Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Office 2010 pro

Up-to-date  
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    18 keer in 9 posts

Office 2010 pro

Hoi,

Ik heb net m'n computer terug geïnstalleerd.
    Alles ok, maar ik had een office 2010 pro op mijn computer geïnstalleerd in juni 2011.
    Ik heb de sleutel ervan, maar kan niet vinden hoe ik die terug kan installeren met de sleutel.
    Kan iemand mij hierin helpen aub.
    Al op voorhand bedankt.

Eddy

Expert  
    Bedankjes
    178
    Bedankt
    141 keer in 108 posts
    Ik heb ook ooit zo'n sleutel gehad, en kon er niet mee werken omdat het programma niet was 'voor installeert' Zover ik begrepen heb is het de bedoeling dat, wanneer jij een nieuwe computer koopt, er al een proefversie op staat. Door dan die sleutel in te geven wordt hij 'legaal'. Ik heb ook geprobeerd om de proefversie te downloaden en dan die sleutel als 'key' op te geven, maar dat lukte niet. Misschien kan je het programma van iemand lenen en dan jouw sleutel opgeven. Toezichters van Minatica: dit kan geen 'niet legale' download zijn

JoeriMina   Baloeke's schermafbeelding
    Bedankjes
    20.705
    Bedankt
    15.072 keer in 7.178 posts
    Het is wel lang geleden dat ik nog een versie van office op mijn pcke heb geïnstalleerd. Maar ik herinner mij iets dat je tijdens de installatie de sleutel moet inbrengen.

Als het is zoals theo aanhaald, een proefversie die op je pc staat actieveren met de sleutel moet je eens kijken naar de website van Microsoft.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Bedankjes
    12.966
    Bedankt
    31.226 keer in 11.723 posts
    Is er tijdens de installatie niet zo'n dergelijk scherm geweest om de licentie in te vullen?
    Kijk even met dit programma of de sleutel er misschien bij staat. Installatie is hier niet nodig, er wordt een map aangemaakt waarin je het uitvoerbestand (exe) kan dubbelklikken. Het duurt eventjes vooraleer alles wat van software op je systeem staat in de browser wordt weergegeven, inclusief de patches en updates (ook de ontbrekende).
    Krijg je geen licentiesleutel te zien (ergens in voorlaatste blok), dan bel je best even naar Microsoft om uit te leggen dat je een herinstallatie hebt moeten uitvoeren. Je krijgt dan een nieuwe licentiecode.
    Een tip: gebruik de backup functie van Windows 7, indien dat je besturingssysteem is.

Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's

5. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

Merel (27 januari 2012)

Up-to-date  
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    18 keer in 9 posts
    Hoi,

Bedankt voor de antwoorden, ten lange leste denk ik dat ik morgen maar eens ga bellen naar Microsoft.
    Het zou gemakkelijker zijn moesten ze zelf een link hebben waar je je sleutel in geval van herinstallatie zou kunnen inbrengen om zo je pakket terug te activeren. Misschien een strategie om mensen ertoe aan te zetten alsnog een ander pakket aan te kopen.
    Soit..in elk geval bedankt.

Eddy

7. De volgende 4 gebruikers bedanken planina voor deze nuttige post:

Baloeke (29 januari 2012), compuchrisje (29 januari 2012), peenif (29 januari 2012), salmax ( 1 februari 2012)

Expert  
    Bedankjes
    355
    Bedankt
    417 keer in 278 posts
    Beste planina,
    Laat je wat weten hoe dat met Microsoft is afgelopen ? (vooraleer men hier het fameuze slotje hanteert)
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

9. De volgende 2 gebruikers bedanken Merel voor deze nuttige post:

compuchrisje (31 januari 2012), salmax ( 1 februari 2012)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten