Hoe kan men een PDF-document in een bericht plaatsen ?
Men kan die natuurlijk ook uploaden en de link geven, maar zou liever rechtstreeks de inhoud posten.
Dank voor elke reactie.
Hoe kan men een PDF-document in een bericht plaatsen ?
Men kan die natuurlijk ook uploaden en de link geven, maar zou liever rechtstreeks de inhoud posten.
Dank voor elke reactie.
Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf![]()
Volgens mij kan je gewoon het deel selecteren kopieren en plakken doen:
(komt uit een van mijn pdf bestanden: )
Dit door gewoon (Foxit reader) tools > select text, dan tekst selecteren en copy to clipboard. Dit zal waarschijnlijk ook bij adobe ongeveer de manier zijn.Alle hoofdstukken beginnen met een stukje uitleg gevolgd door
een voorbeeld som. Elk hoofdstuk wordt vervolgens afgesloten
met een aantal oefen opgaven.
1. Inleiding pag. 2
2. Procenten pag. 3
3. Volume pag. 5
4. Gewichten pag. 6
5. Concentraties en oplossingen pag. 8
6. Verdunnen pag. 10
7. Internationale eenheden pag. 12
8. Injecteren pag. 13
9. Druppelsnelheid van een infuus pag. 14
10. Spuitenpomp pag. 15
11. Zuurstof cilinders pag. 17
12. Antwoorden van de oefen opgaven pag. 19
13. Literatuurlijst pag. 25
Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.
Phil O'Sophe (30 januari 2012)
Als bijlage, maar daar hou je niet van blijkbaar?
Met de meeste pdf-lezers (Foxit, Adobe) kan men de tekst in een pdf selecteren en kopiëren, en dan plakken in uw bericht.
Indien er ook afbeeldingen in de pdf staan is het wat ingewikkelder : op de site van Adobe kun je een pdf omvormen tot een worddokument, in outlook kun je Word als teksteditor instellen. De getransformeerde pdf kun je downloaden en invoegen.
Maar hiervoor moet je dan wel over Microsoft Office beschikken.
Het hangt er dus een beetje van af waarover je beschikt.
Phil O'Sophe (30 januari 2012)
Kijk eens terug naar de nieuwsbrief Philo, daar kan je online een pdf laten omzetten naar Word, zodat je met copy-plak uit dat document de tekst kan bijvoegen aan mail of andere documenten.
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
Phil O'Sophe (31 januari 2012)
Ik heb me niet gerealiseerd dat met "bericht" je enkel berichten op het forum bedoelde, ik zag het eerder als een e-mail, vandaar mijn suggestie voor bijlage.
Phil O'Sophe (31 januari 2012)
Bijlage kan ook op het forum, dan komt het in een soort persoonlijke map onder jouw account terecht. De opslagcapaciteit is natuurlijk wat beperkt.
Klik in je reactievenster eens onderaan op 'Meer opties'. Je zal dan, nog iets verder naar beneden het titeltje 'Bijlagen' vinden. PDF is hier ook mogelijk volgens mij.
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
Phil O'Sophe ( 1 februari 2012)
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers