Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    27 October 2011
    Berichten
    118
    Bedankjes
    40
    Bedankt
    10 keer in 10 posts
    Google Analitics bekeken. Ik vind wel dat zij nogal veel voorwaarden stellen, met name de tekst die je op je website moet plaatsen: “Deze website maakt gebruik van Google Analytics, een webanalyse-service die wordt aangeboden door Google Inc. (“Google”). Google Analytics maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op Uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over Uw gebruik van de website (met inbegrip van Uw IP-adres) wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, rapporten over de website-activiteit op te stellen voor website-exploitanten en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik. Google mag deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Google zal Uw IP-adres niet combineren met andere gegevens waarover Google beschikt. U kunt het gebruik van cookies weigeren door in Uw browser de daarvoor geëigende instellingen te kiezen. Wij wijzen u er echter op dat u in dat geval wellicht niet alle mogelijkheden van deze website kunt benutten. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor het verwerken van de informatie door Google op de wijze en voor de doeleinden zoals hiervoor omschreven.”

  2. #22
    Expert   Butterflyice's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 June 2006
    Berichten
    738
    Bedankjes
    34
    Bedankt
    636 keer in 410 posts
    Dit doen de gene met de free counter ook alleen die zettenhet niet in de voorwaarde
    PHP-code:
    function handleException($e) { echo $e->getMessage(); }
            
    set_exception_handler("handleException");
                throw new 
    Exception("There is always a way");
            echo 
    "You caught me!"

  3. #23
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    27 October 2011
    Berichten
    118
    Bedankjes
    40
    Bedankt
    10 keer in 10 posts
    Ik bedoel eigenlijk dat je voor Google analitics zo'n lange tekst over de counter op je website moet zetten.
    Ik heb overigens ook een mail gestuurd naar de webmaster van de geocounter over de ongewenste pop-ups. Als ik geen afdoend antwoord krijg, gaat hij er definitief af.

  4. #24
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    27 October 2011
    Berichten
    118
    Bedankjes
    40
    Bedankt
    10 keer in 10 posts
    Ik heb de webmaster van Geo-counter netjes gevraagd of hij de pop-ups van mijn site wilde verwijderen: ik krijg nu geen ongevraagde pop-ups meer!!!! Hopenlijk blijft dat zo, anders alsnog verwijderen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 10
    Laatste bericht: 30 December 2005, 13:03
  2. pop ups
    Door strikertje in forum HijackThis
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 10 November 2005, 09:31
  3. Allerlei pop-ups
    Door Natazja in forum HijackThis
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 26 October 2005, 16:36
  4. Man man meseri mets pop ups
    Door Mullie in forum HijackThis
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 12 September 2005, 18:33

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •