Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: 2010 Verwijderen

  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 July 2005
    Berichten
    123
    Bedankjes
    12
    Bedankt
    7 keer in 7 posts

    2010 Verwijderen

    Hallo iedereen, ik heb vorige week office 2010 beta gedownload en geïnstalleerd maar om eerlijk te zijn ben ik hier op de moment niet tevreden over en had deze dan ook graag terug verwijderd maar hoe krijg ik nu mijn vorige Office terug??? Moet ik dan gewoon de 2010 verwijderen? Ik heb namelijk geen install-cd voor mijn vorige Office omdat deze al op de laptop stond bij aankoop. Ik wil nu ook niet dat ik totaal geen Office meer heb... Wie kan me helpen????

    THX

  2. #2
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Probeer gewoon eens met systeemherstel naar de configuratie van voor de 2010 beta installatie - die zou U normaal gezien in uw systeemherstel moeten terugvinden.

  3. #3
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.835
    Bedankjes
    15.649
    Bedankt
    37.023 keer in 15.345 posts
    Vermits je geen installatie-schijf hebt is de optie van Peenif zowat de enige. Kijk na het systeemherstel wel in de opstartsectie of er nog meldingen staan naar Office 2010.
    Via menu start, uitvoeren, tik msconfig, tabbladen opstarten en services, vink uit wat verwijst naar Office 2010 (mogelijk Office 14), je moet dan herstarten waarna je een melding krijgt dat er aanpassingen zijn gebeurd. Plaats een vinkje voor de vraag om je niet meer hierop te wijzen en klik op OK.
    Blijven er nog problemen, moet je ook in de services meldingen uitschakelen. Deze functie is te vinden in het configuratiescherm onder Systeembeheer - Services (voor XP), voor Vista en Win7 zal het ongeveer dezelfde route zijn.
    Als extraatje kan je CCleaner eens een flinke opruimbeurt laten doen. Hoe ermee te werken en de link naar de download kan je hier vinden.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •