Ze heeft 3 virusscanners op het oog, wel betalende. Ze wilt geen gratis. Avast begint de laatste tijd reclame door te geven.Ze gebruikt Windows 7.
Welke keuze?
Gdata 2012
Panda Pro Antivirus 2012
Kaspersky 2012
Ze heeft 3 virusscanners op het oog, wel betalende. Ze wilt geen gratis. Avast begint de laatste tijd reclame door te geven.Ze gebruikt Windows 7.
Welke keuze?
Gdata 2012
Panda Pro Antivirus 2012
Kaspersky 2012
Een stap terug doen, brengt je soms verder dan Tien stappen vooruit.
ik gebruik eset smart security is licht voor het systeem.
misschien deze ook is bekijken
http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/
zijn wel testen van 2011
misschien is emsisoft ook iets maar dat vondt ik zwaar dacht ik
Laatst gewijzigd door salmax; 11 oktober 2011 om 17:39
Ik moet ook gaan vernieuwen voor 3 PC's en twijfel tussen, in volgorde van voorlopige 1ste keus
bitdefender, NOD, en Kapersky
bitdefender, kom blijkbaar uit alle test nogal goed uit.
NOD32 heb ik nu, deze vind ik wel weinig belastend voor mijn PC (maar vind de vernieuwing wat duur €50/jaar)
Kapersky, eigenlijk omdat ik lui ben, deze staat al op de dochter haar laptop en moet ik dan gewoon vernieuwen
Als ik volgende artikel lees twijfel ik toch wel hard om €40/jaar te betalen als de gratis virusscan blijkbaar even goed presteren
http://www.gratissoftwaresite.nl/nie...ftwareevengoed
http://www.gratissoftwaresite.nl/tip...+u+nodig+heeft
salmax (11 oktober 2011)
Er is ook Emsisoft Anti-malware, dat nu even een extraatje bijgeeft bij een licentie.
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
salmax (12 oktober 2011)
ik gebruik AVG anti-virus free edition werkt heel goed
wie niets vraagt,weet ook niets
salmax (12 oktober 2011)
Bitdefender durft nogal eens te haperen op Win7. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Avira. Ikzelf gebruik de internet security al een 2-tal jaar en ben er echt tevreden over.
Killing the beasts inside your paradise since 2004
salmax (12 oktober 2011)
Ik heb sinds 2004 Panda Internet Security op mijn desktop...betalend maar heel tevreden. Op mijn laptop staan nu Avast Antivirus in combinatie met Comodo Firewall en eveneens heel tevreden, beide laatste zijn gratis. Wanneer de licentie in december eerstkomend van mijn Panda verloopt gaat deze er af en stap ik op mijn desktop eveneens over op de gratis versies. 50 € uitgespaard en sowieso zit de beste antivirussoftware voor het computerscherm...met name de grijze hersenstof en de vingers van de gebruiker.
compuchrisje (13 oktober 2011), salmax (12 oktober 2011)
Momenteel gebruik ik gewoon MS Security Essentials, voorheen AVG. Met beide nooit problemen gehad.
compuchrisje (13 oktober 2011), salmax (12 oktober 2011)
Je zus kan nu dus kiezen uit de tips van 2 forums![]()
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
Zowel Norton als Eset zijn welkome programma's op mijn pc.
Momenteel draait Eset, gratis licentie tot november, maar ik heb nu weer een gratis
beta van Norton 360 v6 gekregen, dus die gaat er weer op.
Echt een voorkeur heb ik dus niet.
De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers