Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Discussie: Minatica pictogram

  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    13 August 2006
    Berichten
    405
    Bedankjes
    200
    Bedankt
    118 keer in 83 posts

    Minatica pictogram

    Gewoon om het even te weten.
    Hoe komt het dat het minatica pictogram in de werkbalk favorieten niet hetzelfde in Chrome is als in Firefox?

  2. De volgende gebruiker bedankt De Koene voor deze nuttige post:

    ultddave (27 March 2010)

  3. #2
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    Dat is vreemd aangezien we het nieuwe favicon expliciet een andere locatie hebben gegeven om cache problemen te voorkomen.

    In welke van de twee zie je het oude, groene favicon nog?

  4. De volgende gebruiker bedankt Jelle voor deze nuttige post:

    ultddave (27 March 2010)

  5. #3
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.177
    Bedankjes
    16.841
    Bedankt
    17.654 keer in 7.877 posts
    Hier op het werk zie ik het nieuwe favicon met Firefox portable, alsook met IE7.
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  6. De volgende gebruiker bedankt Obsessed voor deze nuttige post:

    ultddave (27 March 2010)

  7. #4
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts
    ah ja Jelle waarom heb ik iedere dag een ander icoon , als ik zeg ander is het totaal anders , eens rood ,dan blauw , dan een icon link internet ??? IE8-xp-pro -sp3 ??enne enkel bij minatica ?????????

  8. De volgende gebruiker bedankt gabriel voor deze nuttige post:

    ultddave (27 March 2010)

  9. #5
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts
    beste laat het ons het maar zo houden ...... ik denk dat het is omdat je niet aangemeld bent of ingelogd .... nu heb ik een vlaamse melding ( een gele balk ) als aangemeld , anders zo'een engelse text ( sorry voor een nl site ) indien het nog voorkomt is het moeilijk om telkens een prsch te maken ??
    noteer dit is in geen enkel geval een opmerking maar je vraagt erom
    anders is de nieuwe look goed ...
    jammer dat er geen onderscheid is tussen de verschillende os 'en


    dit is geen critiek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! doe zo voort .........................................

  10. De volgende gebruiker bedankt gabriel voor deze nuttige post:

    ultddave (27 March 2010)

  11. #6
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Ik heb me nu zowel als ingelogd en als bezoeker op het forum begeven met XP Home SP3/IE8 en heb geen probleem met een Engelstalige gele balk of zo - maak toch maar eens een psrsch - ik vermoed dat U een printscreen bedoelt - het icoontje is trouwens zowel in FF als IE8 in de zoekbalk juist dezelfde.
    Laatst gewijzigd door peenif; 27 March 2010 om 14:42

  12. De volgende gebruiker bedankt peenif voor deze nuttige post:

    ultddave (27 March 2010)

  13. #7
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts
    geacht heer Peenif , wat voorbij is kan ik niet terug halen , indien wel vertel me hoe , waarvoor dank

    durf echter toegeven dat er na de omschakeling naar de nieuwe look er problemen zijn , als je het niet durf bekennen ben je een idioot ,idereen maakt fouten , en blijkbaar ben jij een uitzondering , maar ja iedereen kent zijn fouten nit of wil die erkennen

    enne nu maar met het grote geweld schieten .... alle mod'tjes op het appel om de idiote zak van gabriel de mond te snoeren , maar als je van brugge bent zet .......

  14. De volgende gebruiker bedankt gabriel voor deze nuttige post:

    ultddave (27 March 2010)

  15. #8
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    gabriel: geen mens van de crew is van oordeel dat er na de omschakeling geen problemen zijn, de feedback van leden is daarbij heel belangrijk. Het is mijn inziens normaal dat deze hiaten die door leden worden gemeld ook daadwerkelijk worden gecheckt met de middelen die ons ter beschikking staan, en de vaststellingen dan door te geven aan de webmaster. Met die visie in gedachten heb ik dus ook uw feedback getoetst en kon op mijn systeem niet hetzelfde probleem vaststellen en heb in post #6 dit correct gemeld.

    Uw post daarentegen met o.a. idiotie (google eens naar de betekenis) in uw betoog en "mod'tjes op het appel" getuigt van weinig respect en staat rechtlijnig tegenover hetgeen U schreef in post #5 "doe zo voort.......................".

  16. De volgende gebruiker bedankt peenif voor deze nuttige post:

    ultddave (27 March 2010)

  17. #9
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts
    beste Peenif ..... het is niet mijn bedoeling om iemand of iets in vraag te stellen .. ieder doet zijn best om alles corect te laten werken .. maar..
    herhalling de nieuwe look is GOED !!!!!! maar waarop de topic .. pictogram ? , ?????????????????????????????????????????????????? ???
    noteer wat bij u werkt niet noodzakelijk bij een ande hetzelfde is .............
    indien je je zou ook maar durven denken dat ik hier een insinuatie maak ben je totaal verkeerd ( lees vooroordeling of ken je dat niet ?)
    uw versie op bepaalde antwoorden stelt soms heel veel heel veel vragen ??? ( idiote vragen ?? )
    mogelijks heb ik voor u een goed paas - ei .. wie weet ....

  18. De volgende gebruiker bedankt gabriel voor deze nuttige post:

    ultddave (27 March 2010)

  19. #10
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.385
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    wat voorbij is kan ik niet terug halen
    Een fout reproduceren noemen ze dat meestal; Een fout proberen te reproduceren om de exacte oorzaak te vinden. Als je auto bijvoorbeeld een raar geluid maakt op sommige momenten, ga je meestal zelf uitzoeken door wat dat komt. En dan kom je bijvoorbeeld tot de vaststelling dat elke keer als je 150 per uur rijd, dat geluid te horen is. (Is uiteraard maar een voorbeeld.)

    PS: Ik raad niemand aan om 150 te rijden .

    Bij fouten in software en websites is dat iets moeilijker aangezien je meestal al een idee moet hebben in welke richting je moet zoeken.

    Nu opzich kunnen we zoiets moeilijk van de leden verwachten. Dus moeten we zelf de oorzaak zoeken van de problemen. Maar dat is niet altijd even simpel.
    Maar Jelle en Snakey zijn daar veel mee bezig. Daar heb ik vertrouwen in .

    noteer wat bij u werkt niet noodzakelijk bij een ande hetzelfde is .............
    Inderdaad. Dat is het grootste probleem in vele gevallen. Het is ook vrij moeilijk om de precieze oorzaak te vinden in die gevallen. Moeilijk is echter niet hetzelfde als onmogelijk. Dus hopelijk zullen we de oorzaak vinden.

    *****

    Dat probleem met die Engelse tekst is al opgenomen in de "TO DO" lijst als ik me niet vergis. En zal in de nabije toekomst opgelost worden. Dat is niet zoveel werk.

    durf echter toegeven dat er na de omschakeling naar de nieuwe look er problemen zijn
    Dat kan niemand ontkennen. Maar de meeste zijn ondertussen al opgelost. En sommigen zullen hopelijk binnen de komende weken van de baan zijn.

    In ieder geval bedankt voor de feedback Gabriel & De Koene.

    Nog een prettige avond verder.

    Mvg,
    Dave
    Laatst gewijzigd door ultddave; 27 March 2010 om 19:13
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Ongevraagd pictogram
    Door Phil O'Sophe in forum Windows
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 7 December 2009, 18:52
  2. Pictogram achtergrond
    Door Denbompa in forum Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 5 August 2008, 01:28
  3. oude pictogram
    Door siegy in forum Feedback
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 25 November 2006, 12:36
  4. pictogram
    Door slicky in forum Opslagmedia
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 13 October 2006, 14:08

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •