Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 50
  1. #11
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    ik zal je raad opvolgen maar hiervoor was er nog niets te backuppen.
    ik ben al blij dat mijn pc normaal opstart en ook df updates verlopen nu normaal
    maar toch bedankt voor de hulp
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  2. #12
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    25 October 2008
    Berichten
    60
    Bedankjes
    33
    Bedankt
    11 keer in 9 posts
    Christy, had jij dan ook het probleem dat de pc bleef hangen bij het opstarten in een scherm waarbij de melding 'windows updates configureren' kwam en een hele tijd op '0% voltooid' bleef staan? Ik had dit een goede week geleden voor en heb dan deze patch geïnstalleerd http://www.microsoft.com/downloads/e...displaylang=en
    Daarna ging het opstarten bij mij terug vlot, maar nu zit ik opnieuw met dit probleem...

  3. #13
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    nee ik had enkel problemen met het opstarten van pc na bepaalde updates,de updates werden geinstaleerd daarna heropstart en bleef hangen bij windows logo
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  4. De volgende gebruiker bedankt christy voor deze nuttige post:

    compuchrisje (26 June 2011)

  5. #14
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    13 August 2006
    Berichten
    405
    Bedankjes
    200
    Bedankt
    118 keer in 83 posts
    Ik heb, zoals je in je eerste post beschrijft, hetzelfde probleem ervaren enkele dagen geleden.
    Ik weet niet welke graka je hebt, maar ik heb een ATI en mijn probleem kwam blijkbaar voort uit de laatste CCC update 11.5 die niet correct geinstalleerd werd de eerste keer.
    Na alle ATI-software verwijderd te hebben en alles opnieuw te installeren werkte alles weer op en top.
    Ik dacht, laat ik toch maar even weten.

  6. De volgende 4 gebruikers bedanken De Koene voor deze nuttige post:

    Baloeke (21 May 2011), christy (16 June 2011), compuchrisje (26 June 2011), Nijntje666 (22 May 2011)

  7. #15
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    sorry voor de late reactie maar ik ken niets van (graka of ati)dus weet niet wat je bedoeld.maar toch bedankt voor de info
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  8. #16
    Games   Mrjraider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 December 2010
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    857
    Bedankjes
    228
    Bedankt
    569 keer in 311 posts
    Wat je ook kan doen zijn alleen de aller laatste updates downloaden en installeren, meestal heb je met 20 updates 10x staan beveiligings update voor windows. Dan moet je de update kiezen die als laatste is vrij gegeven en dan opnieuw proberen.

    Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.

  9. De volgende 2 gebruikers bedanken Mrjraider voor deze nuttige post:

    christy (25 June 2011), compuchrisje (26 June 2011)

  10. #17
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrjraider Bekijk bericht
    Wat je ook kan doen zijn alleen de aller laatste updates downloaden en installeren, meestal heb je met 20 updates 10x staan beveiligings update voor windows. Dan moet je de update kiezen die als laatste is vrij gegeven en dan opnieuw proberen.
    mijn pc vertoont weer de zelfde kuren als daarvoor en ja de oorzaak zijn de updates ,dus zal ik uw raad opvolgen en enkel de laatste vrij gegeven updates instaleren en zien wat dat geeft.
    het ging een tijdje goed .
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  11. De volgende gebruiker bedankt christy voor deze nuttige post:

    compuchrisje (26 June 2011)

  12. #18
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Heb sedert verleden week zaterdag een nieuwe laptop. Na configuratie van de OEM Windows7 x64 Home Edition kwamen meteen 64 beschikbare updates binnen. Heb die geïnstalleerd. Na heropstarten van de laptop waren er opnieuw 14 beschikbare, zowel optionele als belangrijke updates, uiteraard opnieuw geïnstalleerd. Na heropstarten van de laptop liep die compleet vast en kon er niets meer mee doen. Heb toen de Fix-It tool van Microsoft gerund, helaas zonder resultaat. Dus heb ik zondag, amper 12 uur na aankoop een recovery moeten doen met de herstelpartitie (F9 in mijn geval) van de C: schijf. Na herstel heb ik enkel nog de belangrijke updates geïnstalleerd en nu gaat het goed.

    Wat mij verontrust is het feit dat Microsoft zijn eigen OS decimeert via zijn eigen update-systeem.

  13. De volgende 2 gebruikers bedanken peenif voor deze nuttige post:

    compuchrisje (26 June 2011), Mrjraider (26 June 2011)

  14. #19
    Games   Mrjraider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 December 2010
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    857
    Bedankjes
    228
    Bedankt
    569 keer in 311 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peenif Bekijk bericht
    Heb sedert verleden week zaterdag een nieuwe laptop. Na configuratie van de OEM Windows7 x64 Home Edition kwamen meteen 64 beschikbare updates binnen. Heb die geïnstalleerd. Na heropstarten van de laptop waren er opnieuw 14 beschikbare, zowel optionele als belangrijke updates, uiteraard opnieuw geïnstalleerd. Na heropstarten van de laptop liep die compleet vast en kon er niets meer mee doen. Heb toen de Fix-It tool van Microsoft gerund, helaas zonder resultaat. Dus heb ik zondag, amper 12 uur na aankoop een recovery moeten doen met de herstelpartitie (F9 in mijn geval) van de C: schijf. Na herstel heb ik enkel nog de belangrijke updates geïnstalleerd en nu gaat het goed.

    Wat mij verontrust is het feit dat Microsoft zijn eigen OS decimeert via zijn eigen update-systeem.
    Vlak na je instal van Windows 7 krijg je een boel updates beschikbaar, dit gewoon omdat windows nog een zeef is na de clean install. Het verbaast me inderdaad wel dat microsoft z'n eigen os laat crashen met de updates die zij vrijgeven.

    Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.

  15. #20
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Het verbaast me inderdaad wel dat microsoft z'n eigen os laat crashen met de updates die zij vrijgeven.
    Zoals ik zei.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Problemen met Internet en MSN- en Windows Messenger
    Door Gertjeeuuhh in forum Internet
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 6 July 2006, 22:21
  2. Problemen met Windows Media Player !!!
    Door AncientBelgian in forum Overige software
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 12 December 2005, 16:40

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •