Wat doe ik verkeerd?
Autoaanvullen in Outlook werkt niet maar als ik naar contactpersonen ga kijken staan die wel netjes in?
Enkel ik en mijn dochter worden wel "aangevuld"!
Mvg,
Paul Siemons
Wat doe ik verkeerd?
Autoaanvullen in Outlook werkt niet maar als ik naar contactpersonen ga kijken staan die wel netjes in?
Enkel ik en mijn dochter worden wel "aangevuld"!
Mvg,
Paul Siemons
Volgens deze pagina zit AutoAanvullen niet bij de weggevallen functies. Misschien moet je iets meer werk maken van je adreslijst? Behalve het mailadres best ook een naam voor het contact geven die je zelf kiest.
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
Heb je de functie niet uitgeschakeld?
Vragen over e-mailprogramma's horen thuis in de categorie internet. Heb je post verplaatst.AutoAanvullen inschakelen
Klik op Opties in het menu Extra.
Ga naar het tabblad Voorkeuren, klik op E-mailopties en vervolgens op Geavanceerde e-mailopties.
Schakel het selectievakje Namen voorstellen bij het invullen van de velden Aan, CC en BCC aan.
Groetjes Baloeke
De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.
Staat inderdaad aangevinkt Baloeke, maar ondertusen wat gegoogled op "mijn probleemeke" en daar vond ik dit:
" Datzelfde probleem had ik ook. Je kunt dat als volgt oplossen:
Doe alsof je een mail wilt verzenden, dus druk op "Nieuw"
Klik op "aan" en zet alle adressen uit je adresboek in het venster.
Op deze manier kent Outlook alle adressen die je in het adresboek hebt
staan.
Gooi nu gewoon de mail weg." http://www.veit.nl/491000-auto-aanvu...eft-bijna-geen
De volgende keer kent hij alle adressen
En het werkt voor de opgeslagen contacten.
(Blijkbaar iets met outlook.nk2...maar waar kan ik die map vinden?)
Mvg,
P.Siemons
Heb even bij gezocht naar de NK2 file. Deze is te vinden in C:\gebruikers\uw naam\AppData\Roaming\Microsoft\outlook.
Moest het zijn dat je de map AppData niet ziet, wil dat zeggen dat deze verborgen staat. Je kan die zichbaar maken door in het configuratiescherm - vormgeving en persoonlijke instellingen - Mapopties en daar in het tabblad weergave (bijna onderaan) het bolletje plaatsen bij verborgen bestanden, mappen en staions weergeven.
Groetjes Baloeke
Baloeke bewuste map geopend maar géén .NK2 file te bespeuren...wat nu?
Mvg,
P.Siemons
Om eerlijk te zijn Paul een enkel idee. Op mijn laptop zie ik deze file wel, anders kon ik je de locatie van mijn file niet geven.
Misschien wel een ideeke om die file te vinden. Open je verkenner en duid de c-schijf aan. Als je Win7 gebruikt kan je rechts bovenaan zoeken op deze schijf. Type daar eens outlook.nk2. Misschien vind je ze langs deze weg.
Groetjes Baloeke
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers