Wat denken jullie van Microsoft Essentials? Is gisteren tijdens Windows Update op de laptop gekomen, verwijderen?
Vincent
Wat denken jullie van Microsoft Essentials? Is gisteren tijdens Windows Update op de laptop gekomen, verwijderen?
Vincent
Ik denk dat MSE tussen de gratis antivirusprogramma's zeker zijn bestaansrecht heeft, heel wat mensen maken er tevreden gebruik van. Indien je echter reeds beveiligd bent door een ander programma heb je die niet van doen en kan enkel in conflict gaan met je bestaande software.
Laatst gewijzigd door peenif; 27 oktober 2011 om 09:39
Vincent (27 oktober 2011)
peenif (27 oktober 2011)
Ik dacht dat deze MSE een optional update was waarvoor u dus neen kunt zeggen.
Ik dacht dat je MSE alleen van de website van microsoft kon downloaden. Het is opzich wel een redelijke AV maar voor een wat "betere" bescherming raad ik je Avast! of AVG aan.
Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.
Na het vastlopen van de laptop en systeemherstel is MSE bij de automatische updates van Windows meegekomen, heb het pas na installatie gezien, en al terug verwijderd.
Bedankt voor de tips.
Van mij mag er een slotje op.
compuchrisje (27 oktober 2011)
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers