Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Y-Ssin, probeer een beetje op je schrijftaal te letten: geschreven chat taal is niet voor iedereen duidelijk. Dingen als 'al weetk ni egt vrwa dees is' is niet echt Nederlands hé

    Geef ook even uw besturingssysteem op. Heb je al uw drivers voor uw geluid geInstalleerd? Dit zal een onboard geluidschip zijn. Je gaat de drivers vinden bij de site van de fabrikant van je laptop.
    Om afbeeldingen te posten moet je gewoon de afbeelding uppen op bv imageshack en dan het icoontje gebruiken en de link plakken.

  2. De volgende gebruiker bedankt PeterN voor deze nuttige post:

    Y-Ssin (14 February 2011)

  3. #12
    Expert   Y-Ssin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 October 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    504
    Bedankjes
    337
    Bedankt
    125 keer in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterN Bekijk bericht
    Y-Ssin, probeer een beetje op je schrijftaal te letten: geschreven chat taal is niet voor iedereen duidelijk. Dingen als 'al weetk ni egt vrwa dees is' is niet echt Nederlands hé

    Geef ook even uw besturingssysteem op. Heb je al uw drivers voor uw geluid geInstalleerd? Dit zal een onboard geluidschip zijn. Je gaat de drivers vinden bij de site van de fabrikant van je laptop.
    Om afbeeldingen te posten moet je gewoon de afbeelding uppen op bv imageshack en dan het icoontje gebruiken en de link plakken.
    Ik zal proberen er op te letten, het is nu eenmaal een (slechte) gewoonte

    Ik draai een 32bits Windows 7 Ultimate en mijn drivers hebbik (normaal gezien allemaal) in orde gebracht met driver genius (en ook via windows update en op de site van hp). Mijn geluidsdriver is van IDT High Definition Audio.

    En wat betreft die afbeeldingen invoegen: ja via link kanik wel, maar soms zie je, bvb op gamethreads dat mensen (verkleinde) screens van die game direct invoegen in hun post, dus dat de afbeeldingen direct verschijnen zonder link... :s
    ----Een bedankje kan af en toe geen kwaad----

  4. #13
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y-Ssin Bekijk bericht
    Dit stel ik normaal zo in: rechts beneden in de taakbalk, rechtermuisklik op geluidsicoontje -> afspeelapparaten -> zo kom ik in een venstertje "Geluid" in de eerste van 4 tabbladen "Afspelen" Hierin staan de speakers van mn laptop ingesteld als standaard afspeelapparaat. Helemaal van beneden staat mn tv scherm, mr die staat uitgeschakeld. Normaal moet deze ingeschakeld zijn als ik de latop aansluit met mn tv via hdmi, dan kan ik hem instellen als standaardafspeelapparaat.
    Als je daar rechts klikt op het tv scherm en kiest 'als standaardapparaat instellen' gaat dat?

  5. #14
    Expert   Y-Ssin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 October 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    504
    Bedankjes
    337
    Bedankt
    125 keer in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterN Bekijk bericht
    Als je daar rechts klikt op het tv scherm en kiest 'als standaardapparaat instellen' gaat dat?
    Neen da staat ook in mn uitleg, alle buttuns staan grijs (gedeactiveerd) ook het tv-picogram is grijs met een rode neerwaartse pijl ernaast, wil dus zeggen dat die (in theorie) ni aangesloten is, als ik op die tv ga staan met de cursor zijn de buttons "Configureren" en "Als stanaard instellen" grijs, ik kan alleen op "Eigenschappen" klikken... :s
    ----Een bedankje kan af en toe geen kwaad----

  6. #15
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Gaat te maken hebben met die vga driver van Nvidia met die HD audio. Kijk eens in je controle centrum van nvidia als je daar iets tegenkomt hierover? Ik heb een ATI kaart en Catalyst dus kan ik het niet direct zien.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Geen geluid tv met laptop via hdmi
    Door Y-Ssin in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 4 December 2009, 20:26
  2. Laptop => tv : beeld maar geen geluid
    Door Gruntmas in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 20 October 2009, 21:10
  3. wel geluid geen beeld
    Door dir1967 in forum Audiovisueel
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 17 December 2007, 20:41
  4. wel geluid geen beeld
    Door dir1967 in forum Audiovisueel
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 6 December 2007, 23:02
  5. Wel geluid, geen beeld
    Door linda in forum Audiovisueel
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 9 February 2006, 11:25

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •