Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.839
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.027 keer in 15.348 posts
    Dit is wel een mogelijke oplossing voor foutmeldingen bij Word 2010, maar helpt dat ook de miserie in Outlook uit de weg, waarvoor dit topic eigenlijk werd gestart?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  2. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Merel (20 February 2012)

  3. #32
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Goed Ook voor OUTLOOK is een aanvullende oplossing nodig !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Dit is wel een mogelijke oplossing voor foutmeldingen bij Word 2010, maar helpt dat ook de miserie in Outlook uit de weg, waarvoor dit topic eigenlijk werd gestart?
    Met Outlook heb ik de hoop dat nu alles in orde is geraakt.

    Outlook is voor mij nog in de testfaze (inzake beschikbare functionaliteiten) maar tot nu toe gaat alles terug normaal. Ik hoop dat er geen nieuwe verassingen zijn, mocht ik het in mijn hoofd krijgen om opnieuw de Engelstalige "MS OFFICE Professional Plus 2010" (oef!) opnieuw te installeren

    De oplossing voor Word was tevens een oplossing voor één enkel probleem in OUTLOOK.
    Voor de andere problemen met Outlook is een erg verassende oplossing gevonden, waar ik niets van begrepen heb. Het ganse verhaal heb ik (opnieuw met Word2010 aub !) neergelegd in een document dat ik nu online ga zetten. Gelukkig heb ik dus geen 'in place' installatie van Windows XP moeten uitvoeren.

    De link naar het volledig verhaal, met de bijhorende oplossing, komt zeer binnenkort vandaag nog ...
    (dus vermoedelijk in mijn volgend bericht, vermits editeren van eigen berichten hier maar binnen bepaalde tijd kan gebeuren, en ook omdat de titel van een bericht niet meer te editeren valt.)
    Laatst gewijzigd door Merel; 20 February 2012 om 17:16
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  4. De volgende gebruiker bedankt Merel voor deze nuttige post:

    Mrjraider (20 February 2012)

  5. #33
    Games   Mrjraider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 December 2010
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    857
    Bedankjes
    228
    Bedankt
    569 keer in 311 posts

    Inderdaad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merel Bekijk bericht
    Met Outlook heb ik de hoop dat nu alles in orde is geraakt.

    Outlook is voor mij nog in de testfaze (inzake beschikbare functionaliteiten) maar tot nu toe gaat alles terug normaal. Ik hoop dat er geen nieuwe verassingen zijn, mocht ik het in mijn hoofd krijgen om opnieuw de Engelstalige "MS OFFICE Professional Plus 2010" (oef!) opnieuw te installeren

    De oplossing voor Word was tevens een oplossing voor één enkel probleem in OUTLOOK.
    Voor de andere problemen met Outlook is een erg verassende oplossing gevonden, waar ik niets van begrepen heb. Het ganse verhaal heb ik (opnieuw met Word2010 aub !) neergelegd in een document dat ik nu online ga zetten. Gelukkig heb ik dus geen 'in place' installatie van Windows XP moeten uitvoeren.

    De link naar het volledig verhaal, met de bijhorende oplossing, komt zeer binnenkort vandaag nog ...
    (dus vermoedelijk in mijn volgend bericht, vermits editeren van eigen berichten hier maar binnen bepaalde tijd kan gebeuren, en ook omdat de titel van een bericht niet meer te editeren valt.)
    Ik neem aan dat je weet dat je de taal van word geheel kan aanpassen middels taalpakketen? In iedergeval geef ik je ook gelijk omtrent de titel, zelf zit ik regelmatig ook met fout meldingen die ik niet kan vinden op de ondersteuning website van ms office maar die na verloop van tijd verdwijnen. En dan ook niet terug komen... :P
    Laatst gewijzigd door Mrjraider; 20 February 2012 om 17:31 Reden: typ foutjes

    Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.

  6. De volgende gebruiker bedankt Mrjraider voor deze nuttige post:

    Merel (20 February 2012)

  7. #34
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Goed [OPGELOST ] Specifieke problemen met OUTLOOK 2010 onder Windows XP

    Hoe problemen met Outlook 2010 (juist na een feilloze installatie van MSOFFICE) kunnen opkomen en hoe die werden opgelost, wordt HIER BESCHREVEN

    Het is echter mogelijk dat dit NIET zou werken voor similaire problemen in andere versies van MSOffice of Windows.


    (Sorry voor kleurmarkeringen hier en daar in de tekst. Ik weet nog niet hoe die te wissen met deze versie. Het gebruik van Word is te occasioneel om die tekstverwerker voldoende te beheersen)


    En voor één keer : Een oplossing vinden duurt soms véél langer dan een vraag stellen
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  8. De volgende gebruiker bedankt Merel voor deze nuttige post:

    Baloeke (20 February 2012)

  9. #35
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.839
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.027 keer in 15.348 posts
    Als deze acties wel degelijk helpen, niet alleen bij jou, maar ook bij anderen die hier al de revue gepasseerd zijn, mag je best je eigen artikel aanmaken hierover hoor, Merel.
    Ik zal het met genoegen een plekje geven tussen onze handleidingen, wel met hier en daar een aanpassing in de tekst. En die persoonlijke noot tussendoor, geven het meteen een eigen tintje.
    Ik wil hier trouwens melden dat deze documenten geen probleem lijken te vertonen in Office 2003. 't Is maar een opmerking hoor.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  10. De volgende 2 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    Baloeke (20 February 2012), salmax (20 February 2012)

  11. #36
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Windows XP Omgevings-variabelen die NU WERKEN voor OFFICE 2010

    Working Environmental Variables, for Office 2010 in Windows XP
    Command prompt in Dos window: C:\\>SET >C:\env_list.txt

    Make your choice for pathname\filename.txt (e.g. env_list.txt , in root directory)


    Veel verschillende foutberichten vragen om de omgevingsvariabelen te checken.
    Hieronder staan "Omgevingsvariabelen" die blijkbaar werken voor Office 2010 in Windows XP

    Deze commando-regel (dosvenster) maakt een lijst van de omgevingsvariabelen in een txt bestand :
    C:\\>SET >C:\env_list.txt (spatie tussen SET en >)
    Maak een eigen keuze voor pad\bestandsnaam.txt (voorbeeld is C:\ env_list.txt)







    ALLUSERSPROFILE=C:\Documents and Settings\All Users
    APPDATA=C:\Documents and Settings\<username>\Application Data
    C:\Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp=C:\Documents and Settings\<username>\Local

    Settings\Temp
    CLASSPATH=.;C:\Program Files\Java\jre6\lib\ext\QTJava.zip;C:\Program Files\Belgium Identity Card
    CLIENTNAME=Console
    CommonProgramFiles=C:\Program Files\Common Files
    COMPUTERNAME=PC1
    ComSpec=C:\WINDOWS\system32\cmd.exe
    FP_NO_HOST_CHECK=NO
    HOMEDRIVE=C:
    HOMEPATH=\Documents and Settings\<username>
    LOGONSERVER=\\PC1
    MOZ_PLUGIN_PATH=C:\Program Files\Foxit Reader\plugins\
    NUMBER_OF_PROCESSORS=1
    OS=Windows_NT
    Path=C:\WINDOWS\system32;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\Sys tem32\Wbem;C:\Program Files\Common Files\Adobe\AGL;C:\Program

    Files\Samsung\Samsung PC Studio 3\;C:\Program Files\Common Files\Acronis\SnapAPI\;C:\Program

    Files\QuickTime\QTSystem\;C:\Program Files\Belgium Identity Card;C:\WINDOWS\system32\WindowsPowerShell\v1.0;
    PATHEXT=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WS F;.WSH;.PSC1
    PROCESSOR_ARCHITECTURE=x86
    PROCESSOR_IDENTIFIER=x86 Family 15 Model 2 Stepping 7, GenuineIntel
    PROCESSOR_LEVEL=15
    PROCESSOR_REVISION=0207
    ProgramFiles=C:\Program Files
    PROMPT=$P$G
    PSModulePath=C:\WINDOWS\system32\WindowsPowerShell \v1.0\Modules\
    QTJAVA=C:\Program Files\Java\jre6\lib\ext\QTJava.zip
    SAN_DIR=C:\Program Files\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2011
    SESSIONNAME=Console
    SystemDrive=C:
    SystemRoot=C:\WINDOWS
    TEMP=C:\DOCUME~1\<username>\LOCALS~1\Temp
    TMP=C:\DOCUME~1\<username>\LOCALS~1\Temp
    USERDATA=C:\Documents and Settings\<username>\
    USERDOMAIN=PC1
    USERNAME=<username>
    USERPROFILE=C:\Documents and Settings\<username>
    windir=C:\WINDOWS
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. iemand die me wil helpen.
    Door Clioke16V in forum Grafisch algemeen
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 26 October 2006, 11:27

Tags voor deze discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •