Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Bedankjes
    10.916
    Bedankt
    17.167 keer in 6.446 posts
    De case is waarschijnlijk niet echt bedoeld voor het wat zwaardere werk. Let alleszins op voor je gaat boren: best je hele case leeg maken, moederbord, voeding, hd's etc. Al het ijzer boorsel vliegt rond als je boort en het is bijna niet te voorkomen dat het ergens onder ic'tjes ed op je moederbord valt. Vergeet je één korreltje dan kan dat genoeg zijn voor een kortsluiting
    Andere mogelijkheid is een nieuwe case kopen, je vindt deze in verschillende prijzen.

Gevorderd   DriesCORE's schermafbeelding
    Bedankjes
    54
    Bedankt
    54 keer in 36 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterN Bekijk bericht
    De case is waarschijnlijk niet echt bedoeld voor het wat zwaardere werk. Let alleszins op voor je gaat boren: best je hele case leeg maken, moederbord, voeding, hd's etc. Al het ijzer boorsel vliegt rond als je boort en het is bijna niet te voorkomen dat het ergens onder ic'tjes ed op je moederbord valt. Vergeet je één korreltje dan kan dat genoeg zijn voor een kortsluiting
    Andere mogelijkheid is een nieuwe case kopen, je vindt deze in verschillende prijzen.
    Het is toch mijn bedoeling om iets creatiefs te doen met deze case, dan blijf ik nog wat bezig
    Alvast bedankt voor de tips PeterN! Ik zal eerst alles afmeten, case leegmaken en dan alles boren, als het er eventueel van komt natuurlijk!

Mag een slotje op,
    Bedankt voor de plaats Minatica!
    Don't Download Your Skill (:

3. De volgende 2 gebruikers bedanken DriesCORE voor deze nuttige post:

Baloeke (24 januari 2012), PeterN (23 januari 2012)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten