Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: Minatica pictogram

  1. #11
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts
    wel heren bedankt voor uw antwoord
    wil rekening houden met dergelijke antwoorden , waarvoor mijn uiterste dank voor het zoeken naar een antwoord
    en bedankt om het zoeken naar de (? ) oplossing en wens je hierbij heel heel geluk ... echt gemeend ...
    fouten worden altijd erna gemeld .... somigen beweren .... maar fout ( toch ik niet mag het ?????? )
    en Jelle en helper heel veel geluk

  2. #12
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    De nieuwe lay-out is niet meteen het probleem, het is wel het nieuwe VB4 dat problemen veroorzaakt, zowel voordat het online kwam als nu. Het is dus vooral de code die de knopen geeft. Het VB4 is al geruime tijd achter de schermen getest door enkelen van ons, in die tijd zijn er honderden bugs gemeld, waarvan slechts een gedeelte tot nog toe konden opgelost worden. Jelle en Snakey hebben al een heel stel lokale problemen opgelost.
    Maar zaken die op jouw pc duidelijk anders zijn dan algemeen bij anderen, betekenen enkel dat er op die éne pc iets niet bijgewerkt is. Het volledig legen van de cache, zelfs voor de vertrouwde sites is dan een oplossing. Dus afmelden en ook de cookies voor dit forum laten verwijderen. Zo simpel kan het zijn.
    Er zitten nog massa's bugs in het VB, in de hoop dat met medewerking van leden, onszelf en andere gebruikers ervan, deze op korte tijd kunnen opgelost worden. De melding in het Engels als je niet bent aangelogd hoort daar o.a. bij en is diezelfde avond al bijgewerkt. Zulke dingen kunnen we (Jelle, Snakey) zelf nog oplossen. Daarom is feedback een noodzaak.
    Maar dit vind ik niet kunnen; want wat heeft de afkomst van iemand te maken met fouten in een code? Of met de manier waarop browsers met die code omgaan?

    geacht heer Peenif , wat voorbij is kan ik niet terug halen , indien wel vertel me hoe , waarvoor dank

    durf echter toegeven dat er na de omschakeling naar de nieuwe look er problemen zijn , als je het niet durf bekennen ben je een idioot ,idereen maakt fouten , en blijkbaar ben jij een uitzondering , maar ja iedereen kent zijn fouten nit of wil die erkennen

    enne nu maar met het grote geweld schieten .... alle mod'tjes op het appel om de idiote zak van gabriel de mond te snoeren , maar als je van brugge bent zet .......

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. De volgende 3 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    Obsessed (31 March 2010), peenif (28 March 2010), ultddave (27 March 2010)

  4. #13
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    Zoals cc zegt: waarom zou het niet kunnen dat peenif er geen problemen mee heeft? Eerst zeg je ook dat het in Chrome en Firefox verschilt en dan wordt het opeens IE8?
    En Snakey is mijn helper niet. Hij heeft het meeste werk gedaan aan het integreren van de nieuwe lay-out ...

    In Chrome en Firefox werkt het prima bij me zoals ik al zei. In IE(8) werkt het inderdaad niet omdat die blijkbaar geen PNG-icoontjes ondersteunt (reden #102 om geen IE te gebruiken). Vanaf nu serveren we het icoontje voor IE terug in het oude formaat, wat wel zou moeten werken

  5. De volgende 6 gebruikers bedanken Jelle voor deze nuttige post:

    compuchrisje (27 March 2010), Obsessed (31 March 2010), peenif (27 March 2010), PeterN (30 March 2010), Phil O'Sophe (28 March 2010), ultddave (27 March 2010)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Ongevraagd pictogram
    Door Phil O'Sophe in forum Windows
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 7 December 2009, 18:52
  2. Pictogram achtergrond
    Door Denbompa in forum Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 5 August 2008, 01:28
  3. oude pictogram
    Door siegy in forum Feedback
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 25 November 2006, 12:36
  4. pictogram
    Door slicky in forum Opslagmedia
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 13 October 2006, 14:08

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •