Inderdaad , kan ook het probleem zijn.Onder Human interface apparaten (HID):
HID-compliant besturingsapparaat van gebruikers
Onder USB:
Samengesteld USB apparaat
Inderdaad , kan ook het probleem zijn.Onder Human interface apparaten (HID):
HID-compliant besturingsapparaat van gebruikers
Onder USB:
Samengesteld USB apparaat
Ik heb beide apparaten uitgeschakeld, net als de automatische opstart van Acer Arcade Deluxe. Nu is het even afwachten, want zoals ik al eerder zei, doen de problemen zich niet altíjd voor, zoals uitgerekend net nu...
swake (27 mei 2010)
probeer is te werken zonder batterij mss is u batterij
mss is deze al minder goed denk dit omdat je in begin geholpen was door batterij er even uit te houden
JRZ (29 mei 2010)
Salmax, kan een batterij van nog maar 1,5 jaar oud het al laten afweten?
heb het al gehoord
echt bevestigen kan ik niet mss kunnen kraken dat hier wel bevestigen.
wat ik wel weet of logische leek is dat als je de mogelijkheid hebt om op stroom te werken je dat best wordt aangeraden
om batterij te sparen voor momenten waar geen stroom is en batterij moet gebruiken.
JRZ (29 mei 2010)
Swake, ik maak geen gebruik van die webcam, en van taakbeheer ken ik niks. :-)
Hij staat wel in de opstart. ga het voor jou zoeken in het hjt logje door jou geplaatst wat er allemaal in de automatische opstart te vinden valt . tot straksSwake, ik maak geen gebruik van die webcam, en van taakbeheer ken ik niks. :-)
Automatisch opstartende programma's , rood gemarkeerd is voor mij totaal overbodig.
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [ePower_DMC] C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [eDataSecurity Loader] C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86\eDSloader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [eAudio] "C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eAudio\eAudio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BkupTray] "C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\BkupTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ProductReg] "C:\Program Files\Acer\WR_PopUp\ProductReg.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\QtZgAcer.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ZPdtWzdVitaKey MC3000] "C:\Program Files\Acer\Acer Bio Protection\PdtWzd.exe" show
O4 - HKLM\..\Run: [ArcadeDeluxeAgent] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\ArcadeDeluxeAgent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PlayMovie] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\PlayMovie\PMVService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Program Files\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [LifeCam] "C:\Program Files\Microsoft LifeCam\LifeExp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [VX3000] C:\Windows\vVX3000.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PLFSetI] C:\Windows\PLFSetI.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe" : Hier weet ik zelfs van te vertellen dat deze een ernstig beveiligingslek bevat , wat je computer in gevaar kan brengen .
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Skytel] Skytel.exe : Ben verbaasd dat je nog geen trojans binnengehaald hebt.
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime : Voor mij een onbetrouwbaar programma
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [BrowserChoice] "C:\Windows\System32\browserchoice.exe" /run : vraagt je telkens bij de opstart welke browser je wil gebruiken.
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')
Geef die laptop in mijn handen, en ik maak daarvan een sneltrein. Volgens mij start je laptop zeer traag op. Enorm veel geheugen en CPU gebruik. Als ze tegen mij zeggen, doe dit, doe dat, doe dit ook nog en dat ook nog en daarna dit en dan dat, dan begin ik ook door te draaien, en dit gebeurt met je laptop ook.
Ken je Ccleaner ?
Laatst gewijzigd door swake; 31 mei 2010 om 22:29
JRZ (31 mei 2010)
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers