Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: geluidsprogramma

  1. #1
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts

    geluidsprogramma

    Op mijn computer had zich een programmatje genesteld ik weet niet van waar. Ik kon daarmee echo's toevoegen, klank verhogen en verlagen enz. Door moeilijkheden met de computer is dat verdwenen en ik weet ver... niet hoe het heette. Het stond op de werkbalk bij mijn verbindingssymbool enz. en had een rond icoontje. Kan iemand denken wat dat was en hoe ik er terug aan kom?

  2. #2
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    Ik denk dat je de gewone Realtek driver bedoelt?
    Die heeft dit icoontje: http://www.siue.edu/its/bb/wimba/img...altek_icon.gif
    En ziet er geopend ongeveer zo uit: http://download.chip.eu/ii/1326065334_8c17d3630e.jpg

    De Realtek driver vind je normaal gezien op de driver cd van je moederbord. Of, als je een merk-pc hebt, vaak ook in een drivers map op een partitie van je harde schijf.
    Daarnaast kan je de meest recente driverversie ook downloaden op de supportsite van het moederbordbedrijf of je pc-merk.

  3. #3
    Games   Mrjraider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 December 2010
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    857
    Bedankjes
    228
    Bedankt
    569 keer in 311 posts
    Tis inderdaad Realtek HD audio configuratie, deze kun je geloof ik ook van filehoppo.com downloaden daar zag ik em ook tussen staan

    Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •