Heb hier een site gevonden waar je zeer goedkoop windows en office kunt kopen.Is dit te vertrouwen ?Is wel zeer goedkoop.Weet dat het gewoon de keys zijn die je kan verkrijgen,maar toch.
Heb hier een site gevonden waar je zeer goedkoop windows en office kunt kopen.Is dit te vertrouwen ?Is wel zeer goedkoop.Weet dat het gewoon de keys zijn die je kan verkrijgen,maar toch.
Je weet wat ze zeggen: als het te mooi/te goedkoop is om waar te zijn, dan... Plus de website wordt door mijn beveiligingssoftware geblokkeerd.
minoe ( 8 januari 2012)
Er bestaan website die software goedkoper aanbieden. De eningste vereisten voor zulke aankoop is dat je student bent, of eventueel volwassenonderwijs volgt.
Of de website die je aanhaalt te vertrouwen is, durf ik geen ja of neen op te zeggen.
Groetjes Baloeke
De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.
minoe ( 8 januari 2012)
Ook hier een blokkade door Emsisoft. Wil je een bijkomend advies, probeer dan dit eens. Een tool van McAfee, volledig gratis, dat zich in je browser nestelt om voor je uit te vissen of een website betrouwbaar is. Honderd procent zekerheid zal je moeilijk krijgen, maar het kan wel een eind helpen.
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
salmax ( 9 januari 2012)
Ik verplaats deze even naar ons "Internet-forum"![]()
Moed groeit door te doen.
Angst door niet te doen.
Baloeke ( 9 januari 2012)
Inderdaad.Malwarebytes blokkeert de site direkt.Norton daarentegen niet, en heeft de site zelfs als betrouwbaar aan(nog niet getest eigenlijk)???
Mcafee site advisor heeft nu geen beoordeling meer(?).
Zal dus waarschijnlijk niet te vertrouwen zijn met andere woorden.
Laatst gewijzigd door minoe; 12 januari 2012 om 18:45
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers