Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Xbox of game PC

  1. #11
    Expert   Breskuz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2008
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    773
    Bedankjes
    995
    Bedankt
    716 keer in 410 posts
    PS3 ?
    niet om moeilijk te doen hoor
    maar hier kan je ook online met gamen en moet je niet elke maand een prijs betalen ofzo !
    ok je krijgt wel vaak updates maar daar leer je met leven

    Grtz Dieter
    .

  2. #12
    Erelid   butskristof's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 September 2007
    Locatie
    Wiekevorst (Heist-op-den-Berg)
    Berichten
    903
    Bedankjes
    317
    Bedankt
    847 keer in 420 posts
    In de eigen configuratie zie ik een Core i7 2600K staan. Een zeer goede processor, maar de K-versie is enkel interessant als je van plan bent om zelf te overclocken, is dit het geval? Indien dit niet zo is, kan je misschien een beetje besparen door een gewone versie te nemen. Scheelt misschien niet zo veel, maar alle beetjes helpen zeker .

  3. #13
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    26 July 2011
    Berichten
    42
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door butskristof Bekijk bericht
    In de eigen configuratie zie ik een Core i7 2600K staan. Een zeer goede processor, maar de K-versie is enkel interessant als je van plan bent om zelf te overclocken, is dit het geval? Indien dit niet zo is, kan je misschien een beetje besparen door een gewone versie te nemen. Scheelt misschien niet zo veel, maar alle beetjes helpen zeker .
    Hoeveel scheelt dat in prijs?? Ik denk dat overclocken bij zo'n pc niet echt meteen nodig is toch?

  4. #14
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    26 July 2011
    Berichten
    42
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Breskuz Bekijk bericht
    PS3 ?
    niet om moeilijk te doen hoor
    maar hier kan je ook online met gamen en moet je niet elke maand een prijs betalen ofzo !
    ok je krijgt wel vaak updates maar daar leer je met leven

    Grtz Dieter

    Wel euhm, ik ben daar ook grote voorstander van maar men probleem is : men ouders, vroeger kreeg ik amper een ps2 die ik dan aan men grootouders vroeg en hem zo kreeg... Ik kan moeilijk weer naar mijn grootouders gaan om één te krijgen ... Dus een ps3 kan ik helaas niet krijgen :s wat ik wel kan is een game pc of xbox aangezien ik van deze 2 nog geen console heb. En xbox is betalend online + dit kan je nietmeer optimaal gebruiken wanneer ervan dit soortje een nieuwe uitkomt, terwijl je voor je pc een nieuwe graka gaat halen en indien nodig een nieuwe processor en dan zijn je problemen weer voor een paar jaar van de baan... Daarom ga ik vooral voor die Acer Predator.

  5. #15
    Expert   greg's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2005
    Locatie
    Izegem
    Berichten
    623
    Bedankjes
    83
    Bedankt
    174 keer in 131 posts
    die acer is niet mis,maar ik vind persoonlijk de grafische kaart een beetje tegenvallen
    als de harde schijven een beetje normaliseren in prijs kn je voor max 100€ opleg dit systeem bekomen:
    Intel I7 2600K
    Sapphire ati 6970 2GB
    Aerocool 700W voeding
    Aerocool X-Predator Case
    Dvd-schrijverken
    Gigabyte p67x-ud3 b3 moederbord
    Corsair 8Gb Pc 1333
    Steek daar nog een Spinpoint F1 1Terra harde schijf bij en je zou aan 1060€ uitkomen
    met de huidige harde schijf prijs wordt het +-1200€
    denk dat dit dan nog iets beter is dan die acer,want vraag mij af of er werkelijk maar 2x100GB hd inzit of het 1000 moet zijn of het ssd zijn

  6. #16
    Erelid   butskristof's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 September 2007
    Locatie
    Wiekevorst (Heist-op-den-Berg)
    Berichten
    903
    Bedankjes
    317
    Bedankt
    847 keer in 420 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Ewout Bekijk bericht
    Hoeveel scheelt dat in prijs?? Ik denk dat overclocken bij zo'n pc niet echt meteen nodig is toch?
    Het is niet zo heel veel dat het scheelt hoort, ik denk iets van een 15 euro. Over de rest van de configuratie kan ik echter niks zeggen, ik ben niet echt op de hoogte van grafische kaarten en dergelijke.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •