Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    7 November 2011
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Uitroep Zoek een goedkope laptop voor grafische software

    Als grafisch ontwerper zoek ik een laptop die de Adobe-programma's probleemloos aankan. Best 17 inch, harde schijf minstens 500GB, Ram minstens 4GB, en eentje die een grafische kaart heeft voor de software goed te kunnen draaien. Budget liefst niet meer dan 500 euro.

    Mijn vorige laptop was een Acer Aspire 2270g 17" maar hij viel altijd uit omdat ie heet werd, slechte ventilatie, enz. Nu wil ik al zeker geen acer meer.

    Iemand die een betrouwbare plaats kent waar je dit kunt aanschaffen, en waar je ook garantie krijgt, het kunt latrn hersellen, enzovoort? Ben van het Limburgse.

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.850
    Bedankjes
    15.668
    Bedankt
    37.046 keer in 15.358 posts
    Harde schijven worden duurder, om te beginnen; dat zal ook de prijs van systemen al verhogen. Voor €500 ga je alvast niet het volledige wensenpakket meer vinden, vermits je ook nog een deftige grafische kaart wil hebben. Betrouwbare zaken vinden is niet altijd evident, vooral als je het in je eigen omgeving zoekt. Probeer je zoekmachine eens en kijk wat je in de buurt vindt, via die weg kan je eventueel ook de opinies van andere klanten vinden en je een keuzelijstje opstellen wat merk of samenstelling betreft.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #3
    Erelid   butskristof's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 September 2007
    Locatie
    Wiekevorst (Heist-op-den-Berg)
    Berichten
    903
    Bedankjes
    317
    Bedankt
    847 keer in 420 posts
    Asus laptops blijven altijd wel goed gekoeld, dat is algemeen geweten. Zoals Chrisje ook al zei, een goede laptop die even meekan en aan je wensen voldoet ga je voor die prijs niet vinden. Ik zou beginnen met je budget te verdubbelen wil je een iets of wat fatsoenlijk exemplaar. Nu zullen ze waarschijnlijk allemaal wel Photoshop draaien, maar wat binnen een jaar of twee als je met nieuwe versies van je grafische software of Windows begint en de systeemeisen worden opgeschroefd? Zorg dus zeker voor een grafische kaart die een stuk boven de huidige eisen ligt. Verder zijn laptops van Apple ook altijd aan te raden voor grafisch design, maar dan kan je je budget gaan verviervoudigen..

  4. #4
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Op het net duiken al filmpjes op over CS6. Wat de systeemvereisten gaan zijn weet ik niet. Dus misschien toch zien dat je, je budget wat kan verhogen. Anders heb je misschien problemen moest je det pakket CS6 van Adobe gaan aanschaffen.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  5. #5
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Ik geef butskristof gelijk: Als eerste schrijf je "als grafisch ontwerper zoek ik een laptop die de Adobe-programma's probleemloos aankan". Dan is er feitelijk maar één echte oplossing die je voldoening zal geven zonder al te veel problemen -> Apple.
    Als grafisch ontwerper zal je wel weten dat deze richting volledig overspoeld wordt door Apple. Indesign en flash zijn de zwaardere en zelfs bij CS5 hebben deze het zwaar op een Macbook. Draai je beiden tegelijk gaat ook deze zo goed als door de knieën. Op de iMac daarentegen draaien deze veel vlotter.
    Maar de prijs is zeker niet binnen jou vooropgestelde budget. Je moet bedenken dat een netbook al snel 300 a 350 euro kost. Voor 500 euro ga je zeker niks vinden wat nog maar een beetje in de buurt komt om de Adobe-programma's probleemloos te draaien.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Ik zoek een FileLock voor Gsm
    Door italianboy in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 22 October 2008, 18:16
  2. Is dit een goede deal voor een laptop (Dell Latitude D610)
    Door Scarface in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 6 January 2007, 20:29
  3. Reacties: 16
    Laatste bericht: 21 November 2006, 21:00
  4. zoek een driver voor een main board
    Door CROoKY9 in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 13 December 2005, 22:12
  5. zoek een database voor dvd
    Door swentibol in forum Audiovisueel
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 26 September 2005, 23:56

Tags voor deze discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •