Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 50
  1. #41
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Een actief besturingssysteem ziet zichzelf bij voorkeur op C en ja, dat kan inderdaad de reden zijn dat software niet blijft 'plakken', vermits die automatisch de C-schijf/partitie met het OS erop gaan kiezen als standplaats. Hoe komt die Windows trouwens op die tweede partitie?
    Een vermoeden: de tweede partitie is apart aangemaakt na de aankoop. Door het terugzetten naar kooptoestand is enkel de partitie zonder OS gekozen om zichzelf te nestelen. Best mogelijk dus dat je nu eigenlijk twee besturingssystemen hebt staan, ééntje op C en één op D en dat betekent dus boel.
    Heb je ooit een recovery-set aangemaakt? Dan kan je alsnog een hernieuwde poging doen om dat te installeren, maar dan wel na het voorbereiden van de C-partitie, dus ook formatteren. De Windows op de D-schijf moet je dan hernoemen naar Windows.old, maar dat wordt waarschijnlijk door de installer voor jou al gedaan.
    Het formatteren van je C-partitie kan je trouwens al uitvoeren vanaf je Windows op D, als die tenminste opgestart raakt en de opdracht tot een goed einde brengt.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  2. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    christy (23 October 2011)

  3. #42
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    alles is voorgeinstaleert,ik kan alles naar fabrieks instellingen zetten door op F11 te drukken of de bijgeleverde recovery disk en ik heb beide manieren al gebruikt en telkens met de waarschuwing om alle belangrijke mappen en documenten op te slaan op een externe schijf daar alles definitief zou verwijdert worden dus ik weet eigenlijk niet of er dan een automatische format wordt uitgevoerd of niet.
    zoniet dan durf ik er zeker niet zelf aan te beginnen,dus eigenlijk wordt dan alles terug geinstaleert naar programma's van 2009.

    ik heb wel je raad opgevolgd en een chkdsk uitgevoerd en het resultaat was dat de updates niet juist waren geconfigureert.
    na een heropstart werd de configuratie correct uitgevoerd en nu werkt mijn pc terug normaal dus ook mijn avg 2012.ik heb wel een ander probleem na de herinstalatie werkt mijn cd wrighter niet daarmee bedoel ik toen ik de recovery disk gebruikte werkte hij wel maar na de herinstalatie niet meer,de vorige keer was dat ook zo maar toen heb ik het bij toeval terug gevonden en nu weet ik het niet meer .ik dacht terug instaleren maar wet niet meer vanwaar in mijn apparaat beheer staat hij al niet.kan iemand mij daar bij helpen?
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  4. #43
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Bij de recovery had hij de drivers nog, zo te zien, maar ze lijken niet meegekomen te zijn met de recovery.
    Bij Medion kan je wel wat zaken downloaden, maar vermits ikzelf geen Medion heb, kan ik ook geen type of MSN-nummer proberen om je te helpen zoeken. Dat zal je zelf moeten doen dus, hier.
    Noteer vooraf de nodige gegevens die je op je toestel kan vinden, zodat je niet moet gaan draaien en keren als je op de site zit.

    De vraag is nu nog altijd of er nu één twee besturingssystemen op je computer staan, want als je actieve Windows op D blijft logeren, komen er in de toekomst telkens weer problemen bij. Een besturingssysteem kan enkel degelijk besturen vanaf C:.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  5. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    christy (24 October 2011)

  6. #44
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    dit heb ik op de link gevonden en uitgevoerd,mijn wrighter staat er weer tussen en werkt correct.
    als ik even tijd heb zal ik met mijn pc eens naar pc winkel gaan en vragen voor nazicht of alles correct geinstaleert is en niets dubbel staat.
    nogmaals bedankt.


    8138
    Vraag:
    Hoe kan ik handmatig een stuurprogramma installeren met de Windows Apparaat Beheer?
    Antwoord:

    Sommige stuurprogramma's moeten handmatig worden geïnstalleerd met Apparaat Beheer (optie: Stuurprogramma bijwerken), omdat ze geen setup-bestand hebben voor automatische installatie.

    Volg de onderstaande stappen voor een handmatige installatie van de driver:

    1. Klik met de rechtermuisknop op de "Mijn Computer" of het "Computer" symbool.
    2. Links-klik op "Beheren".
    3. Selecteer "Apparaatbeheer" uit de lijst aan de linkerkant (één keer klikken).
    4. Controleer of de driver dient te worden geïnstalleerd (onbekende apparaten, of apparaten zonder correcte stuurprogramma's worden aangeduid met "?" Of "!").
    5. Rechtsklik op dat apparaat en selecteer "Stuurprogramma bijwerken", kies voor "Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken" en kies het stuurprogramma bestand dat u wilt installeren (bijvoorbeeld van een dvd of van D:\Drivers).

    Het apparaat stuurprogramma wordt nu geïnstalleerd en het apparaat moet na een herstart daarna operationeel zijn.
    Categoriëen: ...
    Stuurprogramma Installatie |
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  7. #45
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    het gaat al een tijdje goed met mijn pc,
    maar sinds ik dit programma
    http://www.slimwareutilities.com/sli...r_download.php heb gebruikt gaat het nog beter en moest het toch
    mis gaan ,terugzetten naarhet herstelpunt dat is aangemaakt

    (sorry voor de volledige link ik plaats van het woordje hier of klik hier ik ben vergeten hoe je dat doet)
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  8. De volgende gebruiker bedankt christy voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 4 November 2011)

  9. #46
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Hopen dat het zo blijft christy
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christy Bekijk bericht
    ...(sorry voor de volledige link ik plaats van het woordje hier of klik hier ik ben vergeten hoe je dat doet)
    Dat is heel simpel. Als je het woord(je) zoals hier of klik hier geschreven hebt selecteer je dat woordof Woorden. Druk daarna op de wereldbol (naast de smiley) en voeg daar de link in en klik op ok.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  10. De volgende gebruiker bedankt Baloeke voor deze nuttige post:

    christy ( 6 November 2011)

  11. #47
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    we zijn nu een paar weken verder en ik ben blij om momenteel te vermelden dat alles sinds de laatste melding nog altijd vlotjes verloopt.
    ik moet er ook bij zeggen dat ik ook niet veel updates voorgeschotelt krijg ook al staat hij op automatisch.
    er is wel nog 1 probleempje die ik nog altijd niet in orde krijg en dat is mijn cd/dvd player,den ene moment staat hij er op en den andere moment is hij weer verdwenen.ik doe alles wat in #44 staat maar het helpt mij niet verder.
    ik hoor hem wel als hij de cd scant maar de driver staat niet in de lijst ,ik zie C en D maar geen E.
    ik heb net weer alles uitgevoerd zoals vermeld in #44 en nu staat hij er weer in.
    is er geen manier dat hij er altijd in staat want deze verdwijntruc vind ik heel vervelend?
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  12. De volgende gebruiker bedankt christy voor deze nuttige post:

    compuchrisje (22 November 2011)

  13. #48
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    het nieuwe jaar is gestart dus eerst de beste wensen,veel liefde en een goede gezondheid aan iedereen toegewenst.

    zoals gezegd zou ik jullie op de hoogte houden,de problemen met de updates blijven zich nog voordoen
    maar worden snel weer opgelost door een systeemherstel,daarna verwijder ik de updates.
    behalve die voor de beveiliging.
    voor de rest verloopt alles nog vlotjes
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  14. De volgende gebruiker bedankt christy voor deze nuttige post:

    peenif (15 January 2012)

  15. #49
    Gevorderd   christy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Locatie
    sint-lenaarts (brecht)
    Berichten
    122
    Bedankjes
    395
    Bedankt
    625 keer in 294 posts
    hoe kan ik vermijden dat er na een defrag al mijn herstel punten verdwijnen?
    want dat is heel vervelend als ik die problemen voor heb na die updates .
    Als je wil leven zonder zorgen op de dagen na morgen dan moet je heel veel centen sparen.


    Knuffeltjes christy

  16. #50
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Wat zijn je instellingen voor de beschikbaar gestelde schijfruimte voor systeemherstel?
    In verhouding met de beschikbare ruimte kan je dat al vastleggen, zie even hier hoe.
    In schijfopruiming (ik denk dat je daarmee begint voordat je de defragmentatie laat lopen) kan je oudere herstelpunten verwijderen maar de laatste laten staan, zoals je hier kan volgen.
    Om zelf te beslissen tot hoever terug die herstelbestanden mogen gaan, kan je even hier naar het filmpje kijken.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  17. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    christy ( 7 March 2012)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Problemen met Internet en MSN- en Windows Messenger
    Door Gertjeeuuhh in forum Internet
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 6 July 2006, 22:21
  2. Problemen met Windows Media Player !!!
    Door AncientBelgian in forum Overige software
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 12 December 2005, 16:40

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •