Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30

Discussie: Office 2010

  1. #11
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Ondanks alle hulp van OFFICE Nederland lukt het niet! Straf hé. Wat open office betreft, ik heb daar ooit mee gewerkt, maar dat is niet zo aangenaam, overigens ik denk dat daar geen PowerPoint bij is en die gebruik ik graag. Nu kan ik enkel nog alles bekijken met PowerPoint Viewer, maar niets bewerken of nieuw maken.

  2. #12
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk bericht
    Ondanks alle hulp van OFFICE Nederland lukt het niet! Straf hé. Wat open office betreft, ik heb daar ooit mee gewerkt, maar dat is niet zo aangenaam, overigens ik denk dat daar geen PowerPoint bij is en die gebruik ik graag. Nu kan ik enkel nog alles bekijken met PowerPoint Viewer, maar niets bewerken of nieuw maken.
    Bij OpenOffice is de naam hiervan "Impress" en hiermee kun je ook MS PowerPoints openen.
    J.W.
    Google is uw vriend

  3. #13
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Ondertussen dank zij hulp van Microsoft NL gelukt de 'profesionele' versie te downloaden. Ik begrijp niet waarom die zoveel meer kost, bevat zelfs geen MS outlook. In elk geval bedankt aan allen die wilden helpen.

  4. #14
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk bericht
    Ondertussen dank zij hulp van Microsoft NL gelukt de 'profesionele' versie te downloaden. Ik begrijp niet waarom die zoveel meer kost, bevat zelfs geen MS outlook. In elk geval bedankt aan allen die wilden helpen.
    Dan hebt u de versie voor thuisgebruikers en studenten gedownload. Enkel deze versie bevat geen MS Outlook. Alle andere versies wel.

    http://office.microsoft.com/nl-be/bu...101812900.aspx
    J.W.
    Google is uw vriend

  5. #15
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Mijn configuratie geeft toch Microsoft Office Profesional 2010. Kan moeilijk liegen hé

  6. #16
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk bericht
    Mijn configuratie geeft toch Microsoft Office Profesional 2010. Kan moeilijk liegen hé
    Dan hebt u: Word - Excel -PowerPoint - OneNote - Outlook - Access - Publisher

    En de prijs hiervan is volgens MS € 699

    Als u enkel Word - Excel - Powerpoint en OneNote hebt, is uw versie deze voor "Thuisgebruik en Studenten", deze kost volgens MS € 139

    Dan is er nog de versie "Thuisgebruik en zelfstandigen". Hier hebt u: Word - Excel - Powerpoint - OneNote en Outlook en kost volgens Ms € 379
    J.W.
    Google is uw vriend

  7. #17
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Ja ik ga over twee maand (na de trial) overstappen naar Huis en student. Bij Alternate overigens maar 109€

  8. #18
    Gevorderd   Pjotr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    234
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    79 keer in 67 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk bericht
    Ja ik ga over twee maand (na de trial) overstappen naar Huis en student. Bij Alternate overigens maar 109€
    Ik volg avondonderwijs en dan kan je via acedemicdownload de "office 2010 pro" downloaden voor €60. maar dan heb je wel maar 1 licentie.
    www.academicdownload.com
    Ik vond de overstap van 2003 naar 2007 ook niet echt gemakelijk maar nu ben ik toch grote voorstander van de nieuwe versie.
    Als je het wat gewoon bent om mee te werken is het eigenlijk veel makkelijker dan vorige versies.
    Ik ben zelfs overtuigd als je van niets begint dat de 2007/2010 veel makkelijker aan te leren is dan de vorige versies.
    volgende links hebben mij in het begin wel veel geholpen.
    http://www.minatica.be/threads/46836...ighlight=pjotr

  9. #19
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Weer een probleem met office 2010 in PowerPoint 2007 kon men een bestand opslaan met een wachtwoord. In 2007 komt daarvoor tussen Afdrukken en opslaan en verzenden een regeltje met voorbereiden. In 2010 staat die er niet. Kent er iemand een oplossing?

  10. #20
    Erelid   butskristof's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 September 2007
    Locatie
    Wiekevorst (Heist-op-den-Berg)
    Berichten
    903
    Bedankjes
    317
    Bedankt
    847 keer in 420 posts
    Als je in ppt 2010 'Opslaan als' kiest staat er in het dialoogvenster naast 'Opslaan een knop 'Extra'. Klik hierop en selecteer vervolgens 'Algemene opties'. Dan kom je in een nieuw dialoogvenster waar je een wachtwoord voor openen en een wachtwoord voor wijzigen kan opgeven. Klik daarna ok 'OK' en sla het bestand op. Als je daarna het bestand terug wilt openen/wijzigen zul je altijd het wactwoord moeten opgeven.



Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Office 2010
    Door klaaske in forum Office
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 5 August 2010, 11:19

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •