Hallo iedereen,
ik ben bezig met het toekennen van een nieuw leven aan een computer die vroeger in een kantooromgeving draaide.
Het plan was dus om gewoon de volledige computer te formatteren (mits back-up) en vervolgens enkel de nodige programma's opnieuw te installeren.
De laatste keer dat ik dit probeerde (met een andere computer een paar maanden terug) vergat ik mijn drivers apart te back-up'en waardoor ik dus genoodzaakt was mijn ganse acronis terug te zetten en gewoon opnieuw te beginnen.
Nu dacht ik, dit overkomt me geen tweede keer dus heb ik met Driverbackup! 2 een back-upje genomen van mijn drivers. (Drvbk2.exe)
Ik heb de drivers opnieuw gerestored met dit programma en hij doet dit zonder het geven van foutmeldingen.
Als ik echter een internetkabel met verbinding insteek kan ik niet op internet.
Ook ipconfig geeft enkel als boodschap "Windows IP-configuratie" in de commandline...
Ik vermoed dat er dus toch iets verkeerd is gegaan bij het herstellen van mijn drivers.
Zou iemand me kunnen helpen want het is echt wel een netelig probleem?
Ander alternatief is dus opnieuw mijn volledige acronis terugzetten, beter driver back-up programma uitproberen en nog eens kijken wat het geeft, maar jullie snappen wel dat ik daar niet zoveel zin in heb.
Ik ben benieuwd voor jullie reacties,
alvast dank bij voorbaat...

.
)
)

) met een Intel Pentium 4, 2400 MHz (18 x 133) processor.
...
Favorieten/bladwijzers