Ik heb een imac met daarop itunes waar ik al mijn muziek opsla...

Ik heb een muziekinstallatie in de living..

Heb één en ander opgezocht en het is dus mogelijk je muziek van de computer te streamen naar je muziekinstallatie, eventueel met airport en airway van apple..

Ik las ook dat bv. Philips of sonos multiroom internetradio verkoopt...

alleen weet ik niet wat doen nu... zou het interessant zijn, qua kwaliteit en kosten om via airport dit te proberen installeren (maar dan moet ik wifi van telenet wel omzeilen dacht ik) of koop ik me een multiroom internetradio waar ik ook mee kan streamen en cd's op spelen etc.

Vraag is, wat ik lees bij philips en sonos is dat het hele pakket en daarmee bedoel ik.. zijn daar de boxen bij inbegrepen ? want dat is me niet echt duidelijk, of moet ik nog aparte boxen dan kopen om dat multiroom systeem te gebruiken.

Ik had bv graag in mijn kantoor, in mijn living en op de badkamer naar dezelfde muziek geluisterd en dan vooral mijn internetradiostations waar ik graag naar luister daarop ontvangen..

Wat ik nu staan heb in de living is een tuner van een paar jaar oud al (was toendertijd wel een dure en goeie) waar ik enkele boxen van mijn dolby surround op heb aangesloten (surroundsystem welke ik niet meer gebruik) maar het ligt vol met kabels van aansluitingen tv, hifi, digibox etc etc en ik ben dat beu..; ik kan ook niet alle fm zenders ontvangen (waar dat vroeger wel ging) .. enfin soit.. het werkt op mijn systeem en ik wil iets anders, beters, moderners waar ik mijn eigen keuze muziek op kan spelen, waar en wanneer ik dat wil..

Hopelijk zijn hier mensen die daar meer van afweten dan ik en kunnen ze mij wat tips aan de hand doen...

bedankt alvast ..