 maart 2010)

Erelid   carl's schermafbeelding
    Bedankjes
    1.944
    Bedankt
    2.016 keer in 1.201 posts
    We hebben hier ook een topic waar een heel plethora aan gratis games te vinden is

12. De volgende gebruiker bedankt carl voor deze nuttige post:

ultddave ( 9 maart 2010)

Gevorderd  
    Bedankjes
    186
    Bedankt
    74 keer in 58 posts
    Er zijn inderdaad een hoop problemen en het ziet er naar uit dat de beta gewoon een pure marketingstunt was of zo want de belangrijke bugs zitten er nog altijd in en hun servers (EA) zijn nog altijd om de vijf botten offline. Ik heb zelfs speciaal Windows 7 moeten installeren om dit spel te kunnen spelen en zelfs de 64 bit wordt niet officieel ondersteunt, hoewel dat de meeste Win 7 gebruikers de 64 bit gebruiken...

De irritantste problemen zijn o.a.:

- connectie problemen zoals hoge pings en willekeurige disconnects
    - slechte team balancer: als een team aan het verliezen is merk je dat veel spelers gewoon weg gaan en dan heb je altijd dat het andere team veel meer spelers heeft, en veranderen van team kost je elke keer punten. Ook heb je van die spelers die gewoon van team veranderen om bij de beste te zijn.
    - geen kick optie
    - Punkbuster problemen zoals willekeurige kicks enz. Dit hoort eigenlijk wat bij connectie problemen
    - De commando's werken niet altijd en de meeste zijn nutteloos omdat oftewel niemand er op let of verstaat (commando's van het Russische team zijn in het Russisch, zonder vertaling). Ze hadden beter gewoon het commando systeem van Battlefield 2 overgenomen.
    - de server browser, man is ie traag... het duurt enkele minuten voordat je de lijst met servers te zien krijgt. En deze is niet progressief zoals in alle oudere spellen.
    - vriendenlijst die niet werkt
    - Onafgewerkte besturing

En hackers/cheaters... tja, helaas kom je deze ook veel tegen in het spel, inclusief spelers met belachelijk hoge rangen die ze al na 1-2 dagen hebben behaald... Tja, wat wil je, zo'n systemen waarbij je items verdient naargelang je rang vordert zijn alleen maar stimuli voor cheaters en hackers. MAAR... gelukkig zijn er meer eerlijke spelers :P

Is het spel het geld waard? In mijn persoonlijk mening: jazeker. Ondanks al de genoemde problemen is het spel heel plezant, als je genoeg geluk hebt dat het werkt. Je kan alles vernielen (bomen die omvallen, huizen die instorten, muren die afbreken enz.) en dit onderscheid het spel van andere FPS'en. En als je geluk hebt dat je in een goeie squad zit dan wordt het nog plezanter want dan zijn er tenminste spelers in je team die met je samenwerken en die je genezen en munitie geven zodra je dit nodig hebt.

Als je zeker wilt zijn dat het spel gaat werken wacht je best tot er een grote patch uitkomt die de vervelendste bugs uit het spel verwijderen. Zelf ga ik dit in de toekomst ook doen en gewoon niet meer pre-orderen want daar komen alleen maar problemen van .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten