Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Gevorderd   Krotec's schermafbeelding
    Bedankjes
    379
    Bedankt
    399 keer in 120 posts

Artikel: [REVIEW] Battlefield 3

2. De volgende 4 gebruikers bedanken Krotec voor deze nuttige post:

Adnilleke (18 november 2011), Baloeke (18 november 2011), Phil O'Sophe (19 november 2011), salmax (18 november 2011)

Gevorderd  
    Bedankjes
    186
    Bedankt
    74 keer in 58 posts
    Ik ben altijd al een enthousiaste BF speler geweest, maar ik ben toch geen fan van Origin en daarom heb ik ook besloten van het niet te kopen. Of voorlopig niet. Waar is de tijd dat je gewoon oude spelletjes verder kon verkopen? Lukt (voorlopig) nog bij console spelletjes maar pc minder en minder.

Up-to-date  
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    4 keer in 4 posts
    tja Isaak, dat heb je allemaal te danken aan de illegaliteiten van deze wereld,ik beken, ik heb er mezelf ook al aan bezondigd, maar als je deze battlefield nog niet hebt raad ik je alsnog aan dit niet te doen, grafisch is het een bezonder knap spel, doe ik geen afbreuk op...
    maar....... de beloofde aanpak om hackers en andere valsspelers aan te pakken is danig in het water gevallen dat erhacks worden gebruikt dat het een lieve lust is.
    een goede maand voor de release ben ik beginnen zoeken en waren er al allerei hacks te koop, jaja, nog voor het spel uitwas. Ik begin stilaan te denken dat dit een 'inside' probleem is, een lek of dubbele verdienste voor ea en dice....
    ik hoop dat ik nog op tijd was en dat ik je 60 euro kan sparen )

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten