ja peter, ik weet het. jammer genoeg heb ik geen HDMI uitgang op mijn laptop. Koop ik een VGA kabel van 5 meter en een audio kabel (toch wat geld aan kwijt). Lees ik alles wat er maar te vinden is op internet over het aansluiten van je tv op je laptop en toch werkt het niet. Correctie : misschien werkt het wel maar ik kan niets zien op mijn laptop zodra ik die vga kabel aansluit. Toetscombinatie Fn met F3 werkt niet blijkbaar want dit reageert helemaal niet. Alle andere combinaties doen het wel. Ben geen dom blondje hé, weet méér dan de gemiddelde mama en heb hier al andere problemen opgelost dan dat. Maar dit WIL gewoon niet hé.
Die link waar jij naar verwijst daar ben ik ook al geweest maar brengt me geen oplossing voorlopig....
Volgens mijn handleiding van de laptop moet ik 3x Fn + F3 selecteren om te schakelen tussen de opties van monitor + laptop of laptop alleen of monitor alleen, enfin...'t is dus dat wat niet wil werken.
Ik probeer morgen nog een namiddagje en dan stop ik ermee. 'k heb al 3 dagen hoofdpijn...maar nu weet ik tenminste waarvan![]()

.

MD 96850.
, probeer maar eens te stampen op een fiets met gebroken ketting...dus ja, een kabel is een wezenlijk onderdeel en kan ook mankeren met die soms minuscule contacten. Goed dat je probleem verholpen is.

Favorieten/bladwijzers