Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Studio en Digitaal

  1. #1
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts

    Studio en Digitaal

    Op de meeste camera's met geheugenkaarten is geen IEE1394 uitgang meer voorzien, hoe neemt men dan de digitale beelden binnen in studio?

  2. #2
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Via een USB-poort of het geheugenkaartje rechtstreeks in de computer steken misschien
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  3. #3
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Neen, dan krijg je het analoog binnen, geen data of uren op de clips en daar gaat het juist om.

  4. #4
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Ik veronderstel dat je een nieuwe camera hebt aangekocht na je vorig probleem. Misschien handig om weten is welke camera heb je nu aangekocht? Zo kan er misschien gezocht worden voor een mogelijke oplossing.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  5. #5
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Neen, ik heb geen nieuwe camera, maar overweeg wel er een te kopen. Maar door mijn huidig probleem wil ik zeker zijn dat ik dat niet meer voor heb. Nu wordt opgenomen op geheugenkaart en de meeste camera's blijken geen DV uitgang meer te hebben. Als men nu langs de geheugenkaart opneemt, krijgt men dan digitale beelden met data en uur van elke clip? Ik dacht dat er hier veel meer mensen met film bezig waren. Want enkel die verstaan mijn vraag en de belangrijkheid van die data en uren.

  6. #6
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Ik persoonlijk ben niet (veel) bezig met filmen. De huidige camera dat ik heb is enkel bruikbaar als ik die aan de aansluit op het lichtnet. Daarbij werk ik nog met de ouderwetse bandjes. Om deze beelden op mijn pcke te krijgen moet ik gebruik maken van een omvormer.

    Hoe dus de huidge filmcamera's werken heb ik dus geen flauw idee. Misschien kan je digitalwarehouse eens bezoeken. Hier zijn vele (128) filmcamera's te vinden zowel flash, harde schijf of minidvd (deze laatste kosten wel wat meer). Ook is het mogelijk om verschillende filmcamera's te gaan vergelijken.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •