Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 63
    Geband  
    Bedankjes
    31
    Bedankt
    49 keer in 38 posts
    Onder Human interface apparaten (HID):
    HID-compliant besturingsapparaat van gebruikers

Onder USB:
    Samengesteld USB apparaat
    Inderdaad , kan ook het probleem zijn.

Up-to-date  
    Bedankjes
    32
    Bedankt
    16 keer in 10 posts
    Ik heb beide apparaten uitgeschakeld, net als de automatische opstart van Acer Arcade Deluxe. Nu is het even afwachten, want zoals ik al eerder zei, doen de problemen zich niet altíjd voor, zoals uitgerekend net nu...

3. De volgende gebruiker bedankt JRZ voor deze nuttige post:

swake (27 mei 2010)

PC-Freak   salmax's schermafbeelding
    Bedankjes
    5.350
    Bedankt
    1.810 keer in 1.038 posts
    probeer is te werken zonder batterij mss is u batterij
    mss is deze al minder goed denk dit omdat je in begin geholpen was door batterij er even uit te houden

5. De volgende gebruiker bedankt salmax voor deze nuttige post:

JRZ (29 mei 2010)

Up-to-date  
    Bedankjes
    32
    Bedankt
    16 keer in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JRZ Bekijk bericht
    Ik heb beide apparaten uitgeschakeld, net als de automatische opstart van Acer Arcade Deluxe. Nu is het even afwachten, want zoals ik al eerder zei, doen de problemen zich niet altíjd voor, zoals uitgerekend net nu...
    Het is weer van dat, ik heb dan ook alles weer ingeschakeld.

Up-to-date  
    Bedankjes
    32
    Bedankt
    16 keer in 10 posts
    Salmax, kan een batterij van nog maar 1,5 jaar oud het al laten afweten?

PC-Freak   salmax's schermafbeelding
    Bedankjes
    5.350
    Bedankt
    1.810 keer in 1.038 posts
    heb het al gehoord
    echt bevestigen kan ik niet mss kunnen kraken dat hier wel bevestigen.
    wat ik wel weet of logische leek is dat als je de mogelijkheid hebt om op stroom te werken je dat best wordt aangeraden
    om batterij te sparen voor momenten waar geen stroom is en batterij moet gebruiken.

9. De volgende gebruiker bedankt salmax voor deze nuttige post:

JRZ (29 mei 2010)

Geband  
    Bedankjes
    31
    Bedankt
    49 keer in 38 posts
    Het is weer van dat, ik heb dan ook alles weer ingeschakeld.
    Hier is het terug begonnen, malware is het zeker niet, harware is het ook niet, moeten we het softwarematig gaan zoeken .
    JRZ, maak je gebruik van die ingebouwde webcam. Ken je iets van taakbeheer?

Up-to-date  
    Bedankjes
    32
    Bedankt
    16 keer in 10 posts
    Swake, ik maak geen gebruik van die webcam, en van taakbeheer ken ik niks. :-)

Geband  
    Bedankjes
    31
    Bedankt
    49 keer in 38 posts
    Swake, ik maak geen gebruik van die webcam, en van taakbeheer ken ik niks. :-)
    Hij staat wel in de opstart. ga het voor jou zoeken in het hjt logje door jou geplaatst wat er allemaal in de automatische opstart te vinden valt . tot straks

Geband  
    Bedankjes
    31
    Bedankt
    49 keer in 38 posts
    Automatisch opstartende programma's , rood gemarkeerd is voor mij totaal overbodig.

O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
    O4 - HKLM\..\Run: [ePower_DMC] C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [eDataSecurity Loader] C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86\eDSloader.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [eAudio] "C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eAudio\eAudio.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [BkupTray] "C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\BkupTray.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [ProductReg] "C:\Program Files\Acer\WR_PopUp\ProductReg.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
    O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\QtZgAcer.EXE
    O4 - HKLM\..\Run: [ZPdtWzdVitaKey MC3000] "C:\Program Files\Acer\Acer Bio Protection\PdtWzd.exe" show

O4 - HKLM\..\Run: [ArcadeDeluxeAgent] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\ArcadeDeluxeAgent.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [PlayMovie] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\PlayMovie\PMVService.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Program Files\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe" /min
    O4 - HKLM\..\Run: [LifeCam] "C:\Program Files\Microsoft LifeCam\LifeExp.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [VX3000] C:\Windows\vVX3000.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [PLFSetI] C:\Windows\PLFSetI.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe" : Hier weet ik zelfs van te vertellen dat deze een ernstig beveiligingslek bevat , wat je computer in gevaar kan brengen .
    O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Skytel] Skytel.exe : Ben verbaasd dat je nog geen trojans binnengehaald hebt.
    O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime : Voor mij een onbetrouwbaar programma
    O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
    O4 - HKCU\..\Run: [BrowserChoice] "C:\Windows\System32\browserchoice.exe" /run : vraagt je telkens bij de opstart welke browser je wil gebruiken.
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')
    O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')

Geef die laptop in mijn handen, en ik maak daarvan een sneltrein. Volgens mij start je laptop zeer traag op. Enorm veel geheugen en CPU gebruik. Als ze tegen mij zeggen, doe dit, doe dat, doe dit ook nog en dat ook nog en daarna dit en dan dat, dan begin ik ook door te draaien, en dit gebeurt met je laptop ook.
    Ken je Ccleaner ?
    Laatst gewijzigd door swake; 31 mei 2010 om 22:29

14. De volgende gebruiker bedankt swake voor deze nuttige post:

JRZ (31 mei 2010)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

1. Winnaar augustus '09: Thema Een blik omhoog
    Door Nostradamus in forum Wedstrijden
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 20 september 2009, 11:49
  2. Poll Augustus '09 : Thema 'een blik omhoog'
    Door peenif in forum Wedstrijden
    Reacties: 38
    Laatste bericht: 13 september 2009, 20:06
  3. ik wil geheugen een beetje omhoog?
    Door dikkeveertiger in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 4