Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Gevorderd   MabadosS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 May 2005
    Locatie
    Brugge Sint-Andries
    Berichten
    234
    Bedankjes
    99
    Bedankt
    42 keer in 32 posts

    Glimlach Versie 3 Jeugdwerker.be

    Beste Forumleden,

    Jeugdwerker.be is aan z'n derde versie gekomen.
    De stijl van versie 1 en 2 is overboord gegooid en we zijn voor een nieuwe uitstraling gegaan met nieuw logo en nieuwe kleurencombinatie.

    Intussen werkt Jeugdwerker.be ook samen met spinternet vzw voor extra interactieve functies op het platform.

    Graag jullie commentaren, tips, etc over de site.

    Ik mis voor mezelf nog wat beeld van jeugd in actie op de site, staat al op de to do :-)

    www.jeugdwerker.be
    Laatst gewijzigd door MabadosS; 21 November 2010 om 01:58
    Mvg MabadosS

  2. #2
    Expert   Butterflyice's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 June 2006
    Berichten
    738
    Bedankjes
    34
    Bedankt
    636 keer in 410 posts
    De site ziet er op het eerste gezicht goed uit.
    Hij is gebruiksvriendelijk maar ik mis toch nog wat in de code gebruik je alt op je plaatjes dat is goed alleen je moet ook title er in gebruiken voor de andere browsers vanaf IE8 wordt geen ALT tag gelezen maar wordt de title tag gebruikt.
    Voor je navigatie heb je nu een MM_swapImage gebruikt dit kan ook met css zo dat je minder code heb.

    In de navigatie kan je beter ook een title tag gebruiken zodat deze ook beter toeganklijk is voor slechtziende.

    Het is jammer dat het inlog paneel voor het controle paneel niet gelijk is qua interface dan aan de rest van de site.

    Ook is het jammer dat het forum niet in de site staat maar echt los als een standalone applicatie.


    Waaron gebruik je geen contact fomulieren op je website dit is vriedelijker omdat niet iedereen een standaard email client heeft geinstalleerd staan.

    Je kan beter ook het logo aan klikbaar maken en deze naar de home laten leiden.

    suc6 er mee
    PHP-code:
    function handleException($e) { echo $e->getMessage(); }
            
    set_exception_handler("handleException");
                throw new 
    Exception("There is always a way");
            echo 
    "You caught me!"

  3. #3
    Gevorderd   MabadosS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 May 2005
    Locatie
    Brugge Sint-Andries
    Berichten
    234
    Bedankjes
    99
    Bedankt
    42 keer in 32 posts
    Bedankt voor uw tips.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butterflyice Bekijk bericht
    De site ziet er op het eerste gezicht goed uit.
    Voor je navigatie heb je nu een MM_swapImage gebruikt dit kan ook met css zo dat je minder code heb.
    Bedankt voor de tip, maar ik ga de navigatie zo laten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butterflyice Bekijk bericht
    Hij is gebruiksvriendelijk maar ik mis toch nog wat in de code gebruik je alt op je plaatjes dat is goed alleen je moet ook title er in gebruiken voor de andere browsers vanaf IE8 wordt geen ALT tag gelezen maar wordt de title tag gebruikt.
    In de navigatie kan je beter ook een title tag gebruiken zodat deze ook beter toeganklijk is voor slechtziende.
    Wist ik eigenlijk niet en dus even gegoogled.
    Ik breng het op de to do lijst, maar niet de hoogte prioriteit aangezien dit niet echt de doelgroep is. Maar het kan uiteraard maar compleet zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butterflyice Bekijk bericht
    Het is jammer dat het inlog paneel voor het controle paneel niet gelijk is qua interface dan aan de rest van de site.

    Inderdaad, maar deze dienst wordt verzorgd door Spinternet VZW en is gelijk voor alle aangesloten netten (Scoutnet, JHnet, ...).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butterflyice Bekijk bericht
    Ook is het jammer dat het forum niet in de site staat maar echt los als een standalone applicatie.

    Dit is een beetje een erfenis van vroeger, toen was het forum bereikbaar op een andere domeinnaam (.eu variant) en was het ook een losse dienst. Nu met de nieuwe site hebben we ook het forum terug samengevoegd met Jeugdwerker.be.
    Maar het is ooit de bedoeling om het forum ook volledig te integreren, maar dit vraagt wat werk en ook inzicht in de opbouw van het SMF Forum.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butterflyice Bekijk bericht
    Waaron gebruik je geen contact fomulieren op je website dit is vriedelijker omdat niet iedereen een standaard email client heeft geinstalleerd staan.

    Bewust weggelaten. Sinds de start in 2006 stond er al een mailformulier op, maar dit werd echt zelden gebruikt. Ik denk dat ik in al die jaren misschien 5 echte mails ontvangen heb via het formulier, bovendien zijn ze gemakkelijke slachtoffers voor spammers. Ik heb dus geen energie gestoken in het maken van een nieuw en veiliger mailformulier.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butterflyice Bekijk bericht
    Je kan beter ook het logo aan klikbaar maken en deze naar de home laten leiden.


    Inderdaad, toegevoegd aan de to do!

    Bedankt.
    Mvg MabadosS

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Sitecheck: Jeugdwerker.be (nieuwe versie)
    Door MabadosS in forum Site-Check
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 27 July 2007, 23:29
  2. Jeugdwerker.be
    Door MabadosS in forum Site-Check
    Reacties: 25
    Laatste bericht: 10 May 2006, 15:20
  3. Mio 269 naar Versie 2.0 (Mio 269+)
    Door ocraM in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 27 December 2005, 12:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •