Hallo,
Ik kwam dit tegen op internet, de nieuwe NAS van Western Digital voor thuisgebruikers, de WD My Book Live Duo:
http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=620
Heeft iemand ervaring met dit toestel (of de vorige generatie de My Book live)?
Ik had het idee opgevat hem te gebruiken om video te streamen naar mijn WD TV Live Hub, nl. door mijn DVD's te backuppen op de NAS en ze dus te benaderen via de WD TV Live Hub om ze te zien op TV. Bespaart me het gedoe te zoeken naar de DVD schijfes etc.
Verder leek het mij ook interessant om mijn foto's op die manier ook te streamen en te backuppen.
Hetzelfde voor mijn Itunes bibliotheek. Wat dat betreft: werkt dat naar behoren, zodat de itunes bibliotheek die ik in de afgelopen jaren heb opgebouwd niet verloren gaat etc.?
Hij zou ook moeten communiceren met mijn Sonos apparatuur en mijn Apple Remote en mijn Iphone en Ipad 2.
Wat die laatste twee betreft heeft WD blijkbaar apps om dit mogelijk te maken.
Iemand gebruikerservaringen met dergelijke vereisten / setup? Ik neem aan dat ik zo een NAS gewoon plug in mijn router zodat hij communiceert met al de rest? Let wel de Sonos Bridge, de WD TV Live Hub, de PS3 zijn met een ethernetbridge verbonden die op zijn beurt met de router is verbonden. Ik heb maar twee netwerkaansluitingen op mijn router. Ik neem aan dat dit geen probleem is?
Alvast bedankt voor de feedback.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers