Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: Xbox of game PC

  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    26 July 2011
    Berichten
    42
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    3 keer in 3 posts

    Xbox of game PC

    Beste leden,

    Ik ben hard aan het twijfelen om me een xbox of een PC te kopen, allebei als console om te kunnen gamen. Ik zoek dus ofwel een Xbox 360 of een game PC ( samenstellen of een goeie standaard) maar men budget is niet ongelimiteerd dus mijn eerste vraag is , PC of Xbox en de 2de waarom dan die ene?

    Greetz Ewout.

  2. #2
    Games   Mrjraider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 December 2010
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    857
    Bedankjes
    228
    Bedankt
    569 keer in 311 posts
    Onthoudt wel dat een Gamers PC veel duurder is dan de XBOX 360.

    Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.

  3. #3
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    26 July 2011
    Berichten
    42
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrjraider Bekijk bericht
    Onthoudt wel dat een Gamers PC veel duurder is dan de XBOX 360.
    weet ik , ik vind het nogal duur maar is xbox beter qua games en gameplay en online? Het is dat dat waar ik ongeveer naar zoek, niet naar de prijs want die vind je als je even googled.

  4. #4
    Games   Mrjraider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 December 2010
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    857
    Bedankjes
    228
    Bedankt
    569 keer in 311 posts
    Ook veel games die je online kan doen op de pc kunnen ook weer op de Xbox. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je voor internet op je xbox apart een bedrag per maand moet betalen (ik dacht dat dit 12 euro nog wat was =niet zeker ).

    Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.

  5. #5
    Games   Mrjraider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 December 2010
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    857
    Bedankjes
    228
    Bedankt
    569 keer in 311 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrjraider Bekijk bericht
    Ook veel games die je online kan doen op de pc kunnen ook weer op de Xbox. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je voor internet op je xbox apart een bedrag per maand moet betalen (ik dacht dat dit 12 euro nog wat was =niet zeker ).
    Er moet een vast bedrag, maandelijk dan wel jaarlijks worden betaald voor Xbox live.

    Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.

  6. #6
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    26 July 2011
    Berichten
    42
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrjraider Bekijk bericht
    Er moet een vast bedrag, maandelijk dan wel jaarlijks worden betaald voor Xbox live.
    Inderdaad, nu wat ik hoorde (ook niet zeker) is dat het slechts 1 euro per maand bedraagt , en dat er nu een abonnement is voor 2 jaar => 24 euro . Weet ook niet of het waar is .

  7. #7
    Games   Mrjraider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 December 2010
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    857
    Bedankjes
    228
    Bedankt
    569 keer in 311 posts
    Je moet voor je zelf de dingen tegen elkaar afwegen, wil ik een PC of een Xbox, houd dan rekening dat je met een PC wat meer kan als met een Xbox maar dat een PC wel duurder is dan een Xbox. En meer van zulke "factoren".

    Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.

  8. #8
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    26 July 2011
    Berichten
    42
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrjraider Bekijk bericht
    Je moet voor je zelf de dingen tegen elkaar afwegen, wil ik een PC of een Xbox, houd dan rekening dat je met een PC wat meer kan als met een Xbox maar dat een PC wel duurder is dan een Xbox. En meer van zulke "factoren".
    Ik denk dat het een pc wordt om het feit dat mijne nu echt al 4 jaar oud is en een slechte graka heeft onder andere... Als iemand nog suggesties heeft om 1 van de 2 wel of niet te nemen, laat het dan weten.

  9. #9
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    26 July 2011
    Berichten
    42
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Eigen Assemblage

    Wijzigingen mogelijk

    Intel CPU I7 2600K
    8 Giga DDR3 1333 mhz geheugen
    Radeon HD 6850 1 GB DDR5
    1 TB Sata HD 7200 rpm
    Sata 22x dvd writer
    550 watt psu
    5 in 1 card reader
    Win7 Home premium 64 bit
    Keyboard + mouse

    2 jaar garantie
    Prijs: €999.00

    Wat denken jullie? Staat op website van een computerwinkel in de buurt en er zit zowat alles in wat ik wens...

  10. #10
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    26 July 2011
    Berichten
    42
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Deze is ook mooi :

    Acer Predator G3610 I72600 Trooper




    Legitieme Windows® 7 Home Premium - Intel® Core™i7 processor i7-2600 - 8GB DDR3 - 2x100GB HDD 7200rpm - Swap cage 1x HDD - DVD-RW - NVIDIA® GeForce® GT550Ti 1 -1024B DVI HDMI DDR5 - card reader - 1Gb LAN - WiFi b/g/n - incl. USB Belgium Azerty keyboard ARVO & optical mouse KOVA - Support "RAID Ready"
    Prijs: €999.00


Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •