Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21
    Expert   jellabi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 January 2007
    Berichten
    589
    Bedankjes
    362
    Bedankt
    149 keer in 102 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijntje666 Bekijk bericht
    Dat zal wel een overweging worden denk ik.
    Waarschijnlijk zal het systeem gerepareerd moeten worden wanneer u terug gaat, en zullen hier kosten aan verbonden worden afhankelijk van de complexiteit zal het mogelijk ook wel terug naar de fabrikant worden gestuurd. Dat kost je dus wel een tijdje.

    Tot wanneer heeft u nog garantie? Ik zou eerst afwachten (het internet afstruinen) op zoek naar een oplossing.
    Mwah ik zit zelf in de rechtenbusiness, dus een mooi briefje dat het wel onder de garantie valt doet meestal wel wonderen Er zit sowieso een jaar op voor zover ik weet, en ik heb hem in februari 2010 gekocht dus geen probleem.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterN Bekijk bericht
    Btw, welk besturingssysteem staat erop en welke driver heb je geladen?
    Normaal moet daar toch een programma bij zijn waarmee je alles kan calibreren en instellen zoals hieronder een afbeelding is. Kijk hiervoor eens in je hardware lijstje.
    Er moet ergens een synaptic progje staan mss onderaan rechts in je taakbalk.
    Had ik al gekeken, maar in apparaatbeheer staat niets en ook bij dat device settings staat er bij devices niets. Hij herkent hem dus gewoon helemaal niet, dus er zal wel gewoon iets los zitten neem ik aan. Laptopje draait btw op xp en ik heb de nieuwste driver van compaq-hp site gehaald, de driver die speciaal bij mijn laptop hoorde Maar ook toen kon hij niets vinden. Bij hardware toevoegen kon ik ook niets vinden trouwens.
    banner te groot !

  2. De volgende gebruiker bedankt jellabi voor deze nuttige post:

    Nijntje666 (21 December 2010)

  3. #22
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Het zou deze moeten zijn...

    "This package contains the Synaptics Touchpad driver for the supported notebook/laptop models and operating systems. The driver provides advanced features such as PalmCheck, EdgeMotion, tap zones, double-tap, and tap-to-select."

    Als je hem nergens ziet moet je eventueel in je hardware lijstje eens alles van muis uitvegen. Met de toetsen kan je dan afsluiten en herstarten. Hij gaat de driver dan insalleren en normaal, als het touchpad werkt/aanstaat/insteekt moet hij die ook in je hardware lijstje laten zien. Probeer eventueel bovenstaande driver nogmaals te installeren. Werkt het nog niet, dan kan je maar één ding doen om software uit te sluiten : image maken, een herformat en kijken als hij dan wel werkt. Gaat het dan nog niet dan binnen doen voor herstelling. Werkt het dan is software de oorzaak. Je zet dan uw image terug en dan is het zoeken ...

  4. De volgende gebruiker bedankt PeterN voor deze nuttige post:

    jellabi (21 December 2010)

  5. #23
    Expert   jellabi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 January 2007
    Berichten
    589
    Bedankjes
    362
    Bedankt
    149 keer in 102 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterN Bekijk bericht
    Het zou deze moeten zijn...

    "This package contains the Synaptics Touchpad driver for the supported notebook/laptop models and operating systems. The driver provides advanced features such as PalmCheck, EdgeMotion, tap zones, double-tap, and tap-to-select."

    Als je hem nergens ziet moet je eventueel in je hardware lijstje eens alles van muis uitvegen. Met de toetsen kan je dan afsluiten en herstarten. Hij gaat de driver dan insalleren en normaal, als het touchpad werkt/aanstaat/insteekt moet hij die ook in je hardware lijstje laten zien. Probeer eventueel bovenstaande driver nogmaals te installeren. Werkt het nog niet, dan kan je maar één ding doen om software uit te sluiten : image maken, een herformat en kijken als hij dan wel werkt. Gaat het dan nog niet dan binnen doen voor herstelling. Werkt het dan is software de oorzaak. Je zet dan uw image terug en dan is het zoeken ...
    Die driver had ik idd al geinstalleerd en dat werkte niet. Zal het nog eens proberen dan

    En hoe installeer ik dat opnieuw? ik kan nergens een cd insteken en heb ook toen ik hem kocht niets erbij gehad. Of had ik dat destijds op een usb stickje oid moeten zetten?
    Laatst gewijzigd door jellabi; 21 December 2010 om 14:55
    banner te groot !

  6. #24
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    De driver downloaden met de laptop en gewoon 'opslaan' op je hd. Unzippen en de setup runnen vanaf je hd.

  7. De volgende gebruiker bedankt PeterN voor deze nuttige post:

    jellabi (24 December 2010)

  8. #25
    Expert   jellabi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 January 2007
    Berichten
    589
    Bedankjes
    362
    Bedankt
    149 keer in 102 posts
    hmmm ik heb mijn laptop nu al 8 uur aanstaan, en ik pak hem net op en opeens doet mijn touchpad het weer :S Heb niets van instellingen veranderd, alleen beetje zitten surfen vandaag... In ieder geval doet mijn touchpad het nu weer dus bedankt iedereen voor de hulp
    banner te groot !

  9. De volgende 2 gebruikers bedanken jellabi voor deze nuttige post:

    peenif (25 December 2010), PeterN (24 December 2010)

  10. #26
    Erelid   Nijntje666's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 July 2006
    Locatie
    Halsteren, Noord-Brabant
    Berichten
    858
    Bedankjes
    456
    Bedankt
    1.429 keer in 490 posts
    Hmm, dan is het sowieso hardware-matig, en zal je probleem straks mogelijk weer opnieuw kunnen optreden...
    Toch je briefje maar zenden dan?
    Live Life to the Fullest


  11. #27
    Expert   jellabi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 January 2007
    Berichten
    589
    Bedankjes
    362
    Bedankt
    149 keer in 102 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijntje666 Bekijk bericht
    Hmm, dan is het sowieso hardware-matig, en zal je probleem straks mogelijk weer opnieuw kunnen optreden...
    Toch je briefje maar zenden dan?
    ja idd dat denk ik ook, maar op het moment dat ik hem nu opstuur starten hun hem op en zeggen dat de muis het gewoon doet. Dus daar heb ik eigenlijk helemaal niets aan. Nu maar hopen dat het niet nog eens gebeurt he
    banner te groot !

  12. #28
    Erelid   Nijntje666's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 July 2006
    Locatie
    Halsteren, Noord-Brabant
    Berichten
    858
    Bedankjes
    456
    Bedankt
    1.429 keer in 490 posts
    Ja dan krijg je een welles-nietes situatie.
    Ik haak in ieder geval af op dit punt.
    Veel succes in ieder geval indien je gaat terugzenden
    Live Life to the Fullest


Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. touchpad werkt niet na windows 7
    Door Qbek in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 10 March 2010, 11:23
  2. Touchpad werkt niet meer
    Door phil1 in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 18 August 2009, 13:39
  3. laptop-touchpad-pen
    Door carl in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 14 August 2007, 12:28
  4. PC start niet meer op - toetsenbord werkt niet
    Door caro65 in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 10 September 2006, 18:51
  5. touchpad werkt niet meer
    Door winco in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 2 January 2006, 19:19

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •