Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    22 June 2011
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post

    Medal of Honor 2010 Multiplayer

    Hoi allemaal,
    Wie kan mij wat info geven.
    Al een tijdje speel ik MOH Multiplayer via Steam.
    Nu heb ik de laatste tijd het idee dat er diverse spelers met cheats of code werken of zo.
    Ik heb het idee dat ze alles kunnen zien, en altijd raak schieten.

    Ik baal hier verschrikkelijk van omdat ik het een van de mooiste spelen vind. En als er spelers zijn de cheats, hacks of codes gebruiken is voor mij wel de lol eraf.
    Wie weet hier iets van??
    Alvast bedankt voor de info..

  2. De volgende gebruiker bedankt hans63 voor deze nuttige post:

    ultddave (24 June 2011)

  3. #2
    Games   Mrjraider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 December 2010
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    857
    Bedankjes
    228
    Bedankt
    569 keer in 311 posts
    Steam, is een van de vele anti cheat programma's ( als ik het goed heb ) dan werken de cheat codes die worden ingevoerd niet. Punkbuster is ook zo'n programma.

    Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.

  4. De volgende gebruiker bedankt Mrjraider voor deze nuttige post:

    ultddave (24 June 2011)

  5. #3
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.389
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    @Hans63; Dat kan inderdaad. Toen ik MOH 2010 speelde, maanden geleden, was dat probleem er ook al. En sommigen speelden inderdaad vals. Een hack is een stukje software dat ingeladen wordt in het spel en dan gameinformatie gebruikt om iets te doen. Een aimbot bijvoorbeeld gaat de coordinaten van de tegenstanders gebruiken om je personage (in het spel) automatisch op de hoofden te laten mikken. Daardoor moet je enkel nog schieten, richten gebeurt dan door de software.

    Daarenboven heb je ook bijvoorbeeld een "wallhack" of "wh" zoals dat vaak afgekort wordt. Dat is een hack waarbij de coordinaten van de spelers gebruikt wordt om een soort silhouette te tonen van je tegenstanders. Je ziet je tegenstanders dan dus lopen, doorheen obstakels of muren. Daardoor kan je dus niet meer verrast worden, of weet je waar de tegenstanders liggen te wachten op je.

    Er zijn nog hacks, zoals de radarhack, autofire, ... Maar die zie je niet zo vaak.

    Hetgeen Mrjraider bedoelt is de "Valve Anti-Cheat". Dat is zoiets als punkbuster, maar dan door Valve gemaakt. Maar medal of honor gebruikt de gewone punkbuster.
    Om te zien of een game Valve Anti-Cheat gebruikt, kan je in de steam store naar de pagina van de game gaan (Store page). En dan rechtsonder bij game details zie je dan "Valve Anti-Cheat" staan in de lijst. Left 4 Dead 2 heeft dat bijvoorbeeld. Medal of Honor 2010 niet.

    Maar die beveiliging is dus niet feilloos zoals je wel merkt, want veel games die "beveiligd" zijn, bevatten hackers.

    Je kan daar in principe niets tegen doen (als gamer). De ontwikkelaars zitten die zaken op te lossen. De vraag is uiteraard hoelang dat gaat duren... :(

    Dat probleem heb je oa ook bij soortgelijke games (Call of Duty bijvoorbeeld). Meestal verander ik van server als ik zie dat er iemand cheat. Bij het zoeken naar servers, moet je altijd servers zoeken met "punkbuster enabled" (de beveiliging staat dan dus 'aan', maar dat houdt sommige hacks nog altijd niet tegen.).

    Ik heb het idee dat ze alles kunnen zien, en altijd raak schieten.
    Met hacks is inderdaad alles mogelijk.

    PS: Misschien even nog een opmerking. Je zult vaak zien dat mensen zeggen dat iemand "door de muur kan schieten met een wallhack", maar dat is niet mogelijk. Een wallhack dient enkel voor tegenstanders door muren te zien. De code die uitgevoerd wordt, als je kogels afvuurt, zit in het spel zelf, en die kunnen hacks niet veranderen. Dus het is niet mogelijk - in tegenstelling tot wat sommigen beweren - om echt door de muur (of obstakels) te schieten. Of in ieder geval niet door muren of obstakels die niet standaard doorboort kunnen worden. Want in MOH kan je bijvoorbeeld door dunne muren schieten met een RPG, dat is uiteraard onafhankelijk van de hacks.

    Hopelijk ben je iets met bovenstaande informatie.

    Mvg,
    Dave
    Laatst gewijzigd door ultddave; 24 June 2011 om 00:34
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  6. De volgende gebruiker bedankt ultddave voor deze nuttige post:

    Mrjraider (24 June 2011)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Medal of Honor: 2010
    Door spl3ndid in forum Games technische problemen
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 28 January 2011, 00:33
  2. Medal Of Honor 2010
    Door zjerome in forum Games technische problemen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 28 October 2010, 22:11
  3. Medal of Honor 2010
    Door Leetaapje in forum Games technische problemen
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 28 October 2010, 21:44

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •