1 vraagje:ik heb een tijdje geleden de free editie geplaatst op men laptop en heb de betalende versie eens getest,nu is deze verlopen,heeft dit invloed op avg free,ik bedoel word ik nu verder beschermd of valt alles weg??? Iemand met raad....![]()
1 vraagje:ik heb een tijdje geleden de free editie geplaatst op men laptop en heb de betalende versie eens getest,nu is deze verlopen,heeft dit invloed op avg free,ik bedoel word ik nu verder beschermd of valt alles weg??? Iemand met raad....![]()
ik verwijder altijd de betalende versie via configuratiescherm-software en installeer dan de free versie.
ik "denk" dat de betalende versie zich niet meer zal updaten waardoor de bescherming wegvalt.
roos paul (11 december 2011)
Bedankt nogmaals,bij het verwijderen gaf avg aan voor de free versie te kiezen....
ggd![]()
Je blijft beschermd hoor, alleen wordt je mail niet meer mee gecontroleerd, dacht ik en zullen er nog wel enkele kleine functies wegvallen.
Zit je hierdoor wat ongemakkelijk, kan je als extra ook nog Emsisoft Anti-Malware installeren, wat ook in een freeware versie te vinden is, naast de betalende. De eerste maand werkt dit nog volledig functioneel, daarna stelt het zich ook in op een vrij brede basis als verdediger op.
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers