Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    24 November 2008
    Berichten
    96
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    5 keer in 4 posts

    Instructiefilmpje overzetten naar Windows Media Player

    Hoe kan ik dit instructiefilmpje wat in een nieuwsbrief staat ( http://www.photofacts.nl/fotografie/...gn=week23-2011

    overzetten naar Windows Media Player ?

  2. #2
    Erelid   butskristof's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 September 2007
    Locatie
    Wiekevorst (Heist-op-den-Berg)
    Berichten
    903
    Bedankjes
    317
    Bedankt
    847 keer in 420 posts
    Aangezien dit filmpje op YouTube staat, is het vrij makkelijk te dowloaden. Als je op de titel van het filmpje klikt kom je op een Youtube-pagina uit. Als je de link daarvan kopieert (http://www.youtube.com/watch?v=lI52ZcXiaOo in dit geval), kan je een website als www.benderconverter.com gebruiken om het om te zetten naar een gewenst formaat.
    Daarvoor klik je bijvoorbeeld op 'AVI Video (.avi)' bij 'Convert to:' en plak je bij 'Video page link:' de eerder gekopieerde link.
    Daarna hoef je enkel even te wachten en je kan het filmpje in het gewenste formaat opslaan en afspelen met oa Windows Media Player. Kijk wel uit dat je de juist codecs in huis hebt .

    Mvg,
    Kristof.

  3. De volgende gebruiker bedankt butskristof voor deze nuttige post:

    Baloeke (18 June 2011)

  4. #3
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Of je kan gebruik maken van Free YouTube download. Dit is een onderdeel van Free Studio dat tussen onze downloads staat.
    Lees ook eens het artikel over Next, Next, Volgende. Rap iets installeren kan soms slecht aflopen.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  5. #4
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    24 November 2008
    Berichten
    96
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Bedankt .

  6. De volgende 2 gebruikers bedanken noliko voor deze nuttige post:

    Baloeke (23 June 2011), butskristof (22 June 2011)

  7. #5
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    24 November 2008
    Berichten
    96
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Toch lukt het mij niet ondanks de aanwijzingen hierboven beschreven . Ik klik dus op de titel van de videotutorial waarna ik op You Tube kom . Ik kopieer deze link en open BenderConverter waar ik AVI Video (.avi) aanvink en vervolgens mijn link plak op de daarvoor bestemde plaats . Downloaden en vervolgend laat ik deze opslaan in Windows Verkenner waarna ik naar deze map ga , rechts klik en Toevoegen aan Windows Media Player's - lijst aanduid . Als ik dan naar Windows Media Player ga vind ik de tutorial niet terug ???

  8. #6
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Als je het bestand heb opgeslagen op je pc, zal het bestand wel te vinden zijn. Om bestanden toe te voegen aan je media player ga je denkelijk verkeerd te werk.

    Open eens mediaplayer, en klik daar met je rechtermuistoets op video's. Klik nu met de linker muistoets op Videobbibliotheek beheren.
    Klik op de toets toevoegen en navigeer daar naar de map, waarin je het bestand hebt geplaatst, je zal het bestand niet zien staan in deze map. Klik dan onderaan op map opnemen. Klik nadien op OK. Nu staat je filmpke wel in Mediaplayer.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  9. De volgende gebruiker bedankt Baloeke voor deze nuttige post:

    butskristof (23 June 2011)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. schermafbeelding van windows media player!
    Door costyboy in forum Audiovisueel
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 15 August 2005, 16:07
  2. windows media player
    Door kotrof in forum Audiovisueel
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 8 August 2005, 18:08

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •