Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Onderverdeling

  1. #1
    Gevorderd   ybr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 July 2006
    Locatie
    wondelgem
    Berichten
    126
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    108 keer in 46 posts

    Onderverdeling

    Ik vind jullie forum goed, maar hebben jullie geen tekort aan onderverdeling.
    Ik bedoel daarmee bv. bij opslagmedium een onderverdeling van usb sticks, cd/dvd, externe hd's. Bij Office bv. Word, excel,outlook, enz.
    Nu staat alles zo een beetje door elkaar en is het een beetje, volgens mij, onoverzichtelijk.
    Wat vinden jullie ervan ?

  2. De volgende gebruiker bedankt ybr voor deze nuttige post:

    ultddave (23 April 2011)

  3. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Er is recent idd een herschikking geweest. Gewoon omdat bij al die sub-categorieën teveel onderdelen zaten waar nauwelijks activiteit was te zien. Vandaar dat ze samengevoegd zijn, zo is de overzichtspagina weer wat korter en besparen we je een muis-arm

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    ultddave (23 April 2011)

  5. #3
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Begin dit jaar is de forumindeling aangepast

    CC'tje was net iets sneller
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  6. De volgende gebruiker bedankt Baloeke voor deze nuttige post:

    ultddave (23 April 2011)

  7. #4
    Gevorderd   ybr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 July 2006
    Locatie
    wondelgem
    Berichten
    126
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    108 keer in 46 posts
    Ik wou jullie niet aanvallen, maar ik dacht dat dit wel handiger was geweest met die onderverdeling.
    Misschien wel wat meer werk om alles op zijn plaats te zetten.

  8. De volgende gebruiker bedankt ybr voor deze nuttige post:

    ultddave (23 April 2011)

  9. #5
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.385
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    Het moet inderdaad nog eens bekeken worden. Heb een tijdje geleden een soortgelijke klacht/melding ontvangen via email.

    Ik citeer;
    Ik vond dat je vroeger beter kon vinden waar de juiste groep zat voor de vragen die je wilt stellen
    Er zijn echter een aantal problemen met meer onderverdelingen:
    - De meeste mensen die problemen hebben, weten niet precies wat er scheelt, en weten dus ook niet echt waar ze het moeten plaatsen. Met minder onderverdelingen, heb je meer kans dat ze het juist plaatsen volgens mij .
    - En je zit met meer cross-over problemen (of hoe je het ook wilt noemen). Problemen die in meerdere categoriën thuishoren. Simpel voorbeeld; Je wilt je database tabel van Office Access in Excel importeren als tabel. Hoort dat probleem dan onder access of excel?

    Nu die problemen ga je altijd wel hebben, maar we moeten het inderdaad nog eens bekijken.

    Mvg,
    Dave
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  10. #6
    Gevorderd   ybr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 July 2006
    Locatie
    wondelgem
    Berichten
    126
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    108 keer in 46 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultddave Bekijk bericht
    Het moet inderdaad nog eens bekeken worden. Heb een tijdje geleden een soortgelijke klacht/melding ontvangen via email.

    Ik citeer;


    Er zijn echter een aantal problemen met meer onderverdelingen:
    - De meeste mensen die problemen hebben, weten niet precies wat er scheelt, en weten dus ook niet echt waar ze het moeten plaatsen. Met minder onderverdelingen, heb je meer kans dat ze het juist plaatsen volgens mij .
    - En je zit met meer cross-over problemen (of hoe je het ook wilt noemen). Problemen die in meerdere categoriën thuishoren. Simpel voorbeeld; Je wilt je database tabel van Office Access in Excel importeren als tabel. Hoort dat probleem dan onder access of excel?

    Nu die problemen ga je altijd wel hebben, maar we moeten het inderdaad nog eens bekijken.

    Mvg,
    Dave
    Het moet, dat vind ik verkeerd. Eerst eens best overleggen met de admins van dit forum. Zij beslissen in de eerste plaats hoe zij alles willen. Wij kunnen maar voorstellen doen. Persoonlijk zou ik meer onderverdelingen doen.

  11. De volgende gebruiker bedankt ybr voor deze nuttige post:

    ultddave (24 April 2011)

  12. #7
    Gevorderd   ybr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 July 2006
    Locatie
    wondelgem
    Berichten
    126
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    108 keer in 46 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ybr Bekijk bericht
    Ik wou jullie niet aanvallen, maar ik dacht dat dit wel handiger was geweest met die onderverdeling.
    Misschien wel wat meer werk om alles op zijn plaats te zetten.
    Maar als je meer onderverdelingen hebt en dat ieder admin zijn taak doet wat van hem of zij verlangd zou dit moeten lukken.
    Ofniet ?

  13. De volgende gebruiker bedankt ybr voor deze nuttige post:

    ultddave (24 April 2011)

  14. #8
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    We hebben liever minder fora, want bij de laatste aanpassing hebben we het aantal juist verminderd. Aparte fora voor Word, Excel, Access, USB-sticks, ... hoeveel posts zouden in elk van die fora komen? Bovendien zien nieuwe leden dan het bos niet meer door de bomen (en veel scrollen is iets wat niemand graag doet). We houden het dus liever algemeen

    Edit: en bij Windows hebben we prefixes voor de verschillende Windows versies en dan nog posten de meeste leden hun topic zonder prefix.

  15. De volgende 3 gebruikers bedanken Jelle voor deze nuttige post:

    Baloeke (23 April 2011), compuchrisje (23 April 2011), ultddave (24 April 2011)

  16. #9
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.385
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    Beste,

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ybr Bekijk bericht
    Eerst eens best overleggen met de admins van dit forum.
    Dat zeg ik toch:
    we moeten het inderdaad nog eens bekijken.
    Ik ben lid van de crew, dus als'k "we" zeg, verwijs ik uiteraard naar de andere andere admins/moderators/teamleden.

    Maar als je meer onderverdelingen hebt en dat ieder admin zijn taak doet wat van hem of zij verlangd zou dit moeten lukken.
    Ofniet ?
    Als je genoeg crewleden hebt uiteraard wel. Maar zoals Jelle zegt, zit je dan met een aantal dode subfora. En die laten het forum eerder doods lijken. In principe kan je dat probleem erbij nemen, de vraag is alleen welke impact dat heeft op nieuwe leden.

    Mvg,
    Dave
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  17. De volgende gebruiker bedankt ultddave voor deze nuttige post:

    Baloeke (24 April 2011)

  18. #10
    Gevorderd   ybr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 July 2006
    Locatie
    wondelgem
    Berichten
    126
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    108 keer in 46 posts
    Deze topic mag gesloten worden. Ik ga mij niet moeien met de de keuze van de admins.
    Sorry voor het openen van dit onderwerp.

  19. De volgende 3 gebruikers bedanken ybr voor deze nuttige post:

    Baloeke (24 April 2011), Obsessed (25 April 2011), ultddave (24 April 2011)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •