Krijg al enkele tijd, bij het openen van een wmv-bestand met VLC media player volgend bericht:
Wat kan de oorzaak zijn en hoe is dat te herstellen?
Dank voor elke hulp.
Krijg al enkele tijd, bij het openen van een wmv-bestand met VLC media player volgend bericht:
Wat kan de oorzaak zijn en hoe is dat te herstellen?
Dank voor elke hulp.
Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf![]()
Misschien een bug in VLC zelf of een codec die niet voor handen is. Ik zou de player er eens grondig afgooien (RevoUn...), je codec pack ook en daarna opnieuw installeren.
Phil O'Sophe ( 7 december 2011)
VLC media player heeft denkelijk geen Codecs nodig, zo staat dit toch te lezen in onze downloads. Maar zoals peenif al zei deinstalleer eens je VLC mediaplayer met het gekende revo unistaller, herstart je pc en installeer deze eens opnieuw.
Een gelijkaardige player is de GOMPlayer, kan ook vele formaten lezen en heeft ook geen codecs nodig.
Laatst gewijzigd door Baloeke; 8 december 2011 om 22:33 Reden: Linkje verkeerd
Groetjes Baloeke
De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.
Phil O'Sophe ( 7 december 2011)
VLC heeft inderdaad alle codecs zelf. Ik heb dit tegenwoordig ook regelmatig, maar als ik op 'Nee' klik start de speler even later wel op.
Baloeke ( 7 december 2011), Phil O'Sophe ( 7 december 2011)
Kijk ook even voor welke extensies VLC-player zijn toegewezen, de nodige codecs worden dan wel bijgewerkt.
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
Phil O'Sophe ( 8 december 2011)
VLC verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Werkt normaal nu.
Dank maatjes voor de hulp !![]()
Heb GOMPlayer geïnstalleerd, en die doet het prima !![]()
Wat ik nu van jou niet begrijp is waarom je ook nog eens GOMPlayer installeert. Is één goeie player niet genoeg? VLC is heel eenvoudig het beste wat op de vrije markt is, zelfs ondertitels synchroniseren met de video is voorzien.
Software installeren lijkt voor jou een hobby.
Phil O'Sophe ( 8 december 2011)
butskristof ( 8 december 2011), peenif ( 9 december 2011)
Als je nooit iets nieuw probeert, weet je ook niet of je met een ander programma beter kan krijgen wat je wil he? Ik probeer ook constant nieuwe besturingssystemen, programma's, functies, ... uit. Zoals Philo zegt, het is een soort hobby. Voor mij hoort het bij het gebruiken van een computer. Nooit stilstaan, altijd verbetering zoeken.
peenif ( 9 december 2011), Phil O'Sophe ( 8 december 2011)
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers