Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 50
  1. #1
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts

    problemen met opstart windows 7 na updates

    hallo,ik heb nu al een tijdje problemen om mijn pc met windows 7 home premium 32 bits op te starten.
    en dit na de updates van windows,alles gaat goed tot de verschijning van het windows logo met daaronder (Windows starten....)daar blijft hij hangen,ik wacht dan een tijdje maar na 15min zonder verandering wat volgens mij veel te lang duurt schakel ik hem terug uit wacht even en dan terug aan.krijg dan de melding windows kon niet normaal opstarten contole voor eventuele reparaties aanbevolen.na controle en reparaties opnieuw opgestart alles terug normaal tot de volgende opstart dan begint alles opnieuw.ik heb gescand,systeemherstel gedaan de pc start daarna normaal op maar zoals gezegd tot de volgende opstart.
    ik heb dan maar de recovery gebruikt en zo terug naar de fabrieksinstellingen,alles terug ok ik heb zelfs alle programma's die moesten bij gewerkt worden bijgewerkt,maar zoals ge al kunt vermoeden je krijgt er dan ook nog eens alle updates van windows erbij en ja hoor de problemen zij begonnen door de upadtes van windows en ook geeindigd met de updates van windows.ik ben ten einde raad ik heb daarnet mijn pc opgestart met de opstart problemen en heb hem opgestart met de laatste goedwerkende opstart of wat er ook al staat en hij start weer normaal op tot er weer updates werden geinstaleerd ,de pc moet dan terug opgestart worden voor die updates en wat is het resultaat hij start op tot het logo en het begint van voor af aan.
    komt het nu door die updates of doe ik iets fout?
    er staat niets belangrijk op de pc want ik had alles wat belangijk was op een externe shijf gezet.
    windows is pre-geinstaleerd en de recovery staat op D:,ik heb ook een recovery cd en die heb ik ook gebruikt maar het resultaat blijft hetzelfde.
    ik weet het niet meer,kan iemand helpen?
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  2. #2
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Als je al alles terug opnieuw hebt geïnstalleerd zal je wel niks fout doen. Heb je enig idee bij welke update het mis loopt?
    Anders installeren en een deel van de updates doen, de rest uitvinken, en zo achter de boosdoener zoeken?

  3. De volgende gebruiker bedankt PeterN voor deze nuttige post:

    christy ( 1 May 2011)

  4. #3
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    bedankt voor de reactie PeterN en nee ik weet niet welke update de boosdoener is,na de herinstalatie krijg ik de melding dat er 55 updates zijn waarvan een aantal( critical ) wat dit ook mogen betekenen,ik kan wel proberen ze 1 voor 1 te istaleren en na elke update opnieuw opstarten,maar dan wel enkel de belangrijkste beveiligingsupdates of is het ook nodig om die andere niet belangrijke te instaleren.
    ik heb het gisterenavond opgegeven en de pc terug uitgeschakeld en deze morgen terug opgestart maar het resultaat blijft hetzelfde.
    ik zal eerst proberen om een systeem herstel uit te voeren,maar dan moet hij eerst willen opstarten,lukt het niet dan zal het terug een herinstalatie worden ,ik laat verder nog wel weten hoe het vordert .
    moest het zijn dat je je afvraagd hoe het komt dat ik toch online ben wel dat is via mijn laptop met vista dus daar geen problemen met updates.
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  5. #4
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Je kan de updates aanduiden. Vink een aantal updates aan zoals de beveiligings updates van defender etc. De rest vink je in eerste instantie uit. Probeer zo sneller tot de boosdoener te komen ipv ze één voor één te doen.
    Wat je ook kan doen is een image maken van uw systeem tussenin, bv met true image als je dat hebt. Dan is de installatie snel terug gezet mocht het weer fout lopen.

  6. De volgende gebruiker bedankt PeterN voor deze nuttige post:

    christy ( 1 May 2011)

  7. #5
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    deze morgen na het opstarten van pc kreeg ik de melding om een herstel uit te voeren waardoor windows hersteld word,hoelang duurt het dan het confirureren van de instellingen en het voltooien?
    in het midden van mijn scherm heb ik een vierkant waar staat windows instaleren met in het midden een balk dat constant werkt zoals een scan maar dan van (configureren van de instellingen voltooien...) en ik kan nergens klikken om te stoppen of te kijken hoever de bewerking al staat en dat is al zo van deze morgen 9u30.is dat normaal?
    ik heb de neiging om alles dicht te doen en terug een herinstalatie uit te voeren.
    dus ik ben nog niet bij die updates geraakt
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  8. #6
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterN Bekijk bericht
    Je kan de updates aanduiden. Vink een aantal updates aan zoals de beveiligings updates van defender etc. De rest vink je in eerste instantie uit. Probeer zo sneller tot de boosdoener te komen ipv ze één voor één te doen.
    Wat je ook kan doen is een image maken van uw systeem tussenin, bv met true image als je dat hebt. Dan is de installatie snel terug gezet mocht het weer fout lopen.
    van die true image ken ik niks,ik zou zelfs nog niet weten waar ik dat moet vinden maar toch bedankt
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  9. #7
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    ik denk dat mijn probleem opgelost is ,het lag wel degelijk aan de updates hoewel ik nog altijd niet weet de welke.
    dit is wat ik heb gedaan:van de moment dat de pc eindelijk was opgestart moest ik zo'n 70 tal updates instaleren waarvan een 50 tal beveiligings updates,die 50 heb ik per 10 geinstaleerd en telkens opnieuw heropgestart tot het probleem zich opnieuw voordeed
    die laatst geinstaleerde terug verwijderd .vandaag heb ik de laatste versie van ADVANCED SYSTEM CLEANER geinstaleerd na vier pogingen stond hij er eindelijk op die ik kon openen.
    daarna meteen een diepe scan uitgevoerd alhoewel er nog geen programma's waren geinstaleerd want alles was net naar fabrieksinstellingen herinstaleerd,maar ik dacht kwaad kon het niet.
    ik was verbaast wat daar allemaal nog naar boven kwam ik viel bijna van mijn stoel en dacht dat kan toch niet.
    onmiddelijk de reparaties uitgevoerd zelfs de updates werden gerepareerd die scan en reparaties heb ik 3 keer uitgevoerd en daarna
    met gekruiste vingers de pc met uitschakelen/opstarten als gewoon opnieuw opstarten gedaan en ja hij werkt terug normaal.
    die nieuwe versie van ADVANCED SYSTEM CLEANER is een aanrader het is voor mij wel de Free versie en het heeft gewerkt en dat is belangrijk
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  10. De volgende 5 gebruikers bedanken christy voor deze nuttige post:

    Baloeke ( 2 May 2011), compuchrisje ( 2 May 2011), ghost ( 2 May 2011), PeterN ( 2 May 2011), peterus (19 October 2011)

  11. #8
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.837
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.025 keer in 15.347 posts
    Ik laat dit nog even open, want ik kom graag te weten of die Advanced System Cleaner niet teveel heeft omver gegooid.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  12. #9
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Ik laat dit nog even open, want ik kom graag te weten of die Advanced System Cleaner niet teveel heeft omver gegooid.
    het opstarten verloopt weer normaal,ik ben allen maar bang om weer updates te instaleren die weer voor problemen zullen zorgen.
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  13. De volgende gebruiker bedankt christy voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 3 May 2011)

  14. #10
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.837
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.025 keer in 15.347 posts
    Gebruik voor de zekerheid de back-up functie van Windows 7. Hierbij is het mogelijk dat systeemherstelpunten worden verwijderd (wat bij mij toen het geval was). Je krijgt dan een bestand dat een momentopname van je systeem bevat, je kan dit ook regelmatig laten bijwerken via diezelfde functie. Zorg er wel voor dat deze back-up niet op je systeemschijf belandt (niet op C dus!).
    In geval van problemen kan je dit bestand terug zetten, ook via Windows 7 back-up. Wat betreft programma's van derden, weet ik niet zeker of die mee worden opgenomen. Misschien iemand anders die het weet?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  15. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    christy ( 5 May 2011)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Problemen met Internet en MSN- en Windows Messenger
    Door Gertjeeuuhh in forum Internet
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 6 July 2006, 22:21
  2. Problemen met Windows Media Player !!!
    Door AncientBelgian in forum Overige software
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 12 December 2005, 16:40

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •